@missy: mee eens, de naam komt in het gedicht voor dus dan is er niks meer te raden. Mij lijkt het ook logischer dat het gedicht met het cadeau mee gaat en dat degene die het krijgt het dan raadt. En daarna plaatst de schrijver het gedicht (net als vorig jaar). Anders wordt het wel erg ingewikkeld vind ik.
Bij mij staat de naam van de ontvanger er in.. dus niet zo moeilijk dan voor diegene.. Verder sluit ik me aan bij Yule
Nog één keer dan, voor de duidelijkheid Sintgedicht: Je stuurt je cadeautje, zónder gedicht. Het gedicht schrijf je zó, dat je niet in de aanhef of in het gedicht een naam gebruikt, maar je laat het een beetje mysterieus. Deze plaats je op 5 december hier! Zo kan bovendien iedereen ook een beetje meeraden, ook diegene die niet meedoen. Ik wist niet dat zoveel mensen het er niet mee eens waren, anders hadden we natuurlijk een andere afspraak kunnen maken, maar dit hebben we meteen al zo afgesproken
@yule mijn naam was al ingenomen grr dus heb met taartjes naam er maar bij gezet die was nog wel vrij. jojostaarjes niet erg handig misschien haha.
Je bedoelt die site die jij laatst hierop zette? Daar kijk ik niet op als ik eerlijk ben.... Ik kan het niet meer bijhouden allemaal. Sorry. Heb het adres ook niet meer, vergeten op te slaan thuis. Ik moet dus het gedicht gaan herschrijven, helaas weinig tijd voor. Ik heb een nogal drukke tijd/baan/tig dingen te doen voor het huis momenteel. Vind het heel leuk om mee te doen en iemand te verrassen maar het moet niet zo ingewikkeld, dat lukt me echt niet hoor.
ik wist ook niet dat je hem niet mee mocht sturen en er geen naam in mocht. ben al zo'n held in dichten dus dat wordt nog wat.
@ingeltje: wanneer was dat dan afgesproken? Want ik heb het helemaal gemist en weet zeker dat ik alles heb bijgelezen. Is dat hier besproken??? Dan zeg ik niks hoor, maar ik wist echt van niks en moet dus nu dubbel werk doen. Denk niet dat het een kwestie is van er niet mee eens zijn, maar wel een kwestie van niet meegekregen hebben (missy, pisum, tweety, ik).
@tweety: ik kan je nog steeds niet vinden, misschien moet je nog activeren via je email ofzo. Ik ga nu naar Mainz, tot overmorgen.
De site-link staat in mijn onderschrift Yule Ik merk dat ik het een beetje jammer dat iedereen opeens nu zo reageert. Voelt vervelend omdat het mijn idee was en schijnbaar nu men het er niet mee eens is. We hebben het idee al in oktober opgeschreven en er is toen helemaal niemand geweest die er op gereageerd heeft. Voelt echt een beetje alsof ik nu de boeman ben met een heel slecht en stom idee. Vind kritiek helemaal niet erg (nouja, een beetje dan ) maar had het liever meteen gezegd, dan was het anders aangekomen! Ik heb mijn gedicht inmiddels dus al wél zo geschreven. Als er iemand al gedicht geschreven heeft mét naam, dan is dat nu toch ook prima? Het ging er meer om, dat je je gedichtje dus nu niet meestuurt, maar hem hier plaatst. Beetje extra spanning Dus als je al wel een gedicht geschreven hebt, lekker zo houden, geen probleem!
@ingeltje: nogmaals, vat het nou niet op als niet mee eens zijn en jouw idee niet leuk vinden. Ik bedoel het niet als persoonlijke kritiek. Dat je het zo voelt, dat kan, maar dat leg je er zelf in denk ik. Er zijn er gewoon een hoop die het niet hebben meegekregen. Wat ook niet zo raar is als het in oktober besproken is, want toen was ik echt nog niet met sinterklaas bezig.
Ingeltje. Het is absoluut geen kritiek op jou. Maar ik heb ook helemaal niet meegekregen dat dit de bedoeling was. Ik wilde ook niet een discussie aanzwengelen ofzo Ik dacht dus de hele tijd dat de ontvanger het gedicht hier moest plaatsen en dat de anderen dan moesten raden wie het geschreven had... vandaar dat ik het nog even vroeg om dubbel te checken...
@yule ik heb helemaal geen activatie link in de mail gelregen alleen een waar mijn acount gegevens in staan
Succes Yule! Tot overmorgen! Kritiek of geen kritiek: Tja.. toch voelde ik in een aantal berichtjes echt een beetje de weerstand, dat het een onhandig en niet-leuk idee was. Dus vat ik het inderdaad tóch een beetje op als kritiek, omdat het mijn idee was. Is ook niet erg, is mijn teleurstelling om te verwerken maar wil het wel graag even gezegd hebben. Geen aanval op jullie, maar even mijn gevoel.. Ik denk dat het misging omdat Jekkia het meeste geregeld heeft, maar bijna niet online was om het goed uit te leggen. Daarom had ik het ff bij de lijst erop gezet. No hard feelings verder, voelde me gewoon even niet leuk.
Nou niet gelijk allemaal wegrennen het is al over! (hier dan) Pfff voel me nog steeds slecht. Ga maar even wat fruit eten en ff iets drinken.
Hallo Heb iets op het andere forum gezet Ingeltje, een rotnacht en een lekkende auto knuff bah kroket als ontbijt.... Funny, hoe gaat het nu? Yule, wat vervelend voor Jaap. hoop ook niet dat het griep is en dat jij het ook krijgt gedicht Had de "regels" ook niet mee gekregen dus moet mijn gedicht aanpassen FunnyMe heb haar net even gesmst. Urine is schoon, net bloedgeprikt.verder weet ze nog niets.
Heb ik nou iedereen weer weggejaagd met mijn gezeur? Ik maak het er niet gezelliger op de afgelopen tijd hè... ik bedoel het niet zo hoor... pff moet ik ongesteld worden ofzo?