Nou net op tijd terug van de hond uit laten. Net regende het lichtjes,maar nu komt het met bakken uit de lucht. Smoeder komt om 4 uur ( al zal ze weinig van Levi zien ) en dan ga ik er vandoor. Dus ik ga nu vast off. Tot vanavond en anders morgen
@kaatje werkse hier ook pakjes voor julia van mijn oma en souders en zelfs van mijn szus die peettante is van julia het kan niet op ze krijgt van ons dus ook maar 2 pakjes vind het wel genoeg dan op het kdv heeft ze ook al een bellenblaas gekregen in haar schoen en bij sint op mijn werkt kreeg ze al een speeltje dus die kan voorlopig vooruit. ga ff lekker tv kijken voordat ik weer aan het eten moet beginnen hmmm nadeel aan een uitgeslapen kindje genoeg energie om alles te doen wat niet mag kast is nu leeg xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
FF misschien een domme vraag tussendoor. Zet ik onder het gedicht dat het van mij was? Of zet ik er Sint neer?
Sint geen domme vraag hoor, meerdere vroegen het zich al af. Maar vorig jaar hebben we het ook anoniem gedaan. Pas na het uitpakken en voorlezen bekend gemaakt wie wie had.
Freesia wat een heerlijk filmpje! Jannes ik heb niet mijn naam onder het gedicht gezet maar Sint en Piet Parr yippie huis is van jullie !! Ik ga hier ook afsluiten, misschien nog tot vanavond en anders morgen. Ik kom wel een keer aanwaaien ** de klusser de klus periode komt langzaam weer in zicht
@Kaatje, ja al vanaf de dag dat ze op huisbezoek kwam heeft ze ons een rotgevoel gegeven.. Heb geprobeerd te bellen maar zat al 10 min in de wacht dus opgehangen. Morgen nogmaals proberen.. Hier paste t niet door de brievenbus, dus toch maar pakketpost gedaan wel duurder maargoed.. Het gaat om t idee en is maar 1 x per jaar. Wij doen onverwachts ook zaterdagavond iets aan Sinterklaas. Mijn ouders en zusje komen langs en misschien me Souders ook met een klein kadootje. Trek hem zijn mooie pietenpak aan en laat em lekker genieten! Pff.. net t boek uitgelezen van Komt een vrouw bij de dokter. Heftig zeg, heb echt wel even traantjes gelaten bij t einde.. Vooral over t kindje.. Is heel gek, maar sinds ik mama ben trekt alles me zoveel meer aan alles rondom kids. Ben echt een softy geworden daarin. Ga nu lekker eten koken en na t eten komen zusje en zwager even bakkie doen. Morgen werken, zit alleen want me collega is naar de crematie van der nichtje (wat ik had verteld dat verhaal).