Daarna nog gegourmet (net als Lola met scampi's en zalm en heerlijke oosterse roerbaksausjes) en dobbelspelletje gedaan. Waarna we thuiskwamen met - sokken - kersthuisje van keramiek (aaaaaah) - snuggie (deken met mouwen, joepie, fijn voor op de bank) - oudejaarslot (en nu maar een paar miljoen winnen dus) - garniturenlintjes en knoopjes om kleding te pimpen - thermosfles Net als elk jaar vond ik dat wij weer de leukste dingen hadden meegenomen.... Het zijn vaak van die nietszeggende onpersoonlijke dingen die de anderen meenemen, waar ik op zich wel blij mee ben, maar ik probeer zelf altijd creatief te zijn en steek er veel tijd in, maar heb dan het idee dat de anderen zich er makkelijk vanaf maken. Of ze hebben geen idee wat ik nou echt leuk vind... dat kan ook. (ooh dit klinkt heel erg ondankbaar...)
@hummelke: sorry wij eten nooit witlof. ik heb er dankzij mijn moeder een trauma aan overgehouden jij bent toch vrijwilliger bij RmcD huis? heb je eergister nog een kleinigheidje gekregen ofzo?
@Yule, beterschap voor jou! Had je beide prikken al gehad? Of kreeg jij niks en alleen Raven? @Ingeltje, nog even geduld hebben dus haha.. Droom er bijna elke nacht over dattie opeens gaat lopen, maarja dromen zijn bedrog he. @Pisum, nou wel heeel brutaal hoor. Wij kunnen 205.000 krijgen ongeveer en dus 185.000 kk gaan zoeken. Dat is gebaseerd op ons beide salarissen en als ik ooit een contract via mijn werkgever krijg word dat nog IETSje hoger.
Pisum, nee heb niks gehad, maar ook geen dienst gedraaid, meestal staat er wel iets klaar de eerstvolgende dienst die ik dan draai! Oh ja wat ik nog wilde vragen (zonder een enorme discussie op te roepen). Gaan jullie allemaal (althans diegene die de 1e prik ook hebben gehaald) de 2e prik voor de MG halen? Wij zijn hier aan het twijfelen, ze heeft van de 1e geen last gehad, maar aangezien de cijfers zo dalen en de piek eraf is vraag ik me af of het wel nodig is. Ook zeker omdat in veel landen uberhaupt maar 1 prik wordt gegeven.
Yep, ik ga zowel voor mezelf als voor Julian de 2e prik ook halen. Ze zijn nu 40% beschermd en dan 70%. Ik loop het risico liever niet
Wij twijfelen ook heel erg hummelke. Vk adviseerde om het wel te doen maar wij zijn er nog niet over uit. Niet voor mezelf en niet voor de meiden.
Gisteravond heb ik Aimar op 22:00 weer in zijn bedje gelegd. Hij heeft een dik half uur liggen mopperen in bed en was toen eindelijk stil. Maar.....toen kon ik niet slapen Dus maar een spelletje op mijn DS gespeeld Net bij de HA geweest voor de vlekjes die Aimar op zijn romp heeft. Recept voor een speciale shampoo gekregen waarmee ik zijn lijfje moet insoppen. HA denkt dat het wel een tijdje gaat duren voordat het weg is. Ook gevraagd hoe en wat met de Mex. griepprik omdat wij door de vakantie de oproep hadden gemist. HA zei: als je wilt kan het nu. Ik wilde de vaccinatie wel geven dus gedaan. Hij gaf 'm in Aimar's bil . Terwijl in de folder staat dat kindjes boven een jaar de prik in de bovenarm krijgen En toen ik thuis kwam las ik in de folder dat kindjes met overgevoeligheid voor kippeneiwit de prik niet mogen krijgen Nou heb ik het vermoeden dat Aimar redelijk over zijn allergie heen is, maar ben nog erg voorzichtig met melkprodukten, zo heeft hij nog nooit ei gegeten....Dus maak me lichtelijk zorgen. Ik heb het CB al gebeld en word zo teruggebeld. Vanmiddag gaat Aimar voor het eerst naar de kapper. Een speciale kinderkapper wel te verstaan. Ben erg benieuwd. Zijn haren zijn nu echt veel te lang, soms lijkt hij net 1 van de Jackson Five, maar dan blank @ Missy: Heb je dat mens op het CB nog aangesproken op hoe ze tegen jou doet??? @ Ingeltje: ik vind je ook gewoon zwanger hoor @ Yule: ohjee ziek! Beterschap dan maar! Ik hoop dat Raven vandaag extra lief en rustig speelt zodat jij lekker uit kunt rusten.
