Funny, is toch weer even confronterend he BI. Kaart : Heb hem met psp gemaakt en afgedrukt via foto.com
@Queen, aaaah schattig zeg! En mooie boom! Ik ga nog effe kijken waar dit jaar de boom komt te staan en misschien wat ballen onderaan vervangen voor plastice ballen voor de zekerheid. Vind t niet erg dat hij de ballen sloopt, maar wel als hij dan dat glas of iets opeet of in staat. Owww.. dat kan natuurlijk ook. Kijk ik jouw gewoon weer lief aan via msn.
Kaatje Leuek kaart !! Wie o Wie van de Mama's die doen PSP'en heeft een leuk kerstkitje ? Ik heb helemaal niks leuks.... En wil wel een leuke kerstkaart zelf maken Queen Leuke foto ! haha , niet een beetje vroeg ? Morgen is het sinterklaas... Mag natuurlijk niet te hard roepen want zondag gaat de bopom hier op
Miracle, ik het het kitje dat ik voor mijn kaart heb gebruikt. verder nog oude materialen van vorige jaar. zal ze zo even verpakken en er een kitje van maken dilemma Heb nu de enveloppen geschreven.. maar blijft er ééntje over. Het adres van mijn ouders. Moet ik fam ... neerzetten, alleen mijn zusjes naam of de naam van zusje en vader..... Heb dit straks ook met het geboortekaartje
Hey meiden, druk dagje hier, dus kom ff snel reageren. Ons pakje is ook geweest, maar helaas past het niet door de brievenbus, dus hopelijk kan ik het morgen ophalen in de postwinkel hier! Dus wij moeten nog even in spanning wachten. Fijne avond! xxx
Ik zou persoonlijk gewoon fam neerzetten.. Heb je ook geen gelul achter je rug om en hou je t toch netjes. Meiden, ik ga afsluiten! Wens jullie een fijne vrijdagavond toe, ik ga lekker aan de borrel thuis als Mike slaapt!
Kaatje Ohh dankjewel Ik zou er ook gewoon Fam op zetten. Precies om de reden die Missy gaf en kunne ze jou ook nooit niks verwijten.
Ben op het moment meer in staat om - geen kaart te sturen - er geen geadresseerde op te zetten - of er op te zetten "voor wie het nog de moeite vind" Zusje spreek ik 1x in de 2 maanden via hyves dus is ook niet echt de moeite meer
Hoi! Hier vanmiddag ook nog de laatste sintinkopen gedaan. Kyano krijgt een bumba-boekje met muziek en een truck van little people Wat opa en oma's voor cadeau's hebben weet ik niet. Funny me oei bekkeninstabiliteit is niet mooi . Gelukkig ging dat gezin in elk geval niet door. Ik zie je in deze situatie idd niet zo makkelijk zoveel trappen lopen. Pas goed op je lichaam en je kleine ventje! Missy aha dus het is R.I.P voor jullie kast Bah is idd geen leuke reactie van je souders Queen ah lieve foto van jouw blonde pietje Jannes ah ok nee ik heb Sara idd niet gezien op de kermis. Heb het alleen maar gelezen Kaatje kaart is erg leuk! Als je een kaart stuurt zou ik wel familie zetten. Laat je de eer toch aan jezelf. Miracle leuk je bent er weer! Hoe gaat het met werken? En heeft Jaimy het ook leuk op het KDV? Ik kom vanavond nog wel even spieken. Kleine man vraagt aandacht!
Dan zet ik maar familie neer. Moeders snapt toch wel dat het niet voor haar is, en wat mijn vader en zusje er mee doen zie ik dan wel weer
@kaatje: of je schrijft: aan de bewoners van dit adres nee hoor, ik zou ook 'familie' doen... @steen: oh dan denk ik dat missy jou had!
Wupje Werken gaat super ! Heb het erg naar mijn zin Jaimy heeft het ook leuk op het KDV , het is natuurlijk wel ff wennen en tot nu toe nog geen dag voobij gegaan dat ze niet heeft gehuild toen ik wegging. Maar ze zit er ook pas 1 goede week ( 1ste week was ze ziek geworden op de 1ste dag ) en ze vinden dat ze het heeel erg goed doet voor een 1ste keer KDV. Afgelopen dinsdag heeft ze heerlijk met een jongetje op gespeeld , samen met het speelgoed en elkaar achterna kruipen. En ze hadden volop lol. Daarna heeft ze zichzelf ook uitstekend vermaakt met zichzelf voor de spiegel , lol Ze huilt heel even als ik wegga maar daarna gaat ze wel lekker spelen ( voornamelijk nog alleen ) , ze slaapt er goed , eet er goed en ze is nog lekker aanhankelijk naar de leidsters maar dat is ook normaal. Ze is helemaal blij als ik aan de deur sta om haar op te halen en wil dan ook niet meer dat ik haar daar neerzet maar gewoon meteen mee neem naar huis , haha. Ben wel blij dat het als eigenlijk meteen zo goed verloopt ( op de 1ste week na dan maar ze gaat er pas 2 weken naar toe ) Dit hadden ze vorige week donderdag gemaakt voor Sinterklaas ( als je goed kijkt zie je een paar krasjes staan die ze getekend heeft