September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hoop dat het lukt.. fijn dat de vk langs komt. Moeilijk.. maar goed denk ik.

2. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Trusten allemaal!

@ Queen: wanneer zit je precies in de Eemhof?

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    af en toe zou je het wel denken vandaag speelde rene alleen maar met het kaptafeltje van zijn nichtje en ging bij iedereen lippen stiften whaha ook zijn eigen lippen. robin liep met een handtasje om zijn nek whahaha. ach wat wil je als 2 knullen tussen al dat meiden geweld

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge.
    Vanacht van 23.00 tot 07.00 geslapen als een roosje. echt een paardenmiddel die pil

Stom he, wil 'sochtends nog steeds automatisch de mei mama's openen hier op het forum.

5. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Kaatje: gelukkig heb je geslapen vannacht. Helemaal niet gek dat je daar nog steeds naar toe wil, het is nog zo vers joh.

6. goedemorgen

@kaatje gelukkig goed geslapen
    en logisch hoor dat je dat nog wil openen

hier alles prima alleen om kwart over 6 al weer wakker
    vandaag een rustig dagje en dan morgen high tea met collega's jammiieeee!!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

7. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    wowww hoeveel bloed heeft-ie dan niet moeten geven? :$

wel k*t zeg dat je hubbie reuma heeft! :(

8. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    kaatje, mooi dat je zo lang hebt kunnen slapen.
    succes vandaag met het gesprek. dikke knuff voor jullie.

9. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Goedemorgen,

Kaatje ik moet naar rechts en onder scrollen ;)
    Wat fijn dat je goed heb geslapen.
    S6 straks met de VK gesprek.

Parr, feli met paul zijn verjaardag.
    Waar je naarvroweg gisteren heb ikin ofline bericht op msn getikt ;)

eva, de week van 25januari ;)

Zo en nu ga ik er vandoor tot vanmiddag meiden!
    Ff docuhen en kyani in bad gaan doen anders kom ik te laat.

Zometeen de reunie, zo een zin in :D

10. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Eva, fijn dat de fysio zich geen zorgen maakt, ben jij ook gerustgesteld? Hier ging dat ook snel eerst 1 kies en toen die door was, kwamen de andere 3 ook vrij snel!

Ingeltje, balen van je afwijzing, je hebt nog iets bij de politie lopen en verder nog iets?

Steen, lekker hoor vakantie, geniet er van!

Wupje, niet schuldig voelen hoor over die wijntjes. Doe ik ook gewoon. Pas als ik een positieve test heb, houd ik daar mee op.

Kaatje, hier ook te breed..Fijn dat je goed hebt geslapen. Hoe laat komt de VK vandaag, of weet je dat niet?

Parr, hoop dat jullie het allemaal halen. Gefeliciteerd met P.

11. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Mannetje is net weg. Moeilijk hoor, stom he. Hij is vrijdag alweer terug, maar ik zal hem zo missen. Wij zijn het eigenlijk niet gewend zo lang van elkaar weg te gaan. Heb wel even een traantje gelaten...

Ilse zit ook niet lekker in haar vel. Vanochtend was niks goed, heb haar maar weer in bed gelegd maar ook dat is niet goed...

12. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemorgen meiden !!

Kaatje wat fijn dat je goed hebt geslapen vannacht. Suc6 vandaag met je gesprek met de VK...

Hier ook goed geslapen , werd vanmorgen wakker door hubje en Jaimy die gek liepen te doen in bed.
    Nu gaan we zo ontbijten.... Hmmm en heb honger !

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nee... dan is het even weer op... helaas.
    Sterkte deze week, niet leuk mannetje zo lang te moeten missen. We slepen je er wel door heen ;)

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Kaatje succes straks met de vk. Weet je hoelaat ze ongeveer komt?
    Fijn dat je beter hebt geslapen!

Ingeltje, balen zeg van de afwijzingen. Ergens moet toch een leuke baan te vinden zijn?

Hier hebben de meiden eindelijk eens lekker doorgeslapen. 19.30-8.30 heerlijk! Alleen beetje jammer dat ik om 5 uur al klaarwakker was!

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Lekker Kaatje... even een goede nacht rust kunnen pakken. Is voor je lijf ook beter... én voor je hoofd. S6 met je gesprek straks.

Hier opnieuw slecht geslapen, ook Julian werd een aantal keren wakker. Even in bed gehad, had het schijnbaar koud. Bij ons even lekker opgewarmd en toen weer terug in eigen bed met een dekbedje erbij.

Gelukkig slaapt ie dan wel weer tot 8:45 door.. heerlijk. Ga zo ook gewoon weer ff slapen als hij in bed ligt.

16. Fijn dat je lekker hebt kunnen slapen. Succes straks met je gesprek met de verloskundige. Dat zal een moeilijk, maar ook fijn gesprek worden denk ik.

Enne... niet gek hoor dat je automatisch ook nog steeds bij de mei-mama's wilt gaan kijken. Ik denk dat die meiden het ook fijn vinden om te lezen hoe het met je gaat.

17. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Heb hier een meisje wat de laptop kusjes blijft geven....

Nou ja ik zet hem wel weer op de kast dan kan ik wat gaan doen!

18. zo stom eigenlijk he wij zijn al maanden op zoek naar personeel en kunnen gewoon niemand vinden
    wij krijgen zelfs weer een bonus als we iemand geschikts aanbrengen en als die door de proeftijd komt.

@kaatje succes met de vk

hier slaapt iedereen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

19. Ik had vanmorgen zoiets geks. Emma had al een paar keer wat gemompeld in haar slaap, maar om 8.45 uur leek ze dus echt wakker te worden. Ook niet zo gek, want zo lang slaapt ze normaal nooit. Dus ik eruit (op zaterdag ben ik aan de beurt, dus had ik vet mazzel :D), even naar en toilet gegaan en badjas en sokken aangetrokken, maar toen ik bij haar kamertje kwam sliep ze dus alweer. Toen ben ik me maar alvast gaan aankleden en opmaken...

Gisteravond had ik trouwens een klein ego-momentje. Toen ik zwanger was van Emma hadden we voor Jasmijn een mooie pyama van Lief! gekocht. Speciaal voor haar logeerpartijtje bij oma als de bevalling zich zou aandienen. Gisteren droeg Emma die pyama voor het eerst. Toen had ik echt even zoiets van: 'Jeetje, wat wordt jij snel groot :$!' Nu is het wel zo dat Emma met 14 maanden even lang was dan Jasmijn met 18 maanden...

20. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Lola kan me voorstellen dat dat toch even een emomomentje is! Is Emma inmiddels al wakker?

Deel Deze Pagina