Had gister bij de Kruidvat een zijden pyama gekocht ( sliep hiervoor in te korte en oude pyama's, ook niet erg opwindend) dus ik trek het aan, komt Ferry de kamer binnen, begint hij me toch een partij te lachen.. Volgens hem is zijde voor oma's
Zo, hier weer een berichtje van mij. Ik probeer hier weer in te haken (zolang deze oude pc het doet), aangezien m'n laptop het begeven heeft. (is niet eens een jaar oud) Heb hem vanmorgen weggebracht en hij moet opgestuurd worden naar de leverancier en het kan 4 tot 8 weken duren voor hij klaar is... Afkicken haha. Maar heb dus nu m'n oude pc-tje van zolder gehaald en op het moment is hij aardig snel, maar een uur geleden bv. was ie niet vooruit te branden. Dus hopelijk blijft ie het zoals nu doen Ik heb niet alles bijgelezen, maar zag wel mooie foto's voorbijkomen van de muur die Ingeltje gemaakt heeft, echt mooi zeg! Knap gedaan! En de muur van Kaatje zag ik ook, erg leuk ook! Yarah heeft woensdag voor het eerst echt kennisgemaakt met Sinterklaas, maar het was niet zo geslaagd. Ze wilde niet op z'n schoot zitten, terwijl ze zwarte piet wel heel leuk vond haha.
MirandaT, mistje je al Ow laptoppie overleden.. daar wordt je niet vrolijk van. Geweldige foto ! ( natuurlijk ook wel heel zielig )
ik haak weer in geen fut om uit gebreid bij te lezen. drukke dag gehad vandaag vanavond nog een verjaardag. robin heeft het tot 9 uur uit gehouden dus ben heel benieuwd hoelaat ie morgen wakker wordt(half 7 gok ik) @linda jammer dat je stopt meid maar ik snap het wel.
Haha ja, was ook wel zielig..Iedereen daar zat al: aaaahh. Tweety, hopelijk mag je morgen uitslapen van Robin! Hier zal het wel vroeg worden met de oudste, want ze mocht haar schoen zetten vanavond..(maar misschien is ze het vergeten morgenochtend haha, ik hoop het ). Was het trouwens goed gegaan met de prikjes bij de kids? Hier wel, moest maandag, het was helemaal niet druk en we waren gelijk aan de beurt. Alleen heeft C. er wel last van gehad. Heel moe geweest en 2/3 dagen een pijnlijke arm gehad. Y. daarentegen heeft nergens last van gehad. Maar ik ga jullie verlaten.. Welterusten allemaal alvast en tot snel!
MirandaT, Levi moest ook maandag, hier ook goed geregeld en bijna gelijk aan de beurt. Levi heeft er gelukkig geen last van gehad. Vervelend dat Cyenna er wel last van had
Hey dames! Linda: begrijpelijk hoor, dat je afhaakt... Wie weet heb je ooit weer meer tijd en kom je dan weer terug. Hoe is het nu met je familie, je neef enzo? En laatst kregen we via Hyves een bericht over een nichtje wat verdwenen was (en al gauw weer terug gelukkig)? Wat was daar aan de hand? Je treft het wel he meid, wat een stress steeds... Hier alles prima. Heb iets van vier of vijf wijntjes achter de kiezen.... best lastig om goed te typen nu maar ik geloof dat het redelijk gaat. Mijn buurvrouw/vriendin was hier vanavond en was een stuk relaxter gelukkig. Ze is nu zo van: wil hij aan de borst, dan drinkt hij aan de borst (wat een stuk beter gaat met de oxytocinespray). Wil hij niet, dan gaat ze kolven en krijgt hij de melk daarna, of als ie erg hongerig is, krijgt ie nutrilon. Ik vond dat in eerste instantie jammer, maar heel fijn dat ze zo veel lekkerder in haar vel zit en het allemaal wat makkelijker gaat voor haar en voor haar man. Dus heb ik er nu ook wel meer vrede mee dat ze niet volledig bv heeft gegeven voor 6 maanden. En mijn andere vriendin met de endometriose heeft een inwendige echo gehad en haar eierstokken en eileiders zijn helemaal schoon. Dus dat is harstikke fijn! Ook zag de gyn dat ze net een eisprong had gehad dus ze weet nu ook dat dat gewoon helemaal goed werkt . Ze moet waarschijnlijk nog wel geopereerd worden voor haar navel en dat is wel erg vervelend, maar ze is erg opgelucht dat er niks in de weg zit van haar vruchtbaarheid. Dus ik hoop dat ze gauw zwanger zal zijn.... Verder is Isis nog steeds mega chagrijnig, vermoedelijk door haar kies. Hopelijk is het morgen al weer wat beter. Ze is vanavond al veel wakker geweest... Oke ik ben weg, kijken wat het beste idee van Nederland is. Liefs Azeb
@mirandat hihi hier vergeet rene het gewoon smorgens loopt ie eerst nog 10 min rond en dan o ja me schoen haha hier ook geen last van de prikjes gehad ook snel aan de beurt gelukkig. ik ga ook tukkie doen truste meisjes
@kaatje nou ja zeg @mirandat leuke pics! Kate heeft er geen last van tot nu toe @azeb gelukkig niks aan de hand en kunnen ze verder!
Goede morgen daar zijn we weer Al weer lekker anderhalf uur wakker *zucht* Vandaag ff naar Leiden om te shoppen sinterklaas gedichtje moet ik ook nog doen, moeilijk hoor! @kaatje: ik vind zijde helemaal niet voor oma's.
Lindaa, jammer dat je weggaat, maar snap het heel goed hoor. Wupje, fijn dat smoeder het langzaam oppikt. Kaatje, ach mannen.. MirandaT leuke foto's Azeb, fijn dat het beter gaat met je buuf, goed dat ze haar gevoel volgt. En ook fijn dat alles ok was met je vriendin, hopelijk is ze snel zwanger. Zo hier goede nacht gehad, al ben ik nog steeds moe. Ilse was om 7 uur wakker, maar is heerlijk vrolijk dus we klagen niet!
helaas robin was al om half 6 wakker *shock* heb nog een half uurtje kunnen rekken maar toen was ie het echt zat. ben benieuwd hoe zijn humeurtje verloopt vandaag.
Oei die Robin, weer papa en mama pesten yikes... Ilse ook al op tijd wakker? Bah het is zondagochtend hoor! Rayyan ook zo'n vroeg vogeltje poeh... Knuffel voor jullie allemaal hoor! Nouja, voor de mama's en de papa's natuurlijk. Van tante Inge krijgen jullie allemaal een pak voor de billen
Julian wordt bijna altijd tussen 8:00 en 8:30 wakker... ben er héél blij mee, want deze mama kan niet zo goed tegen vroeg opstaan. Ik ben een echt avond en nachtmens. Wauw Funny, je bent al over de helft!
Hier worden ze ook tussen 8 en 9 wakker. Heerlijk he? Mij hoor je ook niet klagen! Ja soms worden ze wakker als hubbie weggaat naar zn werk, maar na een flesje (en soms even kletsen met haar zusje) slapen ze weer verder! Ja gelukkig over de helft. Dinsdag alweer 24 weken. Dan hoef ik nog maar 12 weken tot mn verlof... Hoe gaat het met jouw zwangerschap?
Goedemorgen allemaal, Quinten was best vroeg wakker vandaag maar heeft nog zeker 1 1/2 uur bij ons in bed gelegen. Dat is nog eens leuk wakker worden zeg! Wij gaan ons zo even verzorgen want we gaan vanmiddag naar de Disney sing-a-long musical. Ik heb er zin in! Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag toe.