Nou, genoeg gezwetst en gekletst. Op naar een nieuwe dag, ik zet de pc uit en ga nog even tv kijken/boekje lezen. Slaapt lekker, u allen!
WOW!! Die is groot!! Inderdaad lijkt het net alsof ie groter is dan bij de tweeling Nou slaap lekker, nu echt
@FunnyMe: Ook al zo'n mooie - en grote - buik. Ik kan me van mezelf niet herinneren dattie bij Emma zoveel groter was dan bij Jasmijn...
@Firstime: HEPPIE BURSDEEJ TOE JOE! Ik kan me voorstellen dat je zo kort na de ingreep wellichtniet zo in de feeststemming bent maar ik wens je ondanks al deze ellende een hele fijne dag toe. Ik lag al een uur wakker in bed dus ben maar opgestaan...
Snik.. Rayyan was om 5 uur klaarwakker. En denk maar niet dat hij dan dus weer gaat slapen Pfff ik vraag me echt af waarom hij zo vroeg wakker wordt. Eergister ook al 5.30 uur. Hij heeft geen vieze luier, heeft het niet te warm/koud, heeft zijn speen gewoon nog, honger lijkt me sterk want hij eet 's avonds altijd op dezelfde tijd en normaal sliep hij wel door tot 6.30 - 7 uur... dus wat het nou is...?! Ik vermoed dat hij gewoon uitgeslapen is.. Maar hij gaat om 19 uur naar bed en later trekt hij ook niet, want vanaf 18 uur is het al miepen en ogen wrijven. Help, als iemand nog tips of ideeen heeft?
Moet hollen, maar speciaal voor First Time: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Hoop dat je ondanks alles een hele mooie dag hebt! Dikke kus!
Even snel een paar reacties. Azeb, mooie foto! Pisum hier hetzelfde probleem, maar bij ilse is het dan half 7...hoop dat het snel weer overgaat. Funny mooie buik hoor idd al flink. Parr, fijn dat haar lipjes los zijn. Hier een redelijk nacht gehad. Ilse rommelt wel wat deze dagen, maar er komen ook 2 kiezen aan... Alleen spelen is ook erg moeilijk deze dagen, dus het zal wel weer sprongetjes tijd zijn. Oh ja, sokken uittrekken is nu favoriet. En daarna probeert ze ze zelf aan te doen, wat dan niet lukt en dan moet ik het doen. Een minuut later trekt ze ze weer uit.....
HAPPY BIRTHDAY FIRSTTIME!!! Ondanks alles hoop ik dat het een gezellige dag wordt! Goedemorgen. Hier slecht geslapen en ben dus brak Zo werken en dan nog 1 nachtje slapen 8) @pisum en wat gebeurt er als jij hem 18u al naar bed doet dan?