Ok dus je plaats je EIGEN gedicht die je ZELF geschreven hebt.. De ONTVANGENDE moet dus haar MOND houden en wij RADEN! ikken snappie ik plaats dus morgen de mijne @wupje GO KYANO!!! @ingeltje ik hoop dat je beter slaapt vannacht knuffs
Welterusten allemaal! tot morgen, hopelijk krijgen wij dan ook ons cadeautje! Ik zal eind van de middag het gedicht posten (degene die ik geschreven heb) Moet morgen werken en daarna vertrekken we snel naar mijn ouders. En ik heb me er al die dagen niet mee bemoeid, maar toch wil ik nu even kwijt, dat ik hoop dat we er volgend jaar niet zo'n probleem van maken allemaal, ik merk dat ik er een beetje moedeloos van wordt. Maar goed, dat komt misschien omdat ik gewoon te nuchter ben en het gewoon heel leuk vind om hier aan mee te doen, that's it. Dus verder wil ik er niemand op aan kijken over hoe of wat. Steen heeft gesproken, AMEN!
idd AMEN steen! vind het ook vervelend dat het zo loopt terwijl dat niet hoeft!! Volgende jaar gewoon anders aanpakken! Ik ben trouwens helemaal vergeten 2 nieuwe dingen te melden!! Kate stapelde vandaag voor het eerst blokjes en wij zeiden dat zij schoen moest pakken.. loopt zij naar haar schoen, pakt muur vast en wilt voet in schoen doen om aan te trekken 8)
Zo is het duidelijk voor mij. Ik denk dat mijn gedicht makkelijk te raden is qua ontvanger. Maar dat zullen we morgen wel zien Eigenlijk hadden we dus, wat eerst ook het idee was, de gedichten niet mee moeten sturen, dan hadden de ontvangende mama's mee kunnen raden, zo van: jaaaa die is voor mij! Maar goed, ik kan me voorstellen dat veel mensen dat minder leuk vonden (ik zelf ook), ook omdat je graag wil dat de ontvanger het gedicht bij het cadeau ontvangt. Anyhow, ik ben het er zeker mee eens dat het volgend jaar geregeld wordt door iemand die hier veel is. Ik nomineer: Ingeltje (nouja, eerst maar eens kijken wie hier volgend jaar nog actief zijn )
Wupje Wat goed van je kleine ventje !! Parr Coole Kate 8) ik ben nog klaarwakker , geen zin om te slapen en me banner wil niet lukken :/ Morgen gaan wij na jaimy der middagslaapje sinterklaas vieren bij me moeder. ze krijgt van ons 1 kadotje en van me moeder 1. Vind het wel goed zo Kerst wordt ze lekker verwend met kleren en volgend jaar doen we volop mee aan S'klaas
Precies Azeb, dat was nou juist het idee.. om online er pas achter te komen wie de stuurder van je cadeautje was. Daarom wilde ik de gedichtjes idd niet mee laten sturen En volgend jaar idd betere organisatie, maar ik stem niet op mij hahaha want ik maak er een chaos van
Schaam je ! Nee Kate, jij niet! Jij bent een hartstikke grote meid... O, ik vond trouwens de eerste kaart de mooiste...
Het is officieel 5 december nu, dus mag ik mijn gedicht plaatsen. Het is niet moeilijk te raden wie mijn Sintkind is... Lieve Xxxx, Sint liep laatst over het dak En hoorde toen een vreemd geluid Hij wilde graag weten wat het was Maar kwam er helaas zelf niet uit Daarom stuurde hij een Piet op pad Om bij bij dat huis naar binnen te gluren Om alles goed te kunnen zien Klom Piet op het dak van de naaste buren En ja hoor, hij hoorde al toen snel Het geluid waar Sinterklaas over sprak Hij besloot om door het raam te gaan kijken Dus verliet hij zijn plekje op het dak Met een ladder kwam hij nét Tot aan het kleine badkamerraam En wat zijn Pietenogen toen zagen Deed hem behoorlijk versteld staan Hij zag een heel klein jongetje Samen met zijn grote broer in bad Ze hadden samen veel plezier Spetter-spatter-spetter-spat! Piet was helemaal verbaasd Hij dacht dat jongetjes altijd gillen En heftig tegenstribbellen Omdat ze zich niet wassen willen Maar deze twee lieve kereltjes Zaten daar totaal niet mee Ze plasten en ze plonsden En hadden pret voor twee Toen dacht Piet: Eens even kijken Of ik in het pakjesmagazijn wat vinden kan Dat deze knulletjes goed kunnen gebruiken Iets dat tegen een spatje water kan Dus lieve Xxxx, zit in dit pakje Iets om fijn mee in het water te spelen Maar jij zult het vast en zeker Wel met je grote broer Xxxx willen delen! Groetjes van Sinterklaas Enne... het zijn 9 coupletten, geen 8...
Whahahahaa Lola cool errug leuk!! Ik heb inderdaad al zo'n vermoeden wie je hebt Ik plaats die van mij wat later, ik wil eerst de mama kans geven zelf het gedicht te lezen voor ik hem hier plaats
Goedemorgen mama's: @Lola: lief zeg, die man van jou! De meisjes zullen vandaag vast heel erg blij zijn met hun cadeautje. Leuk gedicht! @Wupje: hoera: Kyano loopt! Wat goed zeg. @Miracle: het doet me goed om te horen dat je het naar je zin hebt op het werk. Ik hoop dat het huilen op het kdv snel overgaat, is niet zo leuk weggaan hè? Gelukkig zijn de traantjes snel weer gedroogd, dat scheelt een boel. @FunnyMe: ik vind jou helemaal geen zeur, ik kan me best voorstellen dat je er mee zit en BI is niet leuk. @Jekkia: leuk dat je er weer bent! @Parr: ik vind kaart 1 erg mooi. Lijkt me een goede keuze van de vloer. Weet je al of je donker of licht laminaat neemt? @Tweety: leuk taartje zeg! Enig, die lekkere bolle wangetjes. @Hummelke: zo zo, Ilse maakt een inhaalslag wat drinken betreft! @Freesia: hoe gaat het nu met Jill, is ze ziek geworden of is het toch een doorkomend kiesje? @de rest: zwaai zwaai, fijne Sinterklaas allemaal!
Ook ik zal mijn gedichtje even plaatsen, deze is namelijk al gelezen door de mama. Ik denk echt dat jullie het nóóit raden! Hier komt 'ie: Lieve Xxxx, Lang, lang geleden is er een hele speciale traditie ontstaan, In december komt namelijk de goedheiligman in ons kikkerlandje aan. Elk kindje wordt door hem met cadeautjes en gedichtjes verwend, Volgens mij is er geen enkel kindje die Sinterklaas en zijn Pieten niet kent. En ook dit jaar staat jouw naam weer in zijn grote boek vol met kindernamen, Samen met alle andere September 2008 kindjes sta je er in, allemaal gezellig samen. Achter jouw naam staat geschreven dat je schattig bent en ook ontzettend lief, Regelmatig word jij beschreven als een echte hartendief! Aangezien jij er heel bijzonder uitziet met je prachtige ogen als een volle maan, Viel jij me meteen heel erg op, op een kermis hier niet ver vandaan. En dat kunnen zeker niet alle kindje zeggen, vaak lijken ze erg op elkaar, Echter jij bent zeker anders dan anders, kleine lieve Xxxx. Leuk was dan ook om enkele weken geleden te horen dat je een grote zus wordt, Papa en mama hopen op net zon leuke meid, ze kennen je van haver tot gort. Leuke tijden hebben jullie de komende maanden dus voor de boeg, Echter nu richten we ons eerst op de komende feestdagen, dat is al druk genoeg! Zonder Sinterklaas is de feestmaand december echt niet compleet, Ieder jaar neemt hij een heleboel Pieten mee, zoals je wellicht wel weet. Elke Piet heeft een eigen taak in de voorbereiding van het festijn, Reken maar dat veel mensen jaloers op deze baantjes zijn! Met een van deze Pieten ben ik op zoek gegaan naar het ultieme presentje, En dat was niet eenvoudig, we zochten in veel winkels en in een klein tentje. Totdat we het zagen, een prachtig leuk boek van een lieve kleine kat, Jeetje, het feest was compleet toen bleek dat er ook nog iets extras bij zat! Eerlijk waar, het is echt een cadeau van mijn dromen, Cadeautjes als deze zul je niet vaak naar je toegestuurd zien komen. Ach, zon leuke en lieve meid als jij verdient het helemaal, Dat ik mijn aller, aller, állerbeste cadeautje uit de winkel haal! Eh, ik denk dat ik al het belangrijke nu wel heb geschreven, Als afsluiting van dit gedicht wil ik je dan nu eindelijk je cadeautje geven. Uitpakken nu maar, ik hoop dat het presentje je kan bekoren, Tot volgend jaar maar weer, ik zal dan vast wederom veel goeds over je horen! Joh, het gedicht is wel lang geworden, ik lijk wel helemaal knetter, En lees nu maar snel van elke zin de eerste gekleurde letter! ! Liefs, Sinterklaas
goedemorgen! Heel snel mijn gedicht plaatsen, want ik moet gaan werken! Spanje, 5 december 2009 Lieve ****, Ook dit jaar Staat er weer een pakje voor jou klaar Sint en Piet zijn op pad geweest En dachten: waarvan houdt **** nou het meest? Je vindt het leuk om te dansen En om gezellig met de meisjes te sjansen Met je keyboard heb je veel plezier Muziek maken geeft jou veel vertier Volgens Sint en Piet ben jij een bezige bij Dus met deze cadeautjes maken wij je vast heel erg blij In 2010 word jij grote broer Dat is wel heel erg stoer Met dit cadeau bij de hand Maak jij voor de nieuwe baby de mooiste tekeningen van het land En om jezelf te vermaken Hebben Sint en Piet er ook nog iets bij gedaan wat je zelf kan maken Een dikke kus van Sint en Piet