@pisum: gewoon 400 vragen, nee heb je, ja kun je krijgen. Als je online een bedrag gevonden hebt wat realistisch is, why not? Overigens is opleiding niet zo relevant als je er veel werkervaring in hebt. Het gaat om de functieomschrijving en bijbehorende salarisschaal. @freesia: wat fijn dat je omi naar het andere tehuis mag!!! Ze zal voorlopig nog wel meer van het pad zijn dan anders door alle veranderingen... Dat roekeloze ken ik ook niet van Raven, die heeft nog nooit haar vingers tussen de deur gehad, ik heb haar altijd haar gang laten gaan met de deur, kan je nagaan. Ze is gewoon erg voorzichtig. Beterschap! @kaatje: felicitaties voor je zusje! Goed zeg dat ze is geslaagd! En lief dat ze jou daarover belt. @ingeltje: als Raven iets niet lust (wat dat dan ook mag betekenen) dan krijgt ze gewoon haar toetje en that's it. Ze kan best zonder warme maaltijd heb ik gemerkt. Was laatst overigens voor het eerst dat ze iets echt niet lustte. Ze ging kokhalzen van mijn overheerlijke marokkaanse stoofpotje... Ik ga haar in elk geval niet iets anders geven want ik wil niet van die scenes dat je kind gaat bepalen wat het eet. Eten: Raven lust normaal wel de raarste dingen, spruitjes en zuurkool gaan er in als koek. @eva: welkom terug! OC: ik ben sinds morgen (haha) benoemt tot OR/OC lid, alleen betekent dat bij ons Onderdeels Commissie. En OR natuurlijk Ondernemingsraad. Ben ik heel trots op, lijkt me super, op bestuurlijk en juridisch niveau wat bijleren. En bij ons is dat nogal aan de orde ivm een fusie op dit moment. @sannemart en pupke: joehoeeeeee, los lopende kindjes! @ingeltje: de verwarming staat bij ons op 20, hoger is echt niet nodig, dan moet je maar een trui aantrekken. (van thuis meegekregen, het scheelt namelijk echt heel veel in energiekosten). Een groot verschil tussen nacht en overdag kost ook veel meer energie, omdat je dan het huis steeds helemaal moet opwarmen. Bij een goed geisoleerd huis kun je het best niet meer dan 2 graden verschil aanhouden. @kaatje: echt maar 2 kilo in een jaar, joehoeeeee! Raven is 12,5 kilo dus het zou wel fijn wezen als dat nu eens wat minder hard gaat! @ingeltje: gezien wat je allemaal hebt meegemaakt in werksituaties vind ik het ook niet raar dat je nergens a priori meer enthousiast over bent. Dat is jammer want zo loop je de kans om vooraf dingen af te ketsen die eigenlijk heel leuk/relaxed/gezellig zijn.
HA zei tegen mij dat ik over 3 weken even contact om moet nemen en we dan kijken of een 2e prik noodzakelijk is......
2e prik: ga ik zeker wel halen, anders heeft de 1e verdomd weinig zin gehad. De landen waar ze maar 1 prik geven gebruiken een ander vaccin, waar maar 1 dosis van nodig is. Niet te vergelijken dus. Ik heb hem zelf niet gehad trouwens, J. wel op zijn werk.
Eva, ik hoop dat shampoo helpt en dat hij geen last krijgt van de prik! Leuk naar de kapper, ben benieuwd wat Aimar er van vindt... Yule, leuk OC/OR lid. Ik zit op mijn werk ook in de ondernemingsraad, vindt het echt super interessant, zeker in fusie, dat speelt bij ons ook! Prik, tja zit wel wat in. Zal het eens met mannetje overleggen, die is volgens mij tegen...