Pisum wat raar van die gyn! Maar misschien heeft ze gelijk (hoeft natuurlijk niet). Hoop in ieder geval dat je snel duidelijkheid hebt.
Hier kwam de garage en de bus ook van de 2dehands site, en je kon niet zien dat er ooit mee gespeeld was... Heb voor de 2 samen 12 euro gegeven... Dat was dus echt een koopje
Goedemorgen! Eva oh wat is Aimar leuk met zijn korte koppie !! Freesia gelukkig gaat het alweer beter met jou! Kaatje ha ha Levi smult lekker bij de MD!! Oei een schimmelinfectie zou niet fijn zijn . Funny me OMG wat een nacht ! Dikke knuff en hopelijk kun je straks wat slaap pakken. Hier gewoon niks bijzonders, lekker geslapen en Kyano ook. Ben nu op mijn werk en straks vanaf 12.30 uur hebben we een personeelsuitstapje naar de kerstmarkt in Dusseldorf en daarna lekker uiteten. Ik heb er zin in.
Nee zeker niet fijn maar in Levi zijn zwangerschap sloegen de medicijnen goed aan. Nu heb ik nog 1 zo'n pil boven liggen maar omdat ik het nu niet zelf kan vast stellen ga ik hem ook niet zomaar nemen. Veel plezier vanmiddag
Goedemorgen, funny me, balen van zo een nacht. kaatje schimmelinfectie pff das idd neit fijn, minder naar huisarts voor zoiets maar ja moet toch gebeuren... Veel plezier bij ouder kind gymen.
Nagels zitten er weer op, mooi geworden alleen iets beschadigd doordat ik mijn regenkleding aan moest doen erna. Ook controle KNO was net prima, over 4 maanden weer terug. Ga even Mike vermaken, die is oerrr vervelend! Owja, zul je net zien.. Moesten we half 9 daar zijn in het ziekenhuis, verslapen we ons tot 07.45 uur whahahhaa! Morgen moet ik al om 06.15 uur de bus hebben naar het station en 7 uur de trein naar A'dam voor het congres van me werk, pff...
funny me, nee nog geen idee. Dus zo maar even de boodschapjes doen en onze kerstkaartjes . Verder geen idee. Misshcien als mooi weer is lopend me tkyani opa ophalen van zijn werk zal kyaniwel leuk vinden en paar collega's van mijn paps ook die zijn gek op kyani. S6 a;vast voor bij de HA. Missy, mooi dat alles goed was.
HIer een filmpje waar Levi danst tijdens de gym. Helaas wel wazig door inzoomen Levi danst op de gym ( wel wazig ) video by Kaatje85_2006 - Photobucket
Ja schatttig he. Hebben 13 februari een uitvoering Moet mama ook mee op het toneel Net weer boven de pot gehangen :x