September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wupje, dat is minder voor je schoonmoeder, en ook voor jullie

Inge, knuff meis..
    En een winkel baantje of iets? Oke is misschien niet van jou niveau, maar als je zo je opvang toeslag kan houden zodat julian gewoon naar het kdv kan ben je daar iig mee gered.

Funny, hoe is het?

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ben ik weer!
    Bloeddruk was in het zh ineens 125/65. Snap er niets van (maar ben er wel erg blij om!). Geen eiwitten in urine en ook in het bloed was niets te vinden.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Funny, gelukkig alles goed dus.

Levi even in de box gezet met een speeltje, meneer kan zijn ei niet kwijt en dan helpt zo'n "rustmomentje" vaak erg goed bij hem.

4. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Fijn Funny!!

Ingeltje, knuf!!

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ingeltje *knuff* misschien dan toch iets anders aan nemen wat niet is wat je zoekt maar om iig je kdv plek te behouden. hoelang mag je zonder werk zitten om hem te behouden eigenlijk?

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @funny fijn dat het iig mee valt. idd wel vreemd dat nu je bloeddruk weer opeens laag is.

7. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Nou ja moet do weer naar de vk, dus dan zullen ze wel nog eens kijken.

8. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Ingeltje, allereerst een dikke knuffel voor jou, gooi het er maar lekker uit, daar zijn wij ook voor he!

Funny, fijn dat alles goed was.

Sintlootjes, ik had het ook niet meegekregen, maar aangezien ik met dit soort dingen een last-minute planning heb, komt het helemaal goed hoor! En ingeltje trek het je niet aan, we hebben niet echt opgelet blijkbaar.

Idee: De mensen die het al geschreven hebben doen het zoals pisum voorstelde (dus op internet zonder naam en bij cadeau met naam) en de rest kan er nog rekening mee houden. Is toch prima. Zo blijft het voor iedereen leuk en dat is de bedoeling!!!

Wupje, een leuke dag dus met Kyano! Is ook veeeeel belangrijker dan het huishouden.

Ilse was echt helemaal gaar toen ik haar ophaalde. Heeft wel nog lekker gegeten en daarna snel in bed!

Ik wilde dit weekend eigenlijk naar de stad voor nieuwe laarzen, maar had geen zin in die sintdrukte. Ik had via een collega al eens positieve geluiden gehoord over Omoda (online). Kun je selecteren op merk/kleur/maat/prijs en niet onbelangrijk in mijn geval de kuidwijdte. Dus ziezo, heb net een paar schoenen besteld in 2 maten. Worden gratis thuisbezorgd en kan ze ook gratis retourzenden. Lang leve online shoppen!

9. hallo,

heb een paar bladzijdes terug gelezen maar ik snap het idee van het gedicht nu niet
    ik heb hem nog niet geschreven en nu moet ik hem dus schrijven en hier plaatsen en jullie dan raden voor wie het is??

ingeltje dikke knuff moeilijk hoor!!

verder fijn dat alles goed is met funny en beeb
    en verder ben ik het al weer kwijt

hier alles prima

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

10. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Funny, gelukkig alles goed

ingeltje, je kan toch gewoon jou plan aanhouden en voor d emeiden die het gedicht wel willen hebben voro hun kindje. Dat die het gewoon naar elkaar mailen voor het plakboek?
    (of bemoei ik mij e rnu te veel mee? Aangezien ik niet mee doe dit jaar).

11. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    dan is iedereen weg sta ik nog als enigste online onderin :p

12. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hey meiden!!

Allereerst: lieve Ingeltje, voel je nou niet rot... Dat wij (ik ook, sorry...) niet mee hadden gekregen dat het iets anders gaat dan vorig jaar, dat maakt toch niet dat we het direct allemaal een slecht idee vinden!! We hadden het gewoon niet helemaal begrepen... Dat is onze eigen 'hoofd nog niet bij Sint in oktober'schuld....
    Ik snap wel dat je je rot voelt over de hele situatie thuis. Klote dat Julian zo aanhankelijk is en klote dat je geen werk hebt. Ik hoop echt dat je gauw weer iets vindt waar je je fijn bij voelt zodat je weer lekkerder in je vel komt te zitten, je niet meer schuldig voelt ten opzichte van Gijs en je ook lekker van je nieuwe baby kunt gaan genieten.
    En zoals je zelf aangaf is het gedrag van Julian vermoedelijk te wijten aan een sprong en zoals we inmiddels allemaal ervaren hebben gaan sprongen over en krijg je er een vrolijk kind voor in de plaats wat allemaal nieuwe dingen kan opeens.
    Dus: kop op meid, trek het je niet aan!!!

Gelukkig had ik het gedicht voor mijn Sintkind nog niet geschreven dus ik kan er rekening mee houden. Wel even omschakelen want ik had al allemaal duidelijke dingen erin bedacht, die nu natuurlijk anders geformuleerd moeten worden.

Verder gaat alles hier goed.
    Druk druk druk op m'n werk....
    Met Isis is het weer wat beter, haar chagrijnige bui lijkt over volgens Azebman, die had vandaag een gezellige dag met haar gehad.
    Maar nu ga ik lekker bankhangen!

Dag meiden!
    Liefs
    Azeb

13. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Oh ja: Funny, fijn dat het toch allemaal goed was!!!

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hey ladies! Ben er weer, bijlezen doe ik straks ik ga nu op de bank crashen voor Grey's!

15. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hmm gek hoor, de meidenkleren gaan op MP. Kan een jongetje toch moeilijk een jurkje aantrekken omdat ik dat zo leuk vindt? hihi... En het blijft echt bij 3 kindjes, dus behalve de dingen waar ik echt aan gehecht ben gaan de spullen op MP.
    OOk het rose badje maar.

16. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    straks in radar gastouder en nieuwe regelingen ;) voor wie het intressant vind ;)

17. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    ja idd funny zal ook wle raar zijn denk...

18. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Ingeltje, ik pas me gewoon aan ieder idee aan!
    Heb net mijn gedicht klaar en heb er nog geen naam of iets ingezet dus mij maakt t niks uit.
    Ik snap je situatie wel.. Zo heb ik me ook gevoelt tijdens de zwangerschap van Mike toen ik mijn baan kwijt was.
    *KNUF*

@Funny, gelukkig geen schokkend nieuws! :D

Ook ik heb in t gedicht wel wat duidelijke dingen verwerkt, maar ik ben ZO SLECHT in rijmen en dichten dat t echt niet anders kon.
    Heb mijn best gedaan (echt wel, heb er echt de hele dag letterlijk aan gewerkt) en t moet gewoon leuk zijn toch! :)

Dus, wie wil er nu even concreet aangeven hoe of wat?
    Ik stuur dus t gedicht NIET mee, maar plaats hem hier zodat diegene kan raden of die voor hem/haar is en bij t kado hoort?
    En degene die t gedicht niet meer veranderen, kunnen hem toch ook gewoon voor de lol hierplaatsen..
    Alleen staat dan wel de naam erbij, maar er blijven nog genoeg kindjes over waar t dan niet bijstaat dus is t toch niet verpest op die manier?

19. meiden ik ga afsluiten
    ik hoop dat er morgen wat bekend os over het gedicht
    ga er morgen aan beginnen anders krijg ik het niet af
    het maakt mij niet uit hoe het gebeurd hoor vind alles wel leuk

truste alvast

xxxxxxxxxxxxxxxx

20. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ingeltje ik begrijp het wel. Ik zou mezelf denk ik precies hetzelfde voelen. Zwanger zijn is leuk als alles erom heen ook in orde is, maar zodra dat niet het geval is, is de roze wolk ook ver te zoeken en dat is erg jammer :( Hele dikke knuffel voor jou en hopelijk komt er gauw een leuke functie voorbij!

Funny me oh gelukkig zeg dat alles in orde is! Beter een keer voor niks naar het ziekenhuis dan 1x te weinig.
    Doe maar lekker rustig aan.
    Zal idd gek zijn om de meidenspullen weg te doen. Een tijdperk dat wordt afgesloten.

Kaatje ja gek hè als Kyano een beetje hangerig is en niet zelf wil spelen, zet ik hem ook vaak in de box en dan is hij ook ineens weer helemaal vrolijk en speelt lekker.

Hummelke oh heerlijk zo online shoppen!

Azeb ha ha gelukkig weer een vrolijke Isis!

Wij hebben gelukkig een oppas voor morgen kunnen vinden. Mijn ouders kunnen morgen oppassen en dan zien we wel hoe het de rest van de dagen loopt. Dat is nu weer het voordeel van een kdv, als 1 leidster ziek is, is er altijd nog wel een ander :) Helaas werkt dat met opa's en oma's niet zo ;)
    Met mijn vader gaat het alweer iets beter maar hij is nog lang niet de oude. Zondag werd hij ook weer ineens duizelig. Gelukkig kan hij 7 december bij de neuroloog terecht dus ik ben benieuwd wat daar uitkomt.

Deel Deze Pagina