September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi!

Hier is de rust weer een beetje wedergekeerd :) Ben wel benieuwd of ik op tijd naar huis kan want de commotie rondom Q-koorts loopt hoog op en dat raakt ook onze dienst. Directie zit op bepaalde stukken te wachten etc.

Hummelke oh wat vervelend dat Ilse zo moest huilen. Hopelijk gaat het gauw voorbij
    Idd 38 euro is veel geld voor een buffetje ;)

Kaatje hi hi je mag Kyano wel een keer lenen, dan schrik je om 6 uur wakker ipv 9 uur. Ik wil met liefde Levi wel een dag in het weekend verzorgen :D

Melkbank: lijkt me toch heel raar als mijn kindje melk van een andere moeder zou drinken. Ik weet dat het heel goed is voor de weerstand maar zou mezelf er heel raar bij voelen :).

Yule Kyano houdt heel erg van boekjes en kan er best 10 minuten in kijken. Verder speelt hij graag met een ballenbaan die hij met sinterklaas heeft gekregen. Een truck van Little People heeft hij ook gekregen en speelt hij ook wel aardig lang mee. Verder de speelbal van Vtech, blokken en zijn loopkarretje van Winnie the pooh. Maar het is ook zijn aard een beetje om ineens iets niet meer interessant te vinden en dan weer gewoon hup razendsnel weg kruipen en de afstandsbediening zoeken :D

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Oh ja Dorientje leuke foto! En leuk dat je er weer bent :)
    Hoe gaat het nu tussen jou en hubbie?

3. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @missy: klinkt goed dat internet/TV pakket. Wat betaal je daarvoor per maand? Wij hebben Ziggo internet + digitale TV, ik geloof voor 45 euro per maand ofzo.

Speelgoed: hmmm, heb op marktplaats wat little people advertenties gezocht en op gereageerd.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wupje, haha grapjas. Je mag best een dagje voor Levi zorgen hoor,maar als Kyano dan hier komt neem ik oordoppen :D

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    #81285 Eva1983, 9 dec 2009
    Laatst bewerkt: 9 dec 2009
    Hoi

@ Yule: Aimar vind autootje door de woonkamer heen en weer rijden erg leuk. Hij heeft zo'n grote vrachtwagen en doet daar dan allerlei spulletjes in en gaat er mee rijden.
    Wat een grote aantrekkingskracht heeft op de kindjes bij mij op het KDV is zo'n knikkerballen baan. Aimar heeft zoiets met autootjes en vindt het geweldig. Ook boekjes met geluidjes vindt hij erg leuk. Hij heeft er 1 met dierengeluidjes, is een grote hit.
    Hier een link: Speelgoed 844128 Houten Kogelbaan

@ Missy: die Emachine van Acer had ik ook zien staan....hou 'm in gedachten.

@ Ingeltje: hier ook een koud huis en de thermostaat staat op 19-20 graden, want de woonkamer word al snel heel warm. Volgens mij is onze thermosstaat een beetje doorgedraaid... ;)
    Ik heb ook bij Dell gekeken...vind zo'n kleurtje ook zo leuk :D

Aimar is bij de kapper geweest. Was niet bang, vond het lange zitten alleen minder leuk. Gelukkig stond er een tekenfilmpje op en had hij duploblokjes om mee te spelen. Wel wennen hoor, zo'n kort koppie :$ Maar het was wel nodig. Ik kom vanavond nog wel spammen :p

1 of 2 x slapen?
    Aimar slaapt nog 2 keer.

Schoentjes?
    Ik merk dat Aimar op zijn slofjes wegglijdt op onze vloer wanneer hij staat. Kan ik al shoesme schoentjes voor de allerkleinste voor hem kopen denken jullie??? Die hebben een zachte antislip zool....

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Yule, wij hadden al internet en tv van Ziggo en wilde digitale tv nemen.
    Alleen koste dat kastje dan 99 euro eenmalig en dat is voor ons een hoop geld.
    En dan kwamen we uit op 37 euro per maand + 99 euro eenmalig.
    Nu hebben we de alles-in-1 pakket genomen, dan was dat kastje maar 40 euro eenmalig, gewoon de basis en zijn we alles in totaal 46 euro kwijt.
    En heb dan dus ook telefonie erbij zitten, alleen dus nog niet geinstalleerd maar zit er wel al bij in met de prijs.
    Behalve natuurlijk de minuutkosten als je belt, ziggo naar ziggo is wel gratis bellen.
    Dus nu is t 39,95 voor alles-in-1 en dan 2 keuzepakketzenders voor 6 euro = 46 euro per maand.

Me nagelstyliste belde net, of ik 6 uur kan komen.
    Ga dus nu gauw aan t eten beginnen, eten we om 5 uur.
    Maakt voor Mike niks uit, die eet toch 10 happen..
    Dus ga nu off en ben er pas morgen weer! Fijne avond meiden.

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    We zijn idd bang dat de thermostaat niet goed is... misschien daar eens een nieuwe van kopen :(

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @eva: in principe nog geen schoentjes kopen als ze niet minimaal 6 weken zelfstandig lopen. Wij hebben ook een laminaat vloer en Raven gleed ook weg, maar het ging steeds beter en nu gebeurt dat niet meer. Ze kan zelfs op sokjes staan zonder wegglijden (niet lopen want dat doet ze nog niet). Kwestie van oefenen dus, Aimar trekt zich toch pas sinds kort op? Hij moet gewoon nog leren wat je moet doen om niet weg te glijden. ;)
    Oja, trouwens, Raven heeft vaak blote voetjes, ook nu (wordt niet super koud ofzo) waardoor ze goed kan oefenen.

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo mijn werkdag zit erop :) Gauw mannetje ophalen en dan naar huis!

10. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    What she said :D

Ben er geloof ik weer! Zelfs een beetje gegeten net.
    Hoe is het met jou Yule?

11. Nee hoor, voelde meer als 'gedeelde smart is halve smart'... :)

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Yule: ik bedacht me nog wat wat betreft het speelgoed. Soms helpt het om bepaalde speeltjes een tijdje op te bergen en ze na een week of 2 weer aan te bieden. Ineens is het speelgoed weer bere interessant :). Ook teveel speelgoed tegelijk kan er voor zorgen dat een kind niet tot spel komt. Misschien proberen om de wat speeltjes op te bergen en dan af te wisselen???
    Dat van die schoentjes wist ik wel, maar ik dacht dat die shoesme zachte schoentjes wel konden misschien....

grgrgr Aimar eet amper wat 's avonds. Ik hoop dat het een fase is...zelfs dingen die hij normaal heel lekker vind, worden uitgespuugd of niet eens aangeraakt ;)

Ik kom even foto's spammen van Aimar bij de kapper:

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    En deze nog, via de spiegel. Weet niet of het goed te zien is....

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Aimar met een kort koppie:

15. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh...........
    <is weggesmolten tot plasje water>

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja hoor, we zien jou en de flits heel goed! :D

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Liiiiiiiiiieeefff!!! En wat zit ie braaf!

18. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Dorientje leuke foto

eva, ah lieve foto's :D Leuk koppie zo ;)

kyani moet ooknog steeds (ikzlef ook maar wil een keer heel wat anders maar weet niet wat). Maar vind zo zonde :D ze heeft een mooi koppie met haar en krulletjes :D.
    Ik kon vanmorgen gaan toen was ik eral bijna, maar toch niet gedaan.

19. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Kaatje, jep al heeel vaak die combi was ik dus beu

Yule hier dezelfde range als bij jullie. Ik leg vaak een aantal dingen weg en na een paar weken zijn die weer heeeel leuk, dus dat helpt wel. Maar ik denk ook dat ze nog niet op de leeftijd zijn dat ze geconcentreerd met iets spelen...

Tweety, goed initiatief zeg van het sophia

Wupje, en nog op tijd naar huis kunnen gaan. Q-koorts is idd volop in nieuws, grappig dat er nu in 1 keer aandacht voor is, had al veel eerder gemoeten. edit ja dus haha

Eva, geslaagd dus bij kapper, ziet er goed uit! Knap hoor, ik geloof niet dat ilse zou blijven zitten!

Ilse heeft niet meer heel veel geslapen. Ik heb snel gekookt. Het was een ovenschotel met witlof, gehakt aardappels en kerriesaus erg lekker (vond ilse ook). Daarna naar receptie van collega was gezellig en ilse had weer sjans met iedereen.

Nu ligt ze weer lekker op bed. Afwachten wat deze nacht weer gaat brengen.

20. haak hier weer in
    heb geen puf om te reageren en te lezen
    heb ik iets belangrijks gemist?

xxxxxxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina