September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jij had het goed hoor
    ik had Jill
    Jekkia had mij
    en dan nog 1 maar weet niet meer wie je niet meer had

2. hier verder alles prima,
    even kort want julia is wakker

julia is goed verwend:
    - boekje van tip de muis :D
    - duplo blokken
    - duplo antartica
    - duplo boerderij
    - houten instrumentjes
    - een tafeltje met 2 stoeltjes

volgens mij was het dat.
    mama kreeg nog chocolade en papa een pakje shag.

inrichting
    hier ook voornamelijk hout hoor, alleen hebben wij voor julia haar speelgoed een houten kast met plastic bakken.
    kan me er niet aan storen staat gewoon netjes hoor
    speelgoed vind ik hout gewoon leuker dus een houten poppenwagen
    ook een plastic vrachtwagen
    dus van alles wat

@kaatje vreemde droom... zwanger?? ;)

zo en nu ga ik mijn meisje uit bed halen
    o nee wacht
    ik mocht vandaag uitslapen
    dus rik gaat julia halen om nog even bij ons te knuffelen
    ik draai me om
    julia doet haar speen uit en ik krijg 3 kusjes
    lief he :)

en nu ben ik echt weg

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

3. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    parr, mooi laminaat(v groef) hebben wij heir ook liggen! Alleen de lichte versie ervan.
    Maar hier geen s6 slijt hier veel te snel. Met dat shcuiven van speelgoed van kyani en bureaustoel.

kaatje lekker verwend inderdaad :D

Ten eerste goedemorgen :D
    Ennu wil best bij je slapen maar neit met de reden dat jij dan met sombies moet vechten :D :p
    JOu moede rop kyani passen, hmm willen we dat wel? Na die narigheid die jij heb met haar:(

miracle, boom opzettenmeo tkunnen met je kleine meid bij mij ging het ook prima! Niets stuk gegaan en haar lekker met de slingers en plastic kerstbeertjes laten spelen :D

Sint heir neits gevierd thuis.
    Kyani heeft alleen een activiteiten kubus gehad van mij. Dus gewoon lekker 1 greoot kado.

VErder heeft ze van andere wel gekregen:
    - annabella pop
    - zo een schrijf wis bord (geenidee hoe het heet)
    - Nijntje stapel blokken
    - rose telefoon op haak

Met kerst gaan we er meer aan doen is leuker :D

4. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Vandaag hebben wij alle tot half 10 geslape! Kyani ook om 7uur een schone luier gegeven (gepoept) en flesje en toen sliep zij ook lekker uit :D Heerlijk!

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik weet niet wat ik enger vind.. die zombies of je moeder :(

Ik droomde dat Pisum zwanger was?:$

6. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    oh ingeltje dat vind ik wel een goede droom!! :) :) :)

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha zombies en mijn moeder. Allebei even erg en zou Kyani er niet brengen hoor ;)

Nou Pisum, je hoort het, wordt een posi test deze maand :D

8. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Nee ik ook niet, maar ja ik laat kyani ook niet zomaar bij ''vreemde'' achter :D

9. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Dan was t dus zo:

Lola - Robin
    Pisum - Mike
    Pupke - Sara
    Kaatje - Quinten
    Anno - Jill
    Missy - Matice
    Ingeltje - Kate
    Jekkia - Julia
    Parr - Emma
    Azeb - Julian
    Freesia - Femke
    Steen - Levi
    Hummelke - Kyano?
    Wupje - Raven
    Yule - Rayyan
    Tweety - Isis
    Jannes - Ilse

Mooi, dan ben ik ook weer gerust whahahahaha!

Oe, mooie droom over Pisum. Dat wil ik ook wel voor je dromen..
    Ik droomde dat er een haai in t zwembad was en ons 1 voor 1 opat en ik mij opofferde voor Mike en hij toen gelukkig volgegeten zat en dus bleef Mike leven..
    Bah, schrok echt wakker zo van jakkes wat een droom!
    En erna droomde ik ook over allerlei rare, stomme dingen.

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja, ik dacht, dat pendelen dat gaat niet helemaal lekker, laat ik maar eens voorspellende dromen gaan hebben whahaha :D

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi meiden!

Ik heb gauw even bijgelezen maar ook vandaag nog een erg drukke dag ;) Nog sinterklaas bij mijn ouders dus ik moet nog wat cadeaus inpakken en versje maken ;) Gisteren was ook erg gezellig. Lekker gegeten en ook Kyano heerlijk verwend.

Hummelke heel erg bedankt voor je leuke boekje!! Kyano vond vooral de laatste pagina erg interessant! Er keek ook zo'n lief kindje naar hem :D

Yule knuffel voor jou meid! In elk geval even lekker uitgeslapen en ik hoop dat jullie daar de komende tijd betere afspraken over kunnen maken. Allebei een dag uitslapen is wel zo eerlijk.
    Vond Raven haar cadeautjes ook leuk? Ik voelde me een beetje onzeker door jouw reactie. Ik kon er niet echt uit opmaken of je het leuk vond. Ik hoop het in elk geval wel want ik heb geprobeerd iets leuks te combineren.

First time hele grote knuffel voor jou in deze moeilijke tijd!

Jannes ik vind je gedicht echt wel leuk hoor!

