September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    wow een hele week zonder je mannetje. zou gek worden geloof ik.

2. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Tweety: een heftige diagnose voor je hubbie dus. Nu hopen dat medicijnen goed gaan werken voor hem.

Hier net in bad geweest samen met Teun, hij ligt weer lekker te slapen nu. Vandaag verder ook weer een heerlijk dagje gehad met hem. Hij zit nu in zo'n fijne fase vind ik. Lekker vrolijk, zelf spelen, lopen en kletsen. Ik kan nu echt zo van hem genieten en om hem lachen. En zoals mijn moeder zegt... hij is zo'n makkelijk, vrolijk en uitbundig kind, soms kan ik hem wel oppeuzelen :D Ik tel even mijn zegeningen hier dus. Want er kan zo veel naars gebeuren.. dat lezen we hier helaas genoeg op dit forum.

3. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Ja over die tweeling ja ;)
    Oki ja ik was er wel nieuwschierig naar. En wat doe je nou als het niette zien is? Geeft denk dubbel gevoel met naam van jongen en meisje die je nu hebt. Zou ik dnek ook hebben ;)

4. @tweety he wat een nare diagnose
    hopelijk zijn er goede medicijnen die goed aan slaan
    dikke knuff

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja daar zat ik dus ook al aan te denken... wat als het niet te zien is.. maar ja dat zien we dan wel weer. Kan ik nu ook niet meer van maken dan dat het is.

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kaatje nee hij moet nu in week 2 terug komen als alle uitslagen er zijn en anders in week 4. dus hij heeft al gezegt dat ie pas in week 4 gaat. en dan is het afwachten dan gaat alles over naar het uwv. we gaan gelijk na alle feestdagen alles regelen ivm uitkering enz want anders hebben we echt een fucking probleem (lees ik moest vorigjaar stoppen met werken) maar ja dat zien we wel eerst maar afwachten wat volgende week gaat brengen. we weten nu alleen dat hij een chronische ziekte heeft en hoe of wat verder nog niet.

meiden bedankt voor jullie medeleven we hadden deze uitslag al wel verwacht aangezien de bloedwaardes hier duidelijk op wezen.

7. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    lijkt mij wel heel moeilijk hoor dan... Maar ja we wachten het af. Al blijft het moeilijk.

8. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Tweety: nou, dat is ook geen leuk nieuws, ondanks het feit dat jullie al ernstige vermoedens hadden. Knuf!

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik geloof dat ik dan een uniseks naam zou bedenken... zoals bijvoorbeeld Robin voor een meisje en een jongen zou kunnen.

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Kaatje: lekker lomp van die HA dat hij niet even heeft vermeld op het receptje hoe de situatie is :x
    Mooie echo foto van jullie hummeltje...onvoorstelbaar...Fijn dat je slaappillen hebt meegekregen. Ik hoop dat ze hun werk goed doen en je lichaam even tot rust kan komen zo. Dikke knuffel.

@ First Time: fijn om van je te horen. Mooi dat de uitslagen zo goed waren! MInder dat je zoveel pijn hebt en je daardoor niet meer Jari kan knuffelen. Ik hoop dat die fysio je goed helpt en je snel weer kan knuffelen met je kleine ventje...(en natuurlijk met je grote vent ;))

Aimar bij de fysio:
    Fysio maakt zich niet direct zorgen. Aimar snapt goed waar zijn ledematen voor zijn :) Wel zag ze dat hij voorkeur heeft om op zijn linkerarm en rechterbeen te steunen. Dat zijn ook precies de 2 waarmee hij tijgert. Wat trucjes gekregen om de andere kanten wat meer te stimuleren. In maart moeten we terugkomen.

Kiezen:
    Zoals ik eerder schreef heeft Aimar zijn eerste kies door, maar nu lijkt het wel of ze allemaal komen. Onder heb ik het scherpe randje al duidelijk gevoeld, linksboven zijn ze bijna door! Volgens mij komen er 4 tegelijk ofzo :$ Hoektanden heeft hij trouwens nog niet.

Verder heb ik geprobeerd om een leuke 'kerst'foto te maken voor op onze kerstkaart maar het wilde niet zo goed lukken. Aimar wilde absoluut geen mutsje op zijn koppie.....Ik probeer het dit weekend nog en anders ga ik gewoon kerstkaartjes kopen dit jaar.

11. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Meiden uit omgeving Alphen, zien jullie ook al dat vuurwerk? Lijkt wel op de opslag van het vuurwerk, daar bij de Bosrand in de fik staat...

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jemig... zelfs bij de Kruidvat word ik afgewezen.. ben zeker te oud en te duur ... alle receptioniste-banen komen ook terug als afwijzing.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    #81573 Kaatje85, 11 dec 2009
    Laatst bewerkt: 11 dec 2009
    Ben even naar buiten gelopen maar kijk tegen een blok huizen aan. Daarboven zie ik niets. Om alphen te kunnen zien moet ik naar de rand lopen en daar heb ik geen zin in.

Kan ook een demonstratie zijn. was woensdag hier in Nieuwkoop om vuurwerk dat ze verkopen te promoten

Edit: Heb even gegoogeld, het geslacht is met 13 weken op een echo te zien als je geluk hebt dus ga er vanuit dat dat wel goed zit.

14. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Ingeltje: he balen meid. Het zit god#%$me niet mee met het vinden van een baan. Komt misschien ook wel omdat je zwanger bent...

@Eva: hier precies hetzelfde. Probeerde een leuke foto te maken met een schattige wintermuts maar Teun trok hem er telkens gelijk vanaf ;) Dus morgen laatste poging en anders gewone kaarten kopen.
    Nou, de fysio maakt zich dus voorlopig geen zorgen, dat is fijn. Aimar heeft gewoon geen haast denk ik ;). Ik weet niet of ik het je al eens verteld heb maar mijn nichtje was dus ook erg laat met kruipen en lopen. Kruipen weet ik niet exact meer, ik geloof rond 1,5 en lopen pas rond haar 2de verjaardag :$ Maar met praten is ze weer ineens een rappe tante.. hele volzinnnen gooide ze er zo uit :$. Zij is ook een halfbloedje misschien zijn die gewoon wat relaxter :D

15. zo weer een berg foto's en de kerstkaarten besteld

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Inge, #*$#&^@# . knuff meis

17. @inge ^$#$^#%& waarom nou!!!
    wij zoeken nog steeds mensen hoor!

@eva fijn dat de fysio zich geen zorgen maakt
    gewoon snel weer eens afspreken kan julia het hem leren

zo nu popstars kijken

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

18. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik ga ook lekker beneden met de kat op de bank hangen....gelukkig draait mijn vriend volgende week weer dagdienst :) Veel gezelliger tijdens deze donkere koude winteravonden.

Slaap lekker allemaal.

19. #81579 Lola, 11 dec 2009
    Laatst bewerkt: 11 dec 2009
    @Kaatje: Allereest weer een hele dikke knuffel voor jou. Je komt op mij over als iemand die ook in zo'n verdrietige situatie reëel blijft nadenken. Dat bewonder ik in jou! Ik moest wel even lachen om de actie van Levi, zó lief.
    Enne... misschien is Sam ook een mooie naam mocht het geslacht van het kindje onverhoopt niet te zien zijn...

@First time: Ook jou vind ik een heel sterke vrouw! Fijn dat de vooruitzichten goed zijn, jammer dat je zo'n last hebt van de wond. Ook een dikke knuffel voor jou...

@Ingeltje: Een knuffel voor jou omdat het maar niet wil lukken om je droombaan te vinden. Erg frustrerend ook, niet aangenomen worden omdat je overgekwalificeerd bent...

@Tweety: Jeetje... RA op zo'n jonge leeftijd. Ook al hielden jullie al rekening met deze uitslag, het moet toch best een klap zijn. Dikke knuffel voor jou en je hubbie...

@Freesia: Een knuffel voor je omi - omdat ze het nu zo fijn heeft - en ook eentje voor jou - omdat je zo met haar lot begaan bent...

20. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Kaatje, wat lullig zeg jouw voorval bij de apotheek, zou echt niet moeten mogen! En die lieve Levi, ik ben er ook echt van overtuig dat onze kleintje echt wel aanvoelen als er iets met ons aan de hand is. Dikke knuff meis!

First time, gelukkig is alles goed, vervelend dat je nog zoveel last van de wond hebt! Dikke knuff!

Tweety, oh jeetje RA geconstateerd bij je hubbie, dat is écht balen! Succes!

Wij hebben lekker vakantie. maandag naar Londen, heb er zin in!

Deel Deze Pagina