Balen Hier gelukkig op loopafstand. Levi daarna op bed gelegd, geloof dat hij nu eindelijk slaapt.moeten om13.00 naar de vk
Wat lief Kaatje!! Heb even op bed gelegen, tijdens Julians slaapje maar kon niet slapen. Had vannacht zo'n rare droom. De baby kwam opeens via mijn navel naar buiten, te vroeg en het was geen mensenbaby, maar een poes?! Ik probeerde steeds bij de VK antwoord te krijgen of het erg was, dat de baby al kwam!? Het leek allemaal mis te lopen bahbah.. Raar hoor!! Goed, wij gaan een bammetje eten, zoonlief ligt lekker te spelen in bed, maar is nu echt wakker.
Ingeltje, he bah wat een nare droom! IK heb net 2 uurtjes geslapen. Meiden sliepen 2 1/2 uur. Zo een boterhammetje eten en dan over een uurtje naar de huisarts. Hoop dat hubbie meekan want zie het niet zitten om alleen met de meiden te moeten.
Ik heb hartstikke menstruatiepijn! Typen gaat niet zo makkelijk, de meiden geven mn laptop telkens kusjes.
@kaatje he bah das balen idd toch maar naar de HA dan, helaas niet fijn idd] Wat een schattige foto en wat grappig dat ze een uitvoering doen @funny arme jij en je meiden wat een nacht Succes bij de HA Uhm menstruatiepijn doe je rustig aan?? @wupje lekker gezellig uitstapje Veel plezier @missy wat goed dat alles weer ok was bij de KNO arts Bah om kwart over 6 is erg vroeg Ego: Hier alles goed Lekker gezwommen en daarna lekke rgekletst met een andere mama Al bammetje op en de benedenverdieping klaar Vanmiddag nog even naar de winkel en iets lekkers maken voor vanavond We hebben surprise op het werk Ga nu even mijn meisje op bed leggen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
ff ego: Heb ff een potje zitten te janken. Gw kan niet mee om te helpen naar de ha te gaan. Dus dat wordt flink sjouwen... en ik kan al amper lopen van de pijn. En dan nog zeggen dat hij me niet het gevoel geeft dat ik overal alleen voor sta!
aaah ff zitten alle kerstspullen van zolder gehaald een dikke spin gevangen en al 3 keer naar boven geweest voor julia die niet wil slapen @funny doe je voorzichtig kan nooit goed zijn als je zo veel pijn hebt en tja mannen... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
funny me, pff mannen. S6 bij de HA kaatje leuk filmpje had foto's al op hyves gezien net. s6 bij de VK
zo het is kerst hier in huis julia slaapt zo nog even boodschappen doen en dan klaar xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
anno, dus ook al de gezellige kerstsfeer Hier moeten er alleen nog 2 ritsen emt lichtjes in de gourlanders
jep, had er zin in ben wel ff moe nu alles van zolder plukken en uiteindelijk 3 keer de stofzuiger nodig laat ik ook nog een paar balletjes kapot vallen haha xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
die balletjes vond je dan vast niet zo mooi hier ook meerdere keren gezogen. boom viel wel erg uti, is ook al minstens 10jaar oud
Oh meisjes... ik zit met tranen in mijn ogen... kreeg net een sms van Kaatje, ze is in ZKH voor een echo, VK kon het hartje niet vinden. Alles is vast goed.. maar dit is natuurlijk absoluut niet leuk