Kaatje ook jouw gedicht vond ik toch origineel! En zelfs een originele droom :D

Leuk dat alle kids zo heerlijk verwend zijn en genoten hebben van Sinterklaas!

Ingeltje och wat sneu voor Julian dat hij zo’n last had van zijn oogjes.
    Hi hi emomama ;)

Sannemart yeah go Teun!!

Anno mooie banner!

Ik wens jullie allemaal een fijne dag en ik kom vanavond misschien nog wel even voorbij :)

12. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Nee dat is idd niet 1 op 1. Hangt af van het boek formaat, lettertype, korps en interlinie (regelafstand). Het aantal woorden worden geteld om in te schatten hoe dik het boek gaat worden. Bij ons zijn de dunste boeken meestal rond de 180 pagina's en de dikste rond de 500 pagina's.
    Misschien heb je nu dan iets van 16 pagina's geschreven. Overigens hoef je niet een al helemaal af manuscript in te leveren bij een uitgeverij (die lezen ze toch nooit helemaal, er komen er zoveel binnen). Je kunt bv de eerste 3 hoofstukken opsturen om te kijken of ze het wat vinden en zeggen dat je er aan werkt.Vorig jaar is er bij ons een Vlaamse auteur een contract aangeboden op basis van 1 hoofdstuk, 10 pagina's manuscript (A4) :$. De uitgevers vochten gewoon om hem zo goed was het. Maar goed dat komt echt bijna nooit voor.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vandaag een beetje last van mijn hormonen :( Ben poepie chago ( ik vind zelf dat het komt omdat ik Levi uit bed moest halen vanochtend ), last van mijn verzakking waar ik nu echt wel klaar mee ben en sta op het punt om de hond op marktplaats te zetten want die zit me steeds aan te staren :( :D

14. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Mogge,

Hier kwam Jill al om iets over 6 <gaap> Maar goed, ben al blij dat we niet weer een kind uit de kots moesten vissen. Ze eet nog steeds niet echt als normaal. Zelfs kaas eet ze niet :( Is haar favo beleg.
    Ze heeft vanmorgen tussen ons ingelegen maar ze was nogal onrustig. Om half 8 terug in eigen bed gelegd. Heeft ze nog tot 9.15 uur geslapen :$ Toen ging lief eruit met haar en ben ik nog lekker even blijven liggen.

Ik ga vandaag met mijn nicht naar mijn omi. Daar gaat het helemaal niet goed mee in het tehuis (lang en verdrietig verhaal). Maar er is misschien een klein lichtpuntje voor haar. Ik hoop zo dat het doorgaat. Wilde eerst Jill meenemen, maar dat is zo dubbel. Omi geniet altijd zo van haar, maar ze is nu net van haar obsessie over de babies af ;)
    Moeilijk hoor.

Fijne zondag allemaal!

15. @freesia succes vandaag

@kaatje ken dat gevoel helaas niet doordat ik zwanger ben
    maar ik heb ook nog in de aanbieding, een dreumes die poep chagi is
    een man die niet vooruit te branden is
    iemand behoefte aan?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Freesia sterkte vanmiddag! Is echt sneu voor omi :( Hopelijk komt dat lichtpuntje gauw!

Kaatje en Anno oef moeilijk dus :(
    Hier geen lastige dreumes dit weekend dus ik wil niet ruilen :D

Gedichtjes klaar, cadeautje ingepakt, alleen nog even haar fohnen en dan zijn papa en mama klaar. Wupjekind slaapt al vanaf 10.15 uur. Maar hij was vanochtend dan ook al om 6.15 uur wakker, en het was mijn beurt :x

17. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hallo meiden!!

Ik lees over rare dromen, ik had er laatst ook eentje, zo vaag! Ik droomde dat ik met mijn beste vriendin ergens heen zou gaan en dan zouden we naailes (dus met een naald en draad ;)) krijgen van....

Snoop dogg! (??????)

Echt te vaag.
    Maar hij kwam niet opdagen en in plaats daarvan kwam Tineke de Nooij (je weet wel van 1,2,3,4,5,6,7,8,9,TIENEKE!).

Verder alles prima hjier. Isis ligt al weer op bed. Was vanmorgen om acht uur wakker en heeft toen lekker nog een uur met ons in bed liggen keten, was erg gezellig.
    Eenmaal beneden was ze volgens mij al weer moe want wilde bijna niks, alleen maar snoepen van taaitaai enzo, wat ze van mij dus niet mocht. Dat was echt een drama, niet te geloven, wat een aanstelster is het dan zeg.

Ze heeft ook nog leuk gespeeld met haar duplo primo en de rest gelukkig :)

Maar goed, ik ga even de badkamervloer een flinke beurt geven, heb er speciaal spul voor gekocht want er zitten wat onuitwisbare vlekken in.

Groetjes
    Azeb

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik zou toch meer vertrouwen hebben in de naaikunsten van Tineke... Snoop Dogg heeft andere talenten verwacht ik.

19. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Haha ja dat vermoed ik ook.
    Maar hoe kom ik er in godsnaam op....
    Beiden (Snoop Dogg en Tineke de Nooij) vind ik helemaal niet leuk ofzo....

20. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    IK vond het een erg leuk gedicht hoor! En ook vandaag is je cadeautje favoriet! Dank u sinterklaasje!

Deel Deze Pagina