September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Yeaaj!!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    En ik ga :D

Even boodschapjes doen en een sint cadeautje voor Ferry halen

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja ik ga ook even aan de sintcadeaus denk ik..

xxx

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik ben er ook nog

5. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    ik ook wel, maar ik ben eigenlijk druk aan het werk *kuch*

6. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    :D ga hier me maar eens bezig houden met kyani :p

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ok.. dan zal ik es effe goed die lijst moeten lezen zodat ik t idee ook snap.
    Beetje veel aan mijn hoofd, dus sla niet alles meteen goed op sorry!
    Maar ik stuur dus t kado gewoon op.. En op 5 dec plaatst iedereen hier zijn gedicht en moet iedereen dus raden voor wie die bedoelt is en dus bij welk kadootje die hoort?
    Word dat dan niet een knoeiboel van allemaal gedichten door elkaar, of wachten we eerst allemaal netjes tot het gedicht geraden is en die persoon voor wie het bedoelt is hem ook gelezen heeft? (ok de mama ervan dan ;) )

8. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Funny, ze mag weer naar huis, bloeddruk is gedaald!

Gedicht, ik word hier een beetje moe van. Net een gedicht geschreven maar dus niet goed blijkbaar. Ik ga het dan ook niet herschrijven. Wist niet dat er regels aan waren verbonden.
    Gewoon het gedicht dat bij je kado zit hier neerzetten dacht ik en dan raden van wie het is. Hoe moeilijk kan het zijn?

En dit is geen aanval naar wie dan ook. Ik heb het gewoon absoluut niet meegekregen blijkbaar. Misschien ben ik hier te weinig, kan ook.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Helaas. cadeautje is niet gelukt. winkel zat dicht.
    Ga morgen eens gek doen. Ga gourmetten haha.

Freesia, ik had het ook opgepikt als dat je het gedicht met je cadeau mee zou krijgen, dan hier neer zou zetten en raden van wie je het hebt gehad.

Ik ga boven even de was opvouwen.. even de huisvrouw weer naar boven halen, want ik heb er geen fut voor, en Ferry ook niet dus is niet goed voor het huishouden.. even bijwerken dus

10. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje gourmetten lekker! gaan wij 5decmber doen :D

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi hoi :)

Zo ik heb Kyano nog maar even in bed gedaan. Die was van 11.30 wakker en ik vind het niks om al rond half 6 met een doodmoe kind te zitten. Hij was even aan het brabbelen maar slaapt nu toch. Gelukkig, kan ik effe rustig zitten :D We hebben het gezellig gehad vanmiddag. Eerst de eendjes gaan voeren (meneertje snapte niet dat het brood voor de eendjes was en niet voor hem dus moest ook een stukje brood :D) en toen bij vakantiepark de Lommerbergen gaan schommelen. Hij vindt dit geweldig, dus mama had ook lol. Uiteindelijk wel ruim een uur gewandeld maar het was ook echt lekker weer.

Yule ai hopelijk knapt J inderdaad op. Is geen fijn gevoel als je zo weg moet :(. In elk geval leerzame dagen gewenst!

Gedicht hi hi ik had het echt met het cadeautje meegestuurd. Maar goed dat Pisum er om vroeg! Ik denk idd dat het in oktober een beetje langs iedereen heen is gegaan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet meer wist dat dit de bedoeling was. Ik moet nog gaan schrijven dus voor mij is het niet zo erg :). Ik zal proberen er iets mysterieus van te maken maar weet niet of dat lukt :)

Missy ik vind zo’n congres / beursdagen altijd erg leuk en interessant!

Kaatje hi hi deze huisvrouw heeft vandaag ook nog niet veel gedaan buiten dweilen, boodschappen en afwasje maar dus wel een leuke mama - zoon dag en dat is ook wat waard :)

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nou ik schrap het idee dan wel. Als niemand het wist en er zo'n gedoe van komt. Stuur allemaal maar gewoon je gedicht mee en doe zoals je het zelf wil.

