@kaatje aardig buikkie hoor @yule leuke kaart is het geworden @sannemart ik heb rene en sinterklaas als foto op hyves robin drinkt hier alles nog uit de fles. @parr leuke foto's hier ligt robin al vanaf 16.15 te maffen normaal wordt ie na een half uur alweer wakker max 1 uur. hij zal de schade van gisteren en vanmorgen wel aan het inhalen zijn. ik laat hem maar liggen want vorige keer dat ik hem wakker maakte was ie zo sago oef dat ie er binnen 45 weer in lag.
dit jaar zal het geen eigen gemaakte kerst kaartje worden vrees ik hubbie heeft al kaarten gekocht bij de bas en ik heb echt geen tijd meer voor psp sinds die taartjes. hebben jullie mijn (.)(.) taartjes al gezien op me hyves zo niet onder me naam staat de link voor diegene die er interesse in hebben.
Zo hier ligt er eentje lekker in bedje , ingesmeerd met luuf en even haar neusje gesprayt met neusspray want ze is lekker snotterig. Morgen ga ik even in me pauze een regenpakje voor der kopen want donderdag waren we een beetje nat toen we terug naar huis fietste. Nu plof ik zometeen lekker op de bank voor de Finale van SYTYCD !!!
Voor alle zieken beterschap! Kiezen/tanden: hier 4 boven en 4 ondertanden en 2 kiezen. En dat terwijl ze met haar verjaardag nog maar 2 tanden had! Zo meiske heeft weer gesmikkeld van de lasagne, daarna lekker in bad en nog even gespeeld. Ze was weer in de verleiding om een stapje te zetten, maar toch weer niet... Nu even rust. Straks lekker boer zoekt vrouw vanuit bed en dan slapen. Komende week weer een drukke week!
zwaai zwaai even en update van eva weer ze wil graag naar huis maar verder is alles prima nog een weekje en ze is er weer hier ook alles prima vroeg bedtijd vanaaf denk ik xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ik ben maar weer naar bed gegaan... voelde me toch niet zo goed als ik dacht. ZOmeteen komt hubbie zn baas even iets ophalen. Hij gaat dan vragen of hij wat later kan komen zodat hij de meiden naar het kdv kan brengen. Dan kan ik blijven liggen. Voel me zo slap als een vaatdoek dus zie het niet zitten om met 2 kinderen te sjouwen.
@hummelke gemiddeld 2 per week. maar niet allemaal opdrachtjes hoor ook voor mezelf om te oefenen en familie.
Pfoe best veel Tweety! En die die je maakt om te oefenen, eet je die ook altijd zelf op daarna? *kwijl kwijl* Heel wat anders: Wat is SYTCD weer goed vanavond he.... Ik heb gesmst voor Els, die is toch echt gewoon het beste vind ik.
@azeb nou *burb* hem net *burb* weer een stukkie op maar ik geef het ook weg aan me ouders ofzo haha. anders kan ik geen taart meer zien vrees ik.
Oeeeef spannend he SYTYCD!!!! Ik ben ineens als een blok gevallen voor Michael, heel gek. Vind hem echt zo schattig Maar ze mogen allemaal winnen van mij nu hoor, alleen Evelien vind ik ietsje minder.
Haai ladies! Zo... na het supergezellige logeerpartijtje bij mijn ouders, vandaag nog een verjaardag in Brabant bij nichtje. Was wel erg druk daar, Julian wilde natuurlijk overal aanzitten en heeft een flesje bier omgegooid, gisteren ook al een glas drinken haha. Hij wou ook niet slapen dus we zijn op tijd weer weggegaan. Thuis hem in bed gelegd om 16:30, maar hij sliep niet erg lang. Ik wel, want ik ging er ook in en werd om 18:30 weer wakker. Wel erg brak en ik had ook buikpijn, écht even te veel gedaan. Zal ook weer eens een buikfoto maken deze week. Zag leuke foto's voorbijkomen van Kate & Kaatje en ben erg benieuwd hoe het nu met J. is.... Yule? Verder las ik dat Pupke helemaal 'alleen' moest, maar nog wel kleine Q. mee mocht in de auto. Hoe was de musical? En FunnyMe niet helemaal lekker Julian drinkt alleen zijn groeimelk 'savonds nog uit een tuitbeker. De ranja/roosvicee drinkt hij uit een rietjesbeker en overdag wel eens een slok uit een drinkglas. Bekers gaan nog moeilijk.