Kaatje dikke knuf voor jullie. Woorden schieten tekort bij dit verlies. Daarom dit gedichtje voor jullie. Zo kostbaar is het ongeboren kind Als een schat koester je het jonge leven Ontroostbaar ben als het niet van de dood wint Je had het zo graag alles willen geven.
Mooi gedicht zeg~! Ik vind je ook enorm sterk overkomen, maar weet ook dat t niet altijd diep van binnen zo is. Kijk idd maar goed naar je lieve kereltje van 15 maanden en probeer daar de kracht uit te halen dat nodig is voor dit intense verdriet. Heeeeeel veel sterkte *KNUF* voor jullie! Met 13 weken dus al.. Jeetje, je had zeker nog geen eerdere controle gehad? Nouja, hoe dan ook.. Tis gewoon klote!
Thanx meiden. Ben niet sterk hoor, gaat goed, tot iemand vraagt hoe het gaat. 11-11 heb ik nog vk controle gehad ( 13.5 week ) en toen nog een kloppend hartje gehoord, kort daarna moet het dus fout gegaan zijn.
In gedachten houd ik je heeeel stevig vast lieffie. Ook al hou je daar niet van, dat moet even... Dit gun ik echt niemand, maar vooral jullie niet. Kan alleen maar kijken naar die piepkleine voetjes op jullie kerstkaart Lieve schat, zoveel tranen en zo weinig woorden...
lieve kaatje en ferry ook natuurlijk dikke knuff. hoop dat levi jullie goed kan afleiden. vind het zo erg voor jullie.
Kaatje, fijn om van jou zelf wat te horen, knap dat je nu al online komt bij ons.... Ik heb je net bij het vlinderforum al een hart onder de riem gestoken, maar wil ook hier nogmaals een enorme knuffel geven. Ik denk aan jou en aan Ferry en Levi. KUS!!!!
Tuurlijk kom ik online bij jullie. Jullie zijn toch mijn allerbeste vriendinnetjes. En het lijd me iig af van datgene waar ik niet aan wil denken. Vind het dood en dood eng om straks te moeten bevallen van een dood babytje van 7 cm
Kaatje, kom even voor jou langs.. las via parr wat er aan de hand is, en ook kom jou, ferry en de kleine man heel veel knuffels geven, veel sterkte en kracht toewensen in deze moeilijke periode! denk aan je meis!
@kaatje: Oh god ik lees nu Ingeltjes bericht. Hoop dat alles goed is. Nee dus, wat erg... ik weet niet wat ik moet zeggen... echt verschrikkelijk.... wou dat het niet zo was...
@freesia: fijn dat jij ook weer een beetje opgeknapt bent! Lief dat je naar mij vraagt. Voel me wel beter, geen koorts meer, dus ook gewerkt vannacht en vandaag, maar eetlust is nog steeds helemaal weg en ik heb nog steeds maagkramp en darmkrampen. Heel raar want ik heb niet overgegeven of diarree gehad, maar gewoon geen eetlust en dingen vallen verkeerd. Vandaag plakje ontbijtkoek, cracker, beetje sla, mandarijn en 2 beschuitjes gegeven. Da's in elk geval al meer dan 2 dagen niks dacht ik zo. Maar dit valt echt helemaal in het niet bij wat Kaatje nu doormaakt... pfff.
Neeeeeeeee toch ik schrik me rot. Wat onzettend erg. Kaatje ik weet niet wat ik moet zeggen. Ben sprakeloos en heel verdrietig voor jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte.
Wat een verschrikkelijk klote nieuws! Lieve Kaatje, Ferry en Levi, heel veel sterkte met dit onaanvaardbare verlies. Een hele dikke knuffel! Liefs Steen
Jeetje ben echt helemaal stil van dit nieuws. Dit verwacht je toch niet... Hele dikke knuffel Kaatje en Ferry.
snap ik meis.... er is zoveel gebeurd in zo weinig tijd... geen rust om het te laten bezinken en je bent er nog niet... gaat nog veel op je afkomen de komende dagen toch wel goed om te gaan slapen/liggen, dan rust je in ieder geval een beetje uit en misschien val je ook nog in slaap... knuf