September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Ingeltje, *KNUF* voor jou en duim dat je gauw iets hebt en dat je vanuit daar verder kunt zoeken en je droombaan vind.

@Sannemart, BETERSCHAPSKNUF!

@Jale, *knuf* voor Gizem!

@Freesia, ook *knuf* van ons!

@Funny, meiden nog niet echt opgeknapt dus! *knuf* voor hun!

@Lola, ook een *knuf* voor jou!

Jeetje, echt veel knuffels zeg! Moet gauw maar weer een leukere/warmere/betere tijd aankomen!

Verder niet bijgelezen, vergeef me.. :p
    Hier wel leuk nieuws.. Mike heeft beter geslapen dan de nacht ervoor dus konden wij ook wat slaap meepakken.
    Hij is nog wel snotverkouden, maar neusspray en Luuf werken goed.
    Gisteren gesprek bij De Hypotheker gehad en we kunnen toch meer krijgen dan we dachten.
    Mede doordat we in aanmerking komen voor de starterslening.
    Nu rustig om ons heen kijken en eind januari hebben we weer een gesprekje of we dan al willen starten en of we wat hebben gezien.
    Ben dus al op Funda aan t neuzen hihihii..
    Kan niet wachten tot wij een heel huisje en ook nog es van onszelf gaan kopen! :)

Trouwens.. niet om te vergelijken ofzo...
    Wie van de kindjes hier lopen nu nog niet?
    Mike, Aimar? verder kwam ik niet hahaha..

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Missy oh dat wordt wel spannend! Hoop dat jullie een leuk huisje tegenkomen op funda!

Ik wist dat Kaatje een tijdje terug een link met een kerstkit heeft geplaatst dus die heb ik opgezocht en ben ik aan het downloaden! Thx Kaatje!

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Missy ik heb geen idee wie er verder niet loopt... Hier lopen ze gelukkig allebei!

4. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Even snel voor ik mijn bed weer induik.

Jill loopt ook nog niet! Ze staat wel los en doet 2 stappen vooruit en laat zich dan in de kussens vallen of in je armen :D

Ik duik weer onder!

5. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Goedemorgen meiden,

hier neit veel te melden.

Funny me idd erg vroeg...

hier was kyani half 4 wakker! Dus schone luier gegeven was neit goed fles gegeven nog niet goed... Toen even in der mond gegleurd en jawel hoor nu komen ook nog eens der 2 hoektandjes door bij haar :(
    Dus toen we gingen slapen was het intussen kwart voor 5.
    En om kwart over 7 begon ze weer... Heb paar speelgoedjes in der bed gelegt kon ik nog ff tukken :D.
    Om half 8 maar uit gegaan want ik kon niet meer slapen.

6. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Missy: dat is een fijn vooruit zicht een huisje :)
    Teun loopt net een paar dagen helemaal los en volgens mij is dat heel gemiddeld... waarschijnlijk hier allemaal snelle heren en dames ;)

7. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik heb de kit gedownload... maar kan hem niet meer terugvinden!

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Freesia ben je inmiddels beetje opgeknapt?

Queen, das wel erg vroeg!

9. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    bij zoeken in de start menu de naam van kitje intikken viond je hem zo terug ;)

10. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Sannemart, ja ik kijk er echt al helemaal naar uit.
    Had niet gedacht dat t voor ons al mogelijk was, maar viel me echt enorm mee.
    Ook kwa maandlasten gaan we er niet bergen hoger op, dus ook dat viel mee.
    Geloof 150 meer dan we nu voor ons huurflatje betalen en dat geld gooien we dus elke maand "weg" zeg maar.
    Terwijl een koophuis soort van sparen en investering is.

11. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    gevonden!

12. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Weet dat gemiddeld kindjes beginnen te lopen tussen de 14 en 18 maanden (18 is dan wel langzaam geloof ik) maar Mike loopt nu al 2 maanden makkelijk rond de tafel en van de bank naar de tafel los etc. Maar echt loslopen doet hij dus nog niet.. Vond t wel lang duren haha, aangezien we dus al vanaf 12 maanden denken jaaaa nu komt t. ;)

13. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    mooi zo knutselse :D Ik heb mijne ook af morgen kan ik mijn kerstkaartjes ophalen :D

14. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    gaat maar eens ontbijten :D (brood zal nu wel ontdooid zijn :p)

15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik doe dit jaar helemaal geen zelfgemaakte..
    Doe ik volgend jaar wel weer, nu geen tijd/zin/fut voor en Mike is ook niet opperbest dus word dan een snotterige kerstkaart en dat vind ikzelf niet zo leuk hihihihi..

Mike drinkt nu ook uit de Avent tuitbeker met harde tuit! :D
    Hij moest effe wennen, omdat hier meer uitkomt in 1 teug dan de Hema beker, maaarrr het is gelukt en heeft hem helemaal leeg! :)
    Zo heb ik wat meer speling kwa bekers, ook met meenemen ergens naartoe.

