eva, kom je weer gezellig langs bij de eemhof in januari? Ik ga bedje opzoeken en lekker dvdtje kijken in bed.... ben kapot. Welterusten. MOrgen reunie zwangerschaps yoga
Ik sluit mij hier ook bij aan.. Ik ga werken en ik werk ook aan mijn huis.. en denk de hele dag aan jullie Mijn kerst kaartje krijgen jullie ook... Heb ook het gevoel alsof het een droom is KNUFFS
Tweety oei geen fijn nieuws voor hubbie Kaatje idd zoals iedereen al zegt is het een hele mooie echofoto. Ik zou ook zeker een naam aan dit kleintje meegeven. Maar ik geloof idd niet dat je een van beide namen nog een keer kunt gebruiken, gezien alle emoties. Sannemart heerlijk toch dat alles zo lekker gaat nu! Ingeltje ik denk dat op dit moment de situatie van zwanger zijn de reden is van de afwijzingen die je krijgt. Steen oh heerlijk zeg lekker vakantie! Geniet ervan! Gisteren was ik dus de hele dag op stap met mijn collega's. Was erg gezellig en ik heb een paar wijntjes en een cocktail gedronken. Ik voelde me wel een klein beetje schuldig aangezien we toch ook volop aan de klus zijn, maar het smaakte zo lekker ! Rond 22 uur was ik thuis en ben gelijk mijn bed ingedoken. Vandaag had ik vrij maar Kyano had geen medelijden met mama en wekte ons braaf om 6 uur . Verder nog naar de kapper geweest, kerstboompje gekocht en kerstdecoraties.
Meiden even een vraagje, zijn bezig met een website ( heerlijke afleiding ) maar Ferry werkt op de gewone pc en ik op de laptop. Bij hem zijn de maten goed, ik moet scrollen. Willen jullie even kijken of hij bij jullie wel goed is? www.familievankoert.nl
bij mij issie niet te breed maar moet dus scrollen ga vast afsluiten zo lekker slapen vandaag weer bed verschoond, heerlijk slaapt dat truste xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@kaatje erg lief van Levi! Ze voelen het ok goed aan.. Kate heeft mij ook een paar keer "getroost" Vroeg mij ook af of het al goed mogelijk is het geslacht van het beeb te zien/weten? Hoe kunnen ze dit doen? Weet nog van Lola's bericht dat als het geslaht meer naar beneden wees dat het een meid zou zijn? He bah wat een rit heen en weer naar de HA allemaal! Wel een prachtige echofoto! De site lijkt bij mij wel goed? Paul zegt dat het aan de relatieve waarrdes ligt anders Heb ook aan Chaartje, Dorientje en Cossy moeten denken.. bah bah bah Hier erg druk met werk en huis. Net als wat Jannes van de week over had lopen wij ook tegen een paar dingen die het einddoel (volgend weekend) mssn lastig gaan maken. Zoals de keuken vloer moet gladder voor de laminaat, meterkast issues etc. Wel balen maar goed uiteindelijk zullen wij er wonen toch!? Dan maar een paar dagen later.. Kate krijgt alles ook mee en heeft 2 avonden niet willen slapen om bedtijd Daagt ons ook uit maar is tegelijk ook erg knuffelig en kusjes geven. Dit situatie + sprong.. LIef heeft ook een korte loontje wbt spanning om alles.. Ik heb voor volgende week maandag een snipperdag opgenomen en vrijdag ook voor eve. de verhuizing. Woensdag kon ik een setup regelen (5u uit mijn nest ) Morgen overdag aan de slag en in de avond P zijn verjaardag vieren, hij wordt morgen 28 jaar. Ben net klaar met de enveloppen voor kerst, nu de kaartjes.. @freesia super dat het beter gaat met Omi! en zekerweten rijbewijs halen @FT super nieuws! En snap wel dat je niet in de kerstkaart stemming bent zo, knuffs @yule fijn dat je opgeknapt bent en veel plezier dit weekend @tweety yikes ook minder nieuws van hubbie, maar nu weten jullie wat het is! Is het goed te helpen?
Parr oef zware dagen nu dus Alvast gefeliciteerd met hubbie's verjaardag morgen! Verder veel succes met alles .
Kom nog een keer truste zeggen,hoezo verslaafd? heb trouwens 2 pendels voor december,dus.... nu echt truste kaatje ik hoop dat je wat beter slaapt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Nou een pil genomen dus moet over een half uur op bed liggen. Hoop dat ik vanacht een beetje kan slapen. Morgen komt de vk praten.
@ingeltje balen van al die solls die terug komen. @parr alvast gefeliciteerd met p. ga weer snel verder met een taart loopt niet zoals ik wil en robinis erg onrustig.
Ik ga ook off en een poging doen tot slapen. tot morgen En nogmaals, thanx voor de lieve berichtjes en knuffels overal. Jullie zijn lief.