Wow wat een mooie kaart Yule! Ik ga binnenkort ook weer een foto van Teun maken en daarvan een leuke kerstkaart fabriceren...
Goeiemiddag Dames !! Parr Gefeliciteerd !! Jaimy krijgt hier sinds een paar dagen ook krulletjes achter in haar haar.. Kei lief om te zien maare de volgende dag ook alweer verslapt.... :/ Vroege vogels Hier geen last van Jaimy was gistere pas om 10.15 wakker en vanmorgen om 9.15 geloof ik.. Ik mocht uitslapen Kaatje Dat is een mooi flink buikje ! Gaat bij jou ook hard.. alweer 16weekjes ! Yule Leuek kerstkaart ! Ik moet even kijken wat ik doe.. Of zelf een kaart maken of gewoon kopen.. Zelf en maken is leuker natuurlijk...
Ik lees net op hyves dat Firsttime weer thuis is.... het gaat redelijk goed als ik het zo lees, maar het is me een ingreep zeg.
Zag First time idd ook online op hyves Yule, even terug gezocht want heb over je kaart link heen gelezen. Erg leuk ! Ik had weinig inspiratie, ook weinig leuke materialen en aangezien iedereen een kerstmuts gebruikt ben ik met een pietenmuts aan de gang gegaan http://i45.tinypic.com/2e0iqzq.jpg
Ook een leuke kaart Kaatje. Ik zit trouwens ook op hyves (september mama's) en heb eva wel als vriendje. Maar ik weet niet wie jullie zijn Ik ben ieder geval Sanne mocht 1 van jullie me willen toevoegen Vraagje: drinken jullie kindjes nu helemaal nooit meer uit de fles? Teun drinkt nu sap uit een rietjes beker maar ik geef melk nog gewoon met het flesje...
@yule leuke kaart! en banner! Ik ga nu ook aan de slag.. @kaatje leuke foto en kaart ook! @sannemart als goed is herken je mij aan Kate's pic @miracle ja kate ook! Denk mssn niet lang genoeg of zoiets? De helft is nu al verslapt. Zal ff foto spammen van voor en naar douche
We proberen Levi wel zoveel mogelijk uit een beker of tuitbeker te laten drinken. Maar kiezen soms nog even makkelijk voor de fles.
Zag weer hele mooie kaarten voorbij komen. Kaatje mooie buik! Ik zal dinsdag een buikfotootje maken. Nou hubbie en de meiden zijn naar mn schoonouders. Ik werd ineens beroerd. Denk buikgriep. Dus ik lig lekker met mn laptoppie in bed. Wiegje is geverfd dus die neemt hubbie vanavond ook mee. Dan kunnen we stof gaan uitzoeken en kan mn tante hem bekleden. En dan is het kamertje af (oke op wat kleine dingetjes na zoals een aankleedkussen enzo)
Sannemart, hier krijgen ze alleen de melk uit een flesje. Als ze iets anders krijgen dan krijgen ze het in een tuitbeker, uit een pakje (met rietje) of uit zo'n antilekbeker van nuby met zo'n rietje. En soms probeer ik ze uit een beker te laten drinken.