September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Pfff, ik zit al een paar uur met nichtje Julie waar ik op pas.
    Mijn broer is namelijk gaan helpen, want mijn omi mag naar het andere tehuis! <doet rondedansje en huilt van vreugde>

Jill en Julie samen is geen succes omdat Jill dus een beetje bang van haar is. Zo maf om te zien die paniek bij je eigen kind. Julie is nogal een rouwdouwer, maar verder best lief.
    Ze hebben best lief gespeeld ook. Jill had alleen nog helemaal niet geslapen vandaag :$ Dus die heb ik net maar op bed gelegd.
    Mijn ouders moeten morgen die kamer in gaan richten en ik heb dus geen oppas. KDV gebeld, geen plek morgen :( Pas vanaf 12.30 uur.
    Heb knallende koppijn van alle spanning.
    Het is hier een ontplofte speelgoedbom en Julie stopt steeds blokjes in haar mond en haar handjes tussen de deur :( Zo anders als Jill is ze, veel roekelozer.

Ga maar weer verder hier. Sorry, moest het effe kwijt :)

2. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    @kaatje: ja ben door mijn leesvoer heen :) ik ben nu het laatste blad aan het lezen uit de jonge gezinnen beurs tas.

3. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    @freesia: succes met de rouwdouwer. I know what you mean ;) wanneer wordt ze opgehaald? wel fijn dat je omi naar een ander tehuis kan! *knuff*! :)

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Gek idee hoor... Ik heb net een gesprek met mn leidinggevende gehad. Ik zak regelmatig door mn bekken, en dat in combinatie met harde buiken en die gekke bloeddruk.... dus ik heb verlof! Ik moet wel elke 2 wk een update geven. En naar de werkoverleggen toe (1x in de 5 a 6 weken).
    OP kantoor was geen werk voor me, dus nu blijf ik voorlopig thuis. Ik meld me per morgen ziek.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Freesia, ow wat een super nieuws zeg dat Omi eindelijk ergens heen mag waar tenminste ook echt voor haar gezorgt wordt.
    ow morgen geen oppas dat is minder. Kan je niet op je werk regelen dat je om 12.00 begint?

Pisum, dan krijg je weer een stapel :D ik ben nog steeds in dat boek bezig van jou ( die groot deel in Iran? afspeelt ) maar val steeds in slaap voor ik kan lezen haha dus schiet nog niet echt op

FunnyMe, lijkt me idd raar .Nu al verlof hebben. Dan maar gebruik maken van de situatie en lekker genieten van je meiden

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Dominantie!

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gaat net de telefoon.. nummer van mijn ouders. Help ! :D
    Neem ik op, is het mijn zusje. Die is vandaag ( eindelijk ) geslaagd voor haar rijbewijs. Is inmiddels al 2 jaar bezig en dit was de derde keer afrijden.
    Helemaal leuk !

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Is een kerstjas ;) maar dan blauw :)

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hele dikke knuffel!

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Fijn FunnyMe, zoveel begrip! Lekker genieten van de nieuwe beeb en je meisjes nu en niet teveel doen :)

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @funny fijn dat ze met je mee werken op het werk. heb je ook enig idee hoe ik dat af kan leren? hij doet het namelijk alleen maar bij 1 pers. en verder bij niemand. sinds vorige week opeens.

12. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Geen idee hoe je dat af kunt leren tweety!

Ik moest gisteren zo lachen om Sophie. Die werd rond 22 uur wakker. Dus om 22.30 weer wezen kijken (ze lag lekker te kletsen in bed) En ik zeg tegen haar 'moet je niet slapen?' Schudt ze haar hoofdje, zegt ze 'op' En haalt tegelijkertijd haar schoudertjes op!

13. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Pfff Julie is net opgehaald. Jill werd na een uurtje huilend wakker. Julie huilen toen ik Jill ging halen en Jill weer huilen toen ze Julie zag.
    Petje af voor de mama's met 2 of meer kids. Ik weet nu zeker dat ik dat dus echt niet trek ;)
    Nu is het nog steeds drama met Jill, oververmoeid en overprikkeld.
    A. heeft onder luid protest morgenochtend vrij genomen.
    Pffffffffffff ben kapot.

Maar omi heeft een eigen kamer, jeejjjj!

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Heerlijk Freesia!!! Echt geweldig voor omi!!

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @freesia fijn dat je oma nu een eigen kamer heeft.

16. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Eva welkom thuis!
    ingeltje leuke kaart :D

funne me zalidd wel ff raar zijn voroje maar geneit lekker van je meisjes nu. Engoed naar je lichaam luisteren.

Kaatje wat goed vanhaar :D

freesia wat fijn dat ze een eigen kamer heeft nu.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Freesia. Denk dat als het twee kinderen van jezelf zijn, en die vanaf dag 1 aan elkaar gewend zijn het wel heel anders is als de situatie Jill en Julie,maar idd wel druk.
    Goed dat je hubbie vrij hebt laten nemen. Kan best een keer.

18. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Lief zijn jullie!
    Nou vrij nemen kan inderdaad best een keer, maar het is nu al de zoveelste keer namelijk ;)

En mijn broer zei gelijk toen hij binnenkwam al: wees blij dat je er maar eentje hebt. Heeft mij al bijna 4 keer mijn huwelijk gekost, die 2 8)
    Moet wel zeggen dat hij door zijn ploegendienst heel veel zorg op zich neemt.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lastig dan he.
    Wij hebben ook alleen souders om op terug te vallen. als die niet kunnen hebben we dus een probleem.
    Ze zijn op mijn werk ook niet zo blij met moeders die vrij willen omdat kind ( of oppas ) ziek is.

20. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Ja zeker lastig, wij hebben in principe ook alleen mijn ouders.
    Vorige week kwam smoeder dus helemaal uit Hellevoetsluis gereden.
    Ik werk ook nog eens met een heel klein clubje mensen (4). Dus als ik niet kom, moet ik een ander inschakelen, die 9 vd 10 keer al wat anders te doen hebben. En als ik niet kom werken, kan de winkel dus niet open om maar wat te noemen ;)

Deel Deze Pagina