kaatje, hier nei tuitgeslapen stonden al om half 8 naast het bed. Nou en omdat je het zo zegt kom ik wel melden dat ik volgende maand eenmidweekje met kyani weg ga. Sannesmart ja ide speelgoed site kan ik , heb ik ook voro kyani dingetjes gekocht. freesia, klinkt goed waar je omi nu zit. Net heerlijk op visite geweest bij mijn tante, was lekker rustig zaten daar met zijn 6dn. Kyani heeft ook lekker gespeeld met het levende speelgoed (lees 4 katten een hond en 1 papegaai). Papegaai en kyani was soms wel erg hoor... Kyani lachen en schreeuwn en hij het nadoen (zo jammer dat ik geen fototoestel mee had om te filmen of foto's te doen).
Kerstkaarten waren binnen bij de hema dus die ga ik zo proberen te schrijven. Meiden zijn nogal lastig vandaag dus ik hoop dat het lukt.
Zag idd iets op je hyves staan. Waar ga je heen? Moet over een uur bij de dokter zijn, eigen huisarts zat vol maar wil niet wachten tot maandag dus mag nu naar een vervanger. Mooi niet dat we kijkdoos gaan spelen. Gewoon pillen geven en weg wezen Kerstkaarten : Had woensdag groot deel al op de bus gedaan. ligt nu nog een klein stapeltje op het aanrecht,maar geloof dat die dit jaar even geen kaart krijgen...
kerstkaarten Wild eze vandaag gaan uitprinten maardat gaat hem niet meer worden denk ik. Ga ze van het weekend uitprinten en doe ze volgende week op de post. Iig dat deel wat op de post moet.. Beetje laat maar goed , ze komen igg voor kerst binnen en daar gaat het om
Weer naar hetzelfde van center parks waar ik vorige keer ook was . Nee precies je bent ook geen kijkdoos en baas over eigen lichaam. Kyani slaapt lekker nog sinds ik terug ben van evrjaardag ze meot zo wel ff wakker worden moet nog de kaartjes op de bus doen
Ik gebruik dat niet. Ik ga het echt zelf schrijven met HTML en CSS codes. Dat doe je dan gewoon in kladblok.
ow op die fiets. Ferry heeft ooit wel zo'n html cursus gehad maar die weet dat niet meer. dus dachten doen het met een web creator,maar alles wat we downloaden ( ssttt ) werkt niet op vista Gaan zo even wandelend naar de HA. even uitwaaien en frisse lucht.
succes bij de HA kaatje julia ligt erin en ik heb net een berg foto's gemaakt dus eens kijken wat erbij zit en een poging doen voor de kerstkaart xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Je kan proberen om ipv internet explorer Mozilla Firefox te downloaden, vaak werken dingen daar beter dan in Vista. Net als de achtergronden op Hyves, die zie ik niet icm ie en vista. Wel in firefiox
Nou Sannemart, je hebt me een leuke site gegeven. Heb meteen vanalles voor Sara besteld. Voor op haar kamertje en om mee te spelen (een muur wordt fuchsia roze). S. vond ook alles leuk. Bedankt! Lobbes Speelgoed - Aankleedpuzzel Prinses (5299212) Lobbes Speelgoed - Boekensteun Vlinder, 2st (7510386) Lobbes Speelgoed - Ophanghaak Roze Hart of Kroon (7510437) Lobbes Speelgoed - Hout-Stickers Buitenleven (7510448) Lobbes Speelgoed - Kaptafel Klein (7510413)
leuke spulletjes gekozen jannes mijn kerstkaart is klaar zal hem ff spammen ff uploaden xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
iemand trouwens enig idee waar ik zwemvleugels kan halen nu bij intertoys hadden ze alleen van die lelijke oranje dingen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
GVRRRR@#$%$$#&*%!!! Nou hier ook al zo'n oneerlijk nieuws! Jeetje, lieve Kaatje...wat moet ik hier nu weer op zeggen? Heel, heel erg veel sterkte gewenst voor jullie gezinnetje. En wie weet geeft die tut van je lieve knulletje nog een minuscuul beetje troost...ik zou hem gewoon aannemen! En voor wat betreft kerstkaarten; ik ben helemaal klaar met dit jaar na al het slechte nieuws overal om me heen (en nu hier dus ook weer) en ga er geen kaarten meer aan vuil maken (sorry voor degene die er wel 1 van mij terug verdiend hebben...)!
Super kaart anno! @jannes: hahaha, meteen lekker los gegaan dus. Ben net even wezen kokkerellen tussen het tassen inpakken in. Venkel-kerriesoep met ham, zelfgemaakt dus. Straks als J. thuiskomt eten we dus lekker makkelijk soep met broodjes en dan kunnen we daarna meteen weg.
pfff wat een gedoe zeg. Klok bleek stil te staan dus ben snel alleen met de auto gegaan. Had 14.20 een afspraak, 15.00 nog steeds niet binnen geroepen, ga ik naar de assistent, ow ja je staat niet in het systeem. Mocht toen tussendoor. Huisarts half doof, moest 3 keer zeggen dat mijn kindje niet meer leefde. Kreeg slaappillen voor een paar dagen en pil voor de schimmelinfectie. Kom ik bij de apotheek, stuit ze dus op de combinatie medicijnen met zwangerschap, dat dat niet kan. moet ik in een volle apotheek vertellen dat mijn kindje niet meer leeft en ze ze dus kan geven. Janken ! Kom ik thuis, zit er een collega/vriendin op de bank. Had een bloemstukje mee genomen. Janken ! Wel even lekker mijn verhaal kunnen vertellen. Anno,mooie kaart
Ben trouwens intussen weer tweemaal naar AVL-ziekenhuis geweest. Uitslag weefselonderzoek was goed: links enkel kalkspatjes, maar dus geen verder stadium, rechts was tumor inderdaad helemaal verdwenen en er zijn maar liefst 41 (!!) klieren uit mijn oksel verwijders, waarvan er drie nog aangetast waren. Aangezien de tumor in de rechterborst de beste indicatie geeft voor de prognose (chemo komt minder goed in klieren) sta ik er goed voor! Verder is er weer vocht uit wond rechts getapt (250 ml), links is er vocht aan de protese toegevoegd (heb al een flinke borst, en spierpijn van het oprekken) en ik heb fysiotherapie gekregen. Rechts heb ik pijnklachten en problemen mbt de mobiliteit, dit heeft te maken met het indrogen van de lymfevaten en zoiets als strengvorming(?). Bovendien zijn aderen verhard en strak door de chemo. De fysiotherapeut voelde hoe strak alles staat en maakte zich een beetje zorgen voor de bestraling straks (dan moet je wel je arm in een bepaalde houding kunnen houden). Hij heeft me flink te grazen genomen in een poging de boel op te rekken, maar dit moet dus vaker gebeuren.
@ kaatje: nou meis, wat confronterend allemaal zeg! Dat kan je dus ECHT niet hebben op dit moment...knuf!