wow! ik kwam terug van de winkel en zit met natte jas snel te lezen hopend op goed nieuws ben echt sprakeloos iig dikke knuff voor kaatje weet verder ff niet
Ik had tussen alle drukte door heel even tijd om 2-3 pagina's bij te lezen en toen viel mijn oog op dit bericht. Ben er helemaal stil van. Wat ontzettend erg!! Lieve Kaatje, Ferry en Levi: heel veel sterkte met dit enorme oneerlijke verlies. Meer woorden heb ik op dit moment niet... .
Oh mijn god.... Ik dacht, even snel bijlezen.... Inge, weet je meer dan 'het is niet goed'? Verdomme, zit hier gewoon te janken achter de laptop.... Kaatje, dikke knuf!!!! Liefs Azeb
Oh nee! Wat vreselijk, ik krijg er helemaal kippevel van... Lieve, lieve, lieve Kaatje, Ferry en Levi: heel veel sterkte, ik vind het echt heel erg voor jullie. Hele dikke knuffel
Ik heb haar op dit moment alleen nog per sms gesproken... ze heeft nog niet meer kunnen vertellen.. maar heeft al een afspraak moeten maken voor een bevalling.
Sjeetje, dat is gauw zeg.. Nu al een afspraak moeten maken.. Dan is t zeker goed mis ja.. Ik heb er gewoon geen honger meer van, vind t zo erg!
pff vind ditheel erg, grijpt mij erg aan. Vind dit zo rot voor hun. AL een datum moeten plannen voor bevalling.
Lieve meiden. Thanx voor jullie berichtjes. Het is hier nog maar half aangekomen. Kom straks even het hele verhaal vertellen. Moet maandag terug naar de gyn om het verder te bespreken. dan wordt er een afspraak gemaakt voor de bevalling. Het hartje is met ongeveer 13 weken gestopt...... En dan is er alleen nog maar een zwart gat en gelukkig een heerlijk ventje van 15 maanden voor wie ik nu door moet.
kaatje, vind echt heel rot voor jullie en wens jullie heel veel sterkte toe. Dikke knuff van mij en kyani
@kaatje je komt heel sterk over maar misschien ook omdat het nog niet helemaal door dringt ik wens jullie heel veel kracht en sterkte en natuurlijk een dikke knuffel en zoals je al zegt heb je een heerlijk ventje van 15 maanden waar je wel voor door moet xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hey ladies, zag meer dan 30 blz om te lezen maar ik kom alleen ff speciaal online voor lieve kaatje.. Jeetje de tranen springen weer in mijn ogen.. Vanmiddag gebeld door Ingeltje met de vk nieuws en toen later de smsje met de laatste nieuws.. Lieverd ik vind het vreselijk voor jullie, sprakeloos en immens verdriet... Als ik in de buurt was kwam ik meteen langs, maar dat weet je wel... Een grote knuffel voor jullie.. ...