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ingeltje dat hoeft toch helemaal niet? Het idee is nu voor de meesten wel duidelijk en diegene die het al geschreven hebben, beslissen gewoon zelf of ze nog iets aanpassen en de andere die nog gaan schrijven houden er rekening mee. Lijkt me toch ok of niet?

Hou er nu geen verdrietig gevoel aan over, dat is het toch niet waard. We hebben gewoon allemaal niet zo goed opgelet in oktober. Dat is jouw schuld niet :)

14. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ingeltje misschien heeft iedereen het idee gemist. ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het ook niet heb mee gekregen wel dat we het zouden posten maar ik had ook begrepen dat je het zou posten als je het had gekregen. ik heb wel het idee nu dat je je een beetje aangevallen voelt omdat je schrijft e doe zoals je zelf wil in je laatste regel

15. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Ik vind het een leuk idee hoor, en nogmaals, het was geen kritiek.
    Het is gewoon echt zo dat veel mensen het niet goed hebben meegekregen. Niet dat ze het dus niet leuk vinden, want dan hadden ze dat toen wel gezegd.

Idee: Het gedicht meesturen met naam,
    en dan hier neerzetten zonder naam?
    Dan kan de rest nog raden voor wie het is..

Ik denk dat de ontvanger misschien het gedicht wel graag in een plakboek wil doen ofzo. Had ik iig wel gedaan met het gedicht van vorig jaar :)

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja ik zal wel zwanger zijn ofzo, (jaja ik weet het, lekker excuus weer) maar ik zit hier gewoon met een kutgevoel en een jankbui. Ik kan niet alle reacties waarderen en ik baal gewoon dat het gelijk weer zo'n gedoe is.
    Ik geef aan dat ik het niet leuk vind en anderen worden daar schijnbaar moe en geïrriteerd van.

Nou, het was dus schijnbaar een slecht idee en daarom laat ik het dan ook varen. Als ik de enige ben die het wist en de rest vind het onhandig en moet gedichten gaan overschrijven, dan vind ik het niet meer leuk.
    Lekker doen wat je zelf leuk vind, het is niet mijn feestje.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Schat, het is/was geen slecht idee,maar voor zover ik gezien heb ik het niet duidelijk op het forum gepost waardoor groot deel het gemist heeft. knuff

18. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Het enige dat ik irritant vind is dat ik nu geen goed gedicht heb blijkbaar. Niet jouw idee!
    Maar goed, dat kunnen we nu allemaal tegen je roepen, je neemt het niet van ons aan lijkt het.

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hmm smoeder belt net dat ze ook ziek is :( Moeten we weer kijken of we morgen een andere oppas kunnen vinden ;)
    Ben er van tussen, ik ga met het eten beginnen.

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik voel me gewoon kut. Het was schijnbaar emotioneel gezien de druppel die de emmer deed overlopen.

De vreselijke nacht, Julian die al 1 á 2 weken vreselijk mama-hangerig is (sprongetje bedenk ik me nu) en overal om huilt, mama nodig heeft, mijn vermoeidheid, Gijs is gestressed, ik heb geen baan en als ik die nu niet binnen een maand heb ben ik mijn kinderopvangtoeslag kwijt + de plek op KDV en kán ik dus daarna niet eens meer werken omdat ik geen opvang heb.
    Voel me compleet nutteloos op dit moment, heb niks te doen, voel me schuldig dat Gijs keihard werkt en ik geen reet uitvoer. Ik voldoe niet aan zijn eisen, niet aan mijn eisen en voel me nog met vlagen misselijk, brak en zo ontzettend moe. Voel me schuldig dat ik niet geniet van mijn zwangerschap, heb helemaal geen aandacht voor de baby... het zit me allemaal zo hoog en dan komt het er hier uit, bij jullie, schijnbaar mijn veilige plek op dit moment.

Sorry meisjes....

Ik ga julian halen. Die leidsters zullen ook wel denken.. kom ik aan met een jank-kop. Zie er vreselijk uit nu.

Deel Deze Pagina