September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik snap dat het voor veel mensen overkomt als een boel gedoe. Enerzijds écht mijn hormonen (ik merk gewoon dat ik er veel last van heb deze zwangerschap, vorige keer werd alles gelukkig door een mooie roze wolk verbloemd, maar nu helaas niet, heb veel huilbuien, ben veel boos.. echt klote..) maar ik ben iemand die al vanaf jongs af aan thuis gewend is dat het allemaal geheim blijft en dat is voor mij een stukje Sinterklaas, de spanning.
    Verder wilde ik heel graag de spanning delen met de mama's die dit jaar niet meededen.
    Dat liep allemaal wat anders. Dat is dus een verklaring waarom het van mij kant allemaal zo'n drama lijkt (maar gelukkig niet is).

Maar ik ben het ermee eens, dat het schrijven en kopen van het gedicht het leukste is hoor! Ik heb er super veel lol aan gehad, wilde het alleen graag koppelen aan het forum.
    Ben ook heeeeel blij met mijn gedicht en cadeautje!!

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Vanmiddag effe boodschapjes doen voor de visite van vanavond en ik ga effe langs de Prenatal denk ik..
    Heb daar een leuk stoeltje/fauteultje gezien voor Mike!
    Krijgt hij die van ons voor Sinterklaas, hij heeft nu al genoeg klein speelgoed.
    En van mijn ouders krijgt hij Little People garage.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hint: Het is een jongetje

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Moet ik even de lijst opzoeken van mensen die meededen hihihi..

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    hey meiden !

Ik zag allemaal leuk gedichtjes voorbij komen , erg leuk ! Heb er el bij een paar een idee bij van voor wie het is ;)

Even snel en kort:
    Ik ben net gebeld door me Vader en Mijn StfMama wordt zondag opgenomen in het ZH , haar bloeddruk was en bleef veel te hoog en als die zo blijft wordt ze over 2 weken ingeleid...
    Spannend dus...

Ik ga nu ff eten !

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Miracle, is die al zover zwanger dan ? spannend !

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Kaatje, ik gok dan op Quinten.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pupke
    Kaatje
    Ingeltje
    Lola
    Jekkia
    Missy
    Pisum
    Parr
    Azeb
    Freesia
    steen
    hummelke
    Wupje
    Anno
    Yule
    Tweety
    Jannes

9. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Ingeltje, had jij jouw gedicht nu al geplaatst? :D

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goed gegokt :D

11. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ben voor mijzelf eem lijstje aan t bijhouden wie ik heb geraden hihihihi..

Lola - Robin
    Pisum - Mike
    Pupke - Sara
    Kaatje -
    Anno -
    Missy - Matice
    Ingeltje -
    Jekkia -
    Parr -
    Azeb -
    Freesia -
    Steen - Levi
    Hummelke -
    Wupje -
    Yule -
    Tweety -
    Jannes -

12. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    JEEEEJJJ!! :D
    Ga ik nu door naar de volgende ronde? ;)

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    [FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]Lieve **********,[/FONT]

[FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]Het is inmiddels al weer een jaar geleden, [/FONT]
    [FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]dat ik met mijn cadeaus jullie erf mocht betreden.[/FONT]
    [FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]Ik hoor dat het ook de laatste keer is, zei wegwijspiet[/FONT]
    [FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]volgend jaar, is kleine ********** hier niet![/FONT]

[FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]********** gaat verhuizen, naar een groot, ander huis[/FONT]
    [FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]midden in ….... , want daar voelen papa en mama zich prima thuis.[/FONT]
    [FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]Het waren spannende maanden, de afgelopen tijd,[/FONT]
    [FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]maar na een boel financieel gedoe, wachten en soms bérgen spijt ;)[/FONT]
    [FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]Hebben papa en mama eindelijk het huis van hun dromen, [/FONT]
    [FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]mét een extra kamer, laat het brusje maar gauw komen![/FONT]

[FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen, [/FONT]
    [FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]want het leven bestaat niet alleen uit huizen kopen.[/FONT]
    [FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]We kijken eerst eens terug naar vorig jaar,[/FONT]
    [FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]toen was je nog klein... en lág je alleen maar.[/FONT]

[FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]Mama was toen nog aan het werk, maar dat duurde helaas maar even,[/FONT]
    [FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]want het werd voor haar erg pijnlijk, het werkende leven.[/FONT]
    [FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]Mama kreeg tijdens het werken, erg last van haar bekken..[/FONT]
    [FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]eerst bikkelde ze nog door.. maar ze zou het niet lang meer trekken.[/FONT]
    [FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]Maar ze bleek bekkeninstabiliteit te hebben gekregen, [/FONT]
    [FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]mama was erg verdrietig... wat zat het leven opeens tegen.[/FONT]

[FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]Intensieve oefeningen volgden en mama had vaak veel pijn,[/FONT]
    [FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]ze mocht niet meer werken en moest alle dagen thuis zijn.[/FONT]
    [FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]Jij was altijd het lichtpuntje, deze hele, zware tijd, [/FONT]
    [FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]altijd een lach, altijd was je mama's mooie meid.[/FONT]

[FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]Met vallen en opstaan werd je langzaam een grote dame, [/FONT]
    [FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]van rollen naar kruipen, staan en lopen, mama hoeft zich voor jou niet te schame (n)![/FONT]
    [FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]Alles gaat in je eigen tempo, maar je bent overal snel bij,[/FONT]
    [FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]je doet soms gek, huilt bij verdriet, maar meestal ben je blij.[/FONT]
    [FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]Inmiddels al een boel tandjes en het eten gaat er in als zoete koek,[/FONT]
    [FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]ook begin je flink te kletsen, je bent al een echte lolbroek![/FONT]

[FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]Mama is inmiddels weer zo goed als genezen verklaard,[/FONT]
    [FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]heeft in haar hoofd de condooms en pillen al in de open haard![/FONT]
    [FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]Dus naast jouw nieuwe kamertje, komt straks een gek geluid,[/FONT]
    [FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]een broertje of een zusje? Je kijkt vast je ogen uit![/FONT]

[FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]Van de Septembermama's ben je één van de langste meiden,[/FONT]
    [FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]zelfs de jongens komen bijna niet in de buurt, die zien jou voorbij schrijden![/FONT]
    [FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]Voor zo'n lange dame, moeten natuurlijk veel kleertjes worden gekocht,[/FONT]
    [FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]Sinterklaas heeft zijn best gedaan en voor jou iets moois uit gezocht.[/FONT]
    [FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]Inmiddels dus al een tipje van de sluier opgelicht over je cadeaus, [/FONT]
    [FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]en ik hoop dat mama heeft geluisterd, en cadeau 1 EERST heeft geopend, anders wordt de Sint boos![/FONT]
    [FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]Met dat cadeau op je hoofd, pak je de rest van de cadeautjes nu ook maar uit,[/FONT]
    [FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]veel plezier lieve meid, leef je maar lekker uit![/FONT]

[FONT=Tempus Sans ITC, fantasy]Heel veel lieve groetjes van Sinterklaas en Zwarte Piet[/FONT]

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Die is voor kate !

15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Ingeltje, jij hebt PARR!! :D
    Mooi gedicht trouwens, echt heeeel knap gedaan!

@Anno, jij hebt een meisje kan ik opmaken uit t gedicht.

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    hihihi ja ik dacht... hou het lekker mysterieus whahahahhaah

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Levi zit op mijn schoot helemaal verdiept in sinterklaas (tv)
    ga off en zo werken

tot vanavond

18. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Goed gelukt.. :p

19. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Kaatje, ik kan Sinterklaas niet vinden op de tv.. Welke zender?

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Julian heeft een prachtige houten olifantenpuzzel gekregen. Kan niet teveel verklappen, anders kan plaatser haar gedicht niet meer laten raden, maar het was een heel leuk gedicht!!
    Dankjewel sint en piet!
    Wat hebben jullie kindjes verder gekregen?

Deel Deze Pagina