September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Haak hier weer in, gisteren drukke dag gehad op t congres.
    Moest half 6 eruit, was kwart voor 7 op t station en kwart over 8 in de Rai.
    Waren pas 19.10 uur klaar en was 20.30 uur thuis, gebroken dus!
    Mike is lekker aandachteisend, dus die ga ik op bed gooien en dan me boom optuigen. Kom dan de rest effe bijlezen globaal.
    Wilde Kaatje nog even een *KNUF* geven!

Iemand een kleine update anders?

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Lola Lekker even een emomomentje.. Mag best hoor ;)

Even een update over mijn stfMama:

Net even gebeld , ze hoefde niet opgenomen te worden in het ZH maar moet nu wel elke week 3x op controle komen.
    Het is iig al zeker dat hij dit jaar gaat komen want ze gaan haar niet lang door laten lopen. Ze willen zolang als het goed gaat iig proberen de 37wk grens over te gaan en dan wordt ze ingeleid.
    Ze denkt zelf dat hij of met kerst of met oud en nieuw gaat komen , laten we hopen dat het er net tussen in valt vinden ze zelf ook wel fijner..

3. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Voor ik moet hollen en vliegen:
    Heel veel liefs en een dikke knuffel voor ((Kaatje))!

Fijn weekend allemaal!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vk is net geweest. goed en fijn gesprek gehad. wel moeilijk.
    Heb wat vragen gesteld qua bevalling wat ik kan verwachten ect.
    Maandag moeten we even bellen als we een bevallingsdatum hebben en dan komen ze nog 2 keer langs om ons te begeleiden

Gaan nu even wandelen, frisse neus halen

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    waar zit jouw locatie ook alweer dan?

6. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Ingeltje, dank je komt helemaal goed. Gelukkig heb ik ook mijn kleine meisje hier, dus is ook wel heel gezellig zo'n damesweekje.

Lola, heb ik ook wel eens dat je dan net aangekleed bent en dan slaapt ze weer...En kan me voorstellen dat je beetje emo werd!

Missy, klinkt als een lange dag, was het wel leuk?

Mircale, fijn dat ze nog niet opgenomen hoefde te worden, blijft spannend dus!

Kaatje, wat fijn dat je goede begeleiding krijgt, is denk ik heel belangrijk!

Heb Ilse maar weer uit bed gehaald. Lekker beneden nog even samen gespeeld. Daarna heb ik boven opgeruimd, en ondertussen heeft zij gespeeld met een paar emmers en mama's ondergoedlade leeggehaald! Nu ligt ze lekker te slapen.

Ik heb even gedoucht en verder opgeruimd. Voel me nu weer een stuk beter. Dat afscheid vind ik moeilijk. Maar als ik de knop heb omgedraaid gaat het dan wel weer. Dus nu lekker genieten van een rustig weekend met mijn meisje. Ga zo eens de voetenzak op de kinderwagen installeren, wordt nu toch wel koud zonder.

7. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Goeiemorgen meiden

Kaatje, fijn dat je goed hebt kunnen slapen en ook fijn dat je een goed gesprek met de vk hebt gehad en dat ie wat vragen voor je heeft kunnen beantwoorden. Nogmaals een kus!

Ingeltje: wat ^%$*&* dat je al weer afgewezen wordt, ongelooflijk :(. Woont Anno ver bij je vandaan?

Hier alles goed. Kyteman was gisteravond echt fantastisch. Ik heb zo genoten!!!!
    Wel laat thuis, rond drie uur. Maar Isis was lief en liet zich pas na negenen voor het eerst horen en was toen ook gewoon lekker aan het kletsen zodat wij ons rustig konden aankleden.
    Nu gaan we zo even samen boodschapjes doen.

Groetjes
    Azeb

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Kaatje fijn dat je zo goed begeleid wordt door je vk.

Ik heb de meiden net op bed gegooid. Ze waren laat wakker vanmorgen dus ik gok op 1 slaapje vandaag.
    Maak me wel weer zorgen om ze. Sophie eet en drinkt weer eens niet. Luier om 8.30 verschoond en die is nog droog. Net maar weer een fles aangeboden en daar heeft ze 20cc van op. Omdat ik alleen ben met de meiden heb ik aan mn moeder gevraagd of ze wat yogho yogho wilde brengen. Daar zijn ze gek op, krijgt ze in ieder geval iets binnen. Ze ziet ook weer spierwit.
    Anna eet en drinkt niet veel maar in ieder geval iets. Die heeft net 1/4 bolletje met smeerworst op en 2 stukjes manderijn...

9. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Hummelke, ja was wel een enorm leuke ervaring!
    Heb me ogen uitgekeken daar en mocht ook voor t eerst een pinaparaat bedienen de hele dag en we hebben echt veel verkocht in onze stand. Stond samen met me leuke collega helemaal alleen op "onze" verkoopbalie. Was erg leuk, maar wel te lang. Aan het einde kak je echt in.

@Funny, jij blijft maar tobben met de meiden he. Kan van 1 niet de buisjes eruit zijn gevallen en ze daarom weer zo kwakkelt? Sophie had buisjes toch?
    Die van Truus haar zoontje is ook 1 oor er al uitgevallen..
    Hoop dat je echt gauw betere tijden krijgt!
    Hier eet Mike ook paar weken enorm weinig voor zijn doen, maar wel iets en hij drinkt zijn flessen wel gewoon.

10. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Missy, nee ik zit ongeveer 1x per week bij de ha met ze (1 van de meiden of allebei) en elke keer kijken ze in haar oortjes en zeggen dan dat de buisjes er nog in zitten. Meiden zijn inderdaad flink aan het kwakkelen. Ik vind het zo zielig voor ze! (moet eerlijk zeggen dat ik er ook wel beetje klaar mee ben)

11. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Funny, kan me voorstellen. Zo hebben wij t ook 11 maanden lang gehad met Mike. Maar nadat hij buisjes kreeg wassie enorm opgeknapt. En nu issie wel strontverkouden, maar geen koorts en niet chago. Heel verschil met ervoor dus.
    Is het geen allergie ofzo, omdat de meiden steeds zo zijn?

12. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Geen idee of het een allergie is. Wij hebben eigenlijk alleen de zomer gehad dat ze niet ziek waren. Ik zou niet weten waar ze allergisch voor moeten zijn.

13. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    @Funnyme: jeetje wat balen dat je zo blijft kwakkelen met de meiden. Teun is ook een periode (6 maanden) erg veel ziek geweest en dat is enorm zwaar. Laat staan als je dit met 2 kleintjes hebt en je bent zwanger *respect* Veel sterkte ermee.

@Hummelke: ja dat lijkt me ook zwaar en eenzaam zo