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    #81216 Ingeltje, 9 dec 2009
    Laatst bewerkt: 9 dec 2009
    Missy: wat spannend!! Een eigen huisje.. lekker rondneuzen hoor, fijn! Het overgaan van aan meubels lopen naar gewoon lopen kan idd lang duren. Ik weet niet meer precies wanneer hij om de meubels ging lopen, ik denk ongeveer met 9 á 10 maanden. Met 12 maanden los staan, met 13 maanden liep hij stapjes los en met 14 maanden pas écht lopen. Nu is hij 15 maanden en loopt liever ipv kruipen. Maar echt hele afstanden lopen gaat nog niet denk ik. Nog niet echt geprobeerd ook, ik doe hem nog in de wandelwagen.

Funnyme: ah wat sielig voor je meisjes

Freesia: slaap lekker! Maak je mijn kant van het bed ook alvast warm? Ik duik er zo ook nog even weer in ;)

Queen: oef half 4 :$ en tandjes in aantocht!

Hier prima geslapen, maar te kort, dus ga even weer bed in. Manlief vindt het maar raar dat ik zoveel slaap :( maar ik vind mij zelf gewoon zwanger :D

17. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hoi meiden,

Ben ziek sinds gisteren. Ik heb griep (39 graden koorts, onwijze hoofdpijn en spierpijn en misselijk, buikpijn en hoesten). Of het de Mexicaanse is weet ik niet, in ieder geval voel ik me goed beroerd.
    Gistermiddag naar huis gegaan van werk en vanaf toen in bed gelegen. Nu gaat het iets beter, heb een beschuitje + thee op (gisteren helemaal niks gegeten en alleen 1 kopje thee gedronken).
    Ik probeer Raven een beetje te vermaken terwijl ik in bed lig en op de bank (niet erg makkelijk zo). Maar goed, we zullen het wel weer overleven.
    Ik moet 5 dagen bijlezen dus ik doe het even half-half.

@wupje: Raven vond de xylofoon en het boekje heel erg leuk! Ik wilde niet teveel zeggen om het niet te verraden. Dank je wel!

Raven heeft van de Sint gekregen:
    - puzzel in de vorm van een beer
    - loopfietsje
    - vormpjespuzzel (van ons)
    - zachte blokken met plaatjes erop (van ons) die ze erg leuk vindt
    - kegelspel van Sesamstraat
    - DVD's van Sesamstraat
    - schrijf- en wisleitje
    - woezel en pip telboekje
    - een zachte knuffel handpop koe die MOOOOOH zegt

Ik heb gekregen:
    - kneipp lavendel pakket
    - boek over Simon the Cat
    - chocoletter
    - taaitaaipop
    - supermarktwijngids

18. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Of ''gewoon" postbode, is dat niets?
    Verdient niet zo erg goed dacht ik. Maar je hebt wel veel vrijheid qua bezorgtijden. Of is het te zwaar lichamelijk?

19. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Kaatje, klinkt lekker die Mac, krijgt Levi die kipnuggets weg? Is best veel kauw werk of niet dan? Enig idee wanneer de uitslagen komen?

Ingeltje snap het qua baan hoor. Toen ik was afgestudeerd kon ik ook geen werk krijgen. Heb toen een baan in een drogist aangenomen, maar ik moet zeggen dat ik met heeeel veel plezier daar een half jaar gewerkt heb! Ik denk zelf dat je nu gewoon iets tijdelijk " simpels" moet zoeken totdat de kleine is geboren, en daarna weer met volle moed er tegenaan. Ik hoop dat je dan je droombaan tegenkomt, die ook echt een droombaan is! Dikke knuffel!

Eva: fijn he moeders die het beter weten...grrr

Funny, arme jij. Klimmen de meiden nog niet de trap op. Ilse is in 15 sec boven.

Azeb, klinkt druk idd, maar ook wel leuke dingen toch?

Parr, klinkt goed, we willen wel foto's zien he...

Missy, leuk hoor, kun je lekker neuzen op funda! Ilse loopt ook nog niet hoor! Ik denk ook vaak wanneer komt het nu, maar komt vanzelf. Gemiddeld volgens mij met 15/16 maanden, dus we hebben veel snelle kindjes hier!

Yule, beterschap! Klinkt wel alsof jullie verwend zijn door Sint.

Nu nog even ego. Gisteravond was Ilse om half 12 weeeeer wakker. Is alweer 2 weken ofzo, dat ze zich 's nachts weer meld. Komt ook door kiezen denk ik. Maar gisteren was ze dus zeiknat echt zwaar doorgelekt en lag helemaal te rillen in haar bedje. Dus lekker omgekleed, warm flesje melk. Daarna is ze gelukkig weer keurig gaan slapen tot 8 uur vanochtend! Heerlijk. Ze is net even lekker in bad geweest en ligt nu in bed.

Ik ga zo maar eens wat aan het huishouden doen...heb geen zin maar het moet.

Iemand trouwens nog een origineel recept met witlof? Heb het wel een beetje gehad met witlofsalade en in combinatie met ham en kaas...

20. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Mag ik heel brutaal zijn en dan vragen wat jullie aan hypotheek kunnen krijgen? Ben nl wel benieuwd want ons inkomen is (ook) niet zo hoog. Alleen kunnen wij helaas nog geen hypotheek krijgen zolang hubbie nog zijn tijdelijke verblijfsvergunning heeft. Maar in 2011 gaat hij hopelijk naturaliseren en dan kan het wel..

Deel Deze Pagina