Hocus Pocus Pilatas Pas.... Ik wou dat de schaduw weg was Hocus Pocus Pilatas Pas.... Ik wou dat het zonnetje er was * Gaat met lood in haar schoenen de hond uit laten ...brr... *
Ow jee. ga dan maar lekker onder de wol en hopelijk ziet de wereld er morgen weer wat rozer uit. Dreames, hoe gaat het met Demi? die moest van de week toch onder het mes?
Ik ga ook afsluiten, duik lekker mijn bedje in en hoop vurig dat Aimar slaapt tot minstens 6:30. Morgen werken tot 17:30 dus pas 's avonds weer online. Slaap lekker allemaal!
Heb net even snel bijgelezen, maar hou het wat reageren betreft bij de zieke mama's die ik heel veel beterschap wil wensen...
Goedemorgen Ik wordt gek ! ( wie aan het ontbijten is moet misschien maar even verder scrollen ) Ik geloof dat ik een beginnende schimmelinfectie heb,maar door die stomme verzakking kan ik het niet zelf vast stellen.. als de klachten vandaag erger worden moet ik dus morgen echt langs een huisarts. Bah ! Vind dat echt 3x niets
Nou ik ben gister naar de gyn geweest. Het was een beetje vaag. Ze keek naar mijn temperatuurkaartje en zei toen dat ze dacht dat ik een eisprong had gehad. Ik zat echt zo van: huh? Want ik had dat idee helemaal niet (en FF ook niet). Maar volgens haar was mijn temp toch omhoog gegaan sinds dag 16 dus zou mijn eisprong ergens daar geweest moeten zijn. Ik moet nu morgen en maandag bloed laten prikken op progesteron. Ergens was ik teleurgesteld dat ze geen echo maakte, want ik had gewoon het idee dat het ei er nog zat/zit. Want mijn vorige cyclus was mijn ei dag 24/25, en toen had ik ook echt slijm enzo. En nu (nog) niet (dag 21). Aan de andere kant heb ik ook een paar dagen mijn temp niet goed kunnen meten omdat Rayyan de halve nacht aan het krijsen was (en ik dus uit bed was). En als ik bij FF een dipje invoer op dag 17 of 19 (een van de gemiste dagen), geeft hij aan dat ik dan dus wel een eisprong had. Het blijft dus gissen. Nu bloedprikken en dan de 21e krijg ik de uitslag. En vertelt de gyn me of ik door moet gaan met 50 mg Clomid of 100.
Ik ben zo ontzettend moe... Sophie hoest zo erg dat ze rood aanloopt en de tranen over haar wangen lopen. En dan gaat ze spugen van al het hoesten. Dus heb van 22.30 tot 4.00 met haar opgelopen. Daarna van 5.15 tot 6.00 Dus ik ben versleten!!