First time, dikke knuffel. Moeilijk hoor en laat het maar beetje bij beetje komen dat besef. En kom hier lekker maar af en toe spuien hoor!
Zit hier helemaal te stralen! Lief van je (had ik ff nodig, zit hier met hoofdpijn en een boel herrie, maar nu even mamatijd)
Yep.. hier ook al meerdere keren de laatste tijd. Zou het bij het sprongetje horen? Knuff meis... ik voel wat je voelt
Anno, mooie banner First time, dat zijn gevoel naar jou toe niet veranderd is is sowieso een goed teken. Mannen zijn in het algemeen geloof ik niet echt praters. met open wonden mag je denk idd niet in bad Wij gaan naar souders. tot vanavond, en anders tot morgen
Ja hoor hele reactie getypt, geen verbinding. Nou heel kort dan opnieuw @firsttime: kun je geen douche nemen? Dat mag denk ik wel met de wond, kun je hem meteen goed uitspoelen, wel goed droogmaken en niet te lang douchen. @ingeltje: voor jou dubbel zo zwaar met nu ook nog zwanger erbij, dat zou ik echt niet trekken nu. R. er weer uit gehaald na 2 uur erin/eruit, huilen/spelen/kletsen/jengelen in bed en beneden, ben er nu klaar mee, ze zit voor de TV (lekker onverantwoord maar jammer de bammer). Ze heeft dus maar een uur geslapen vandaag, zal gezellig worden straks bij de Sint viering (NOT).
@Yule: ja, dat kan inderdaad gewoon, maar ik had zo'n zin in een warm bad... Ik heb het nu nog kouder; hoorde net iets vreselijks. Zet het wel ff op ander forum, vind het niet zo gepast om hier neer te zetten op de één of andere manier...
zo eten staat op en julia speelt lekker zo eten en dan komen souders en szus en dan is het kadootjes uitpakken!!! en taart eten xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Nou meiden en kinders, Hele fijne Sinterklaasavond gewenst! Ik ga off, eens kijken of het allemaal lukt daar beneden in de keuken... Knuffel van Kroelpiet voor de kleintjes en hun mama's!
Wanneer krijgen we de rest van t lijstje te horen? Zodat ik em compleet kan maken? Jannes, Parr en Jekkia moeten hun gedicht nog plaatsen toch? En Anno had em al, maar geeft geen hints die gemenerd.
ik ga off nog steeds geen hints slaap er maar een nachtje over en misschien dat ik het morgen dan zeg fijne avond allemaal xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
je haalt me de woorden uit de mond. moeilijk he? ik probeer maar zoveel mogelijk bij te slapen in het weekend. en hubbie te laten inzien dat hij meer moet doen (ook met R). gelukkig gaat het al wat beter..
freesia, ik vind ook heel knap zal morgen eens kijken of ik de kans krijg van der om te filmen (moet ze dus wel trek hebben erin ) Graag gedaan vond echt heel mooi gedicht 1 die er bij mij gewoon echt naar voren kwam meiden die wat doen met sinterklaas avond geniet er lekker van met je kindje! Andere meiden ook veel plezier nartuurlijk! Wij doen neit veel eraan volgend jaar pas. Hebben net lekker met alle gegourmet. Broer is nu naar mijn neef toe waar hij wel sinterklaas viert met sint en piet erbij. Gedichtjes en kadootjes Met van die onbenullige en grappige kadootjes HIer duik ik om half 9 op de bank met mijn paps en gaan lekker een dvdtje kijken. Kyani ligt net in bed dus die slaapt tot morgen ochtend als goed is.
Hahaha jullie (zag dat Ingeltje het ook zei) kennen me al goed. Wij zijn zeer gevoelig voor plastic in de woonkamer. Gewoon eigenlijk liever niet. Geen bakken, keukentjes, stoeltjes, etc. Dus dan maar een houten keuken voor beneden
Nou ik ga met schaamrood ook mijn gedicht neerzetten. Wat kunnen jullie allemaal geweldig dichten. Ik heb er heel snel tussen de drukte door wat van gemaakt en ben gewoon echt geen dichter. Ben allang blij dat ons cadeau in ieder geval in de smaak is gevallen. Deze Sint, Is niet zo goed in rijmen, mijn lieve kind. Sommigen schrijven hele paginas vol Bij het idee alleen al, slaat mijn hart op hol. Maar ik ga toch mijn best doen er wat van te maken, En ga ik proberen niet vroegtijdig te staken. Bij het zien van je cadeauwens werd Sint wel heel blij Dat winkelen was dus ook zo voorbij. Want jij, ...., houdt blijkbaar veel van Nijn, Wat wil je ook voor zon meisje, klein en fijn. Daarnaast is lezen ook favoriet, Nou waarom combineren we dat dan niet? Sint heeft wel een hele tijd lopen neuzen Want er is van Nijntje wel erg veel keuze Hopelijk heb je deze nog niet, Zo wel, dan is het stiekem gewoon de schuld van Zwarte Piet. Ik ga maar stoppen met rijmen, want het is weer pet Rijmschema van lik me vestje, dat is het maar net. Dus ik wens je een mooie Sint en hopelijk maakt hij je blij En ik doe er voor mama ook nog veel groetjes bij. Veel liefs van jouw Sint,
Hallo!!!! Zo Ik weet wie mijn Sint was Gelijk toen ik het gedicht tevoorschijn kwam omdat ik namelijk voor haar de achtergrond papier had gemaakt :O haha Hele gave gedicht! En ook erg leuke kadootjes! Kate was er erg blij mee! 2 shirts, een piet mutsje en haarclipjes! Kate was ook erg blij met haar andere kadootjes, helemaal toen zij de little people boerderij zag. Pakte de doos vast en pret oogjes en mond op O en ooooooo! 8) 8) Vandaag heel druk geweest. Paul en Kate samen de schappies doen. En toen door naar de showroom. Wij hebben alles bekeken en hebben een mooie laminaat met V groef uitgezocht voor beneden. Ik heb zelf een foto van genomen: http://i301.photobucket.com/albums/nn51/parr1983/9084f61c.jpg En voor geheel boven deze met platte plint LCF-007 Notelaar tweeplank - Per pak Er komt dezelfde ondergrond voor zowel boven als beneden. En als wij bellen van ja mag komen, is het binnen een paar dagen! Dus dat wordt huppa aan de klus 8) Vanmiddag is Paul met de eiken parket vloer begonnen, breekijzer erbij. 14u was ik bij de Gamma en pas 16.30 weer bij ons huis IL:ep erg uit bij de verf afdeling door een vrouw dit persé alles over alles moest weten Maar heb de creme en paarse verf, en de witte voor palfond kunnen halen. Ik wou de groen voor Kate's kamer halen, maar ik moest eerst weten wat voor behang het was. Dus daarmee gewacht. En toen eenmaal thuis zagen we dat er niet op die behang geschilderd kon worden. Samen hebben wij van ons slpkmr en die van Kate de vloer verwijderd. Die was niet vastgelijmd zoals beneden. En wat fittingen opgehangen. Morgen de behang eraf en hopelijk ons slpkmr beginnen met verven? Wel is de vloer in de keuken idd hoger dan de woonkamer dus denk dat dat met plavuizen moet om de hoogte weer gelijk te krijgen. Nu genoeg ego en ik ga terug lezen