@kaatje dikke knuff @first time ook dikke knuff gelukkig sta je er goed voor vind je echt top!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hehe, heb eindelijk mijn eetlust weer een beetje terug. Net een kop koffie gezet en de restjes pepernoten gaan er ook weer in.... echt raar, ik heb 3 dagen haast niks gegeten en vond het niet eens erg.
Leuk hoor Jannes en niet duur toch. Ik kreeg net het pakket binnen van Lobbes. Ziet er allemaal weer keurig uit.
@kaatje: jeetje zeg dat is echt mega confronterend. Best stom dat de huisarts dat niet op het recept geschreven heeft. Want nu gaat de apotheek alarmeren op iets wat niet had gehoeven en daar zit jij dan weer mee daar. Pfffff..... heftig hoor. Wel fijn dat je je ei kwijt kon bij je vriendin. @firsttime: oh dat klinkt goed wat de uitzaaiing etc betreft! Alleen super vervelend dat je last hebt van het lymfevocht wat niet weg kan... waarschijnlijk daardoor oedeem en strengvorming? Goed dat de fysio ertegenaan gaat. Al met al lijkt me alles erg pijnlijk, hoe gaat het daarmee?
First time, op zich allemaal goed nieuws dus ! Gelukkig Ik heb net een mail gestuurd naar die huisarts dat het misschien handig is om de volgende keer een suptiele melding te maken op het recept zodat anderen niet die confrontatie hoeven aan te gaan bij de apotheek
@kaatje: misschien stomme vraag maar ik loop er al sinds gisteren mee rond. Gaan ze nog wel met echo controleren voordat ze de bevalling gaan opwekken? Of weet je dat nog niet? Ik vind het altijd zo'n eng idee dat ze niet nog even van tevoren kijken...
@ First time: gelukkig dat het er allemaal goed uit ziet. @ Kaatje: jeetje wat confronterend. Goed dat je mailtje hebt gestuurd. En idd lekker van je af janken. Veel sterkte nogmaals. @ Anno: wat een prachtige kerstkaart en idd wat een schattig jurkje. en over leuke sites gesproken: Kinderwebwinkel Altijd Leuk - de leukste kinderwebwinkel van Nederland Hebben ze o.a. prachtige muurstickers vind ik. Wel wat prijzig allemaal.
Yule, daar ga ik wel van uit. Was ook één van de redenen dat ik heb gevraagd of ze wil na meten wanneer het mis is gegaan, want stel dat het net afgelopen week was ofzo dan had ik misschien nog hoop dat het hartje het "opeens" weer zou gaan doen ofzo. Maar het was 7 cm en dat kwam overeen met rond 13 weken. Had 11 november nog het hartje gehoord bij de vk dus moet met iets van 13.5 week mis gegaan zijn dan. Heb ook echo's mee gehad.
Jeetje... Kaatje, daar zit je inderdaad niet op te wachten. Bij ons werkt het zo dat de verloskundigenpraktijk contact heeft met arts en apotheek. Ik verwacht dat het hier zo werkt dat zij het gelijk melden daar, zodat je dit soort klote-situaties niet hoeft mee te maken. First Time: hey meis. Rotnieuws hè... ik snap dat de kerstkaarten dit jaar niet zo lekker liggen bij je... 'veel gezonheid' tsja... een heel dubbel gevoel Fijn dat het met jouw lichaam allemaal de goede kant op lijkt te gaan. De pijn en ongemakken zullen nog steeds zwaar zijn.. en de hele psychische shit eromheen, maar je bent goed op weg! Op naar complete genezing! Anno: wat een prachtige kaart! Yule: wat fijn dat je weer opknapt, lekker weer eten. Sannemart: leuke site en goedkoop!!
@kaatje: fijn dat je echo's hebt meegekregen, echt bizar om dan achteraf te weten dat die keer bij de VK de laatste keer was... Lijkt me wel prettig die zekerheid dat er echometingen gedaan worden, zodat je niet hoeft te twijfelen of het wel echt zo is.
Hahaha, ja potverdorie nog an toe zeg, ik ook!!!! (wordt al helemaal stickergeil.... nog even wachten nog)
@Yule: inderdaad nog wel veel pijn, vooral 's nachts (weet niet hoe te liggen, steeds wakker ook). Op zich gaat het wel hoor, het wordt toch steeds iets beter. Ik verheug me er zo op om Jari weer even tegen me aan te kunnen houden, maar daar doet het nog te veel pijn voor... Af en toe strekt hij zijn armpjes naar me uit, owwww...
@firsttime: wow dat klinkt echt mega pijnlijk... Zo sneu dat je Jari niet kan knuffelen, voor jou en voor hem! Hopelijk wordt dat ook gauw beter... (om je op te vrolijken, je moet echt even naar de hyves gadget van Ingeltje kijken, lekker sneeuwballen gooien op profielfoto's... kinderachtig maar hahahaha, ik pies hier echt in mijn broek)
@Ingeltje: ik heb geen moeite met kerstkaarten ontvangen hoor, maar heb gewoon geen behoefte om ze zelf te sturen. Volgend jaar misschien weer. Zegt bij mij ook niet zoveel aan de andere kant, ben nooit zo van de kerstkaarten. Mijn moeder is op eerste kerstdag overleden, maar ook daarvoor had ik al een dubbel gevoel met kerst... Weet niet waarom. Wellicht omdat ik altijd moeite had met de 'donkere dagen'. Wat ik wel heel irritant vind, is dat mijn familie nogal streng gereformeerd is en vaak van die 'fijne' teksten sturen, waar ik nu al HELEMAAL niet op zit te wachten!
@Yule en Ingeltje: die is wel leuk, ja! Jammer dat ik niet kan smijten naar mensen buiten mijn vriendengroep (want die mensen vind ik immers lief)! Ik ga off, ben de trilogy van Stieg Larsson aan het lezen. Ben nu halverwege deel 2. Echt onwijs spannende boeken! Dikke kus voor jullie allemaal, en in het bijzonder voor Kaatje!
Lieve lieve kaatje jeetje meid wat een oneerlijk nieuws Ik heb verder geen woorden behalve dat dit jullie echt niet had mogen overkomen. HEEL veel sterkte, veel knuffels en alles wat jullie nodig hebben de komende tijd. Ik kom vanavond uitgebreider online moet nu gaan koken.