September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mee eens! Ik heb ook de naam van mijn Sintkind in het gedicht verwerkt...

2. Ik heb dat serieus gemist, staat dat op Hyves? Ik heb alleen de mail van Jekkia gelezen...

3. #80063 Lola, 30 nov 2009
    Laatst bewerkt: 30 nov 2009
    Nee hoor, niks stom idee, niks boeman, maar ook een mama die het niet (goed) gelezen heeft...

*Edit: las na het posten van dit berichtje pas de hele discussie die er ontstond. Vind het rot dat jij je nu rot voelt, maar da's niet nodig! Komt vast allemaal goed... ;)*

4. Wat een opluchting!

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik kom nog even zwaaien hier, ben net druk bezig geweest aan het gedicht en ik moet zeggen het is al redelijk af.
    Iedereen alvast welterusten en slaap lekker :)

6. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Dag lieve meiden!

Ik heb een drukke en een rustige nachtdienst gehad. Dus dat viel wel weer mee. Nu lekker twee daagjes vrij. Dus kan ik lekker van m'n meisje genieten. En die heeft het wel nodig, ze is weer in een keer snotverkouden, dus 's nachts heel slecht slapen....minder eten en drinken. En volgens mij speelt er ook nog een sprongetje doorheen.
    Gelukkig is ze ook wel gewoon vrolijk hoor.
    Vanmiddag hebben we met z'n drietjes een middagdutje gedaan, heerlijk 3 uurtjes bijgetankt! Mannetje is morgen en overmorgen weg voor scholing, dus dat is minder gezellig.
    Nog twee weekjes en dan gaan we lekker naar Londen, heb er zin in!
    Vanmorgen kwamen er twee zwarte pieten bij de gastouder, was erg leuk, alle kindjes en de ouders waren er. Over alle kinderen werd een stukje verteld en ze kregen allemaal een persoonlijk cadeautje. Femke vond het allemaal wel prima, ze was totaal niet bang ofzo.
    Vanavond zijn mijn schoonouders geweest, door hen is ze ook al verwend met cadeautjes, een boekje, een woezel en pip laptop en koffertje met een pluche woezel en pip.

Even een paar reacties:

Fles: Femke krijgt al een tijd geen fles meer. Ze krijgt gewoon uit de beker te drinken tijdens de eetmomenten en bij het fruit en koekje. En omdat Femke erg weinig drinkt krijgt ze tussendoor de tuitbeker met water.

Gedicht: ik had ook niet meegekregen wat de bedoeling was, maar ik vind het allemaal prima, mijn gedicht kan ook beide manieren gebruikt worden ;) Maar als ik het goed begrijp is het volgende nu afgesproken:
    Je stuurt het gedicht mee en plaatst het hier zonder naam, toch?

@Ingeltje, dikke knuffel meis!

@Funnyme, oei dat is ff schrikken, gelukkig loopt het met een sisser af.

En ik lees nog meer kindjes die last hebben van sprongetjes ;)

Dikke kus voor jullie allemaal!

7. Emma heeft ons vandaag weer een poets gebakken. Gisteren was ze dus niet helemaal lekker: niet eten, veel kwijlen, beetje koorts. Maar vanmorgen leek ze weer opgeknapt, dus bracht ik haar gewoon naar het kdv. Maar even na 14.00 uur werd ik helaas gebeld: of ik Emma wilde komen halen. Lolaman kon gemakkelijker weg van zijn werk, dus hij ging haar halen. Een treurige Emma wachtte hem op. Maar zodra ze thuis waren, was ze weer de vrolijkheid zelve. En dat bleef ze totdat ze naar bed ging... :(

Dit is nu al de derde keer dat we denken een ziek kindje van het kdv te halen dat thuis vrolijk gaat zitten spelen...

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38

Ik zal hier ook op ff reageren schatteke...
    je bent moe en zwanger en moe en moe ;)
    Ik las het allemaal als huh?! gemist! Maar niet van he bah moet dat nou? ;)
    Ik heb het ook gemist, over het gedicht en dacht dat wij het met de kado op moesten sturen.
    Ik heb er geen bezwaar dan om het zo te doen. Ik moet ook nog mijn gedicht maken.. ben er al zo slecht in en kan niks goeds bedenken :(;)

nogmaals je bent moe moe moe en vat het anders op dan dat het is :p KNUFFS!!

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @ingeltje foei wat lekker ongezond :p

@tweety GO ROBIN!

@yule knuffs voor Jaap!

@funnny fijn dat alles ok is

@wupje fijn dat het voor morgen opgelost is!

@lola hmmm een erg slimme Emma zo te lezen :p

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    weet je wat ook balen is... dubbele lasten :( hoe gaan we dat flikken deze maand?? Ik besef net dat het een hoop geld voor ons is in 1 maand. Kunnen we betalen maar dan kunnen we ook fluiten naar de meubelen of de vloer doen... argh!!!!
    zo in mijn hoofd geweest met huis kopen en rond krijgen en niet stil staan over zowel huur als hypotheek betalen :( :(

11. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    meiden welterusten tot morgen!!!!

12. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Welterusten Queen en Wupje!

@Lola, hahaha die Emma, hoe krijgt ze het voor elkaar op deze leeftijd....

@Parr, oei dat is minder dubbele kosten. Is het maar voor een maand? Succes!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Funny, idd raar he.
    Als dit een meisje wordt gaan ook al levi zijn kleertjes op marktplaats

gedicht even ter voor bereiding. kan niet rijmen, is ook een gedicht van niets. staan geen dingen in die naar de persoon of het kado lijden :D

Wupje, fijn dat jullie oppas voor morgen hebben kunnen regelen
    Vervelend dat je vader nog niet de oude is.

Parr, dubbele lasten zijn idd niet fijn. Maar jullie huren toch van souders? Kan je niet iets regelen?

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ja het is maar voor een maand maar goed is wel bij elkaar 1600 en dat is niet niks...
    Ik weet niet of wij iets kunnen regelen... durf het ook niet te vragen eigenlijk, ze helpen ons al heel wat.. zoals een lening voor wat klusjes in huis omdat wij niet alles kunnen finacieren..

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Misschien kan je vragen of je nu de helft van de huur kan betalen en dan de maand erna de andere helft. of de tweede helft in delen doen? Weet niet hoe hard ze het zelf nodig hebben

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik duik mijn bedje in.
    truste

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik ook.. maar eerst nog even in bad. Slaap lekker allemaal!

xxx

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    truste!

19. Voel je je al weer wat beter?

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge
    Zo lekker als ik gister had geslapen, zo beroerd was deze nacht. meer wakker dan slapen
    wordt dus een pyama ochtend en om 12 uur met levi mee naar bed

Parr, mooie banner

Deel Deze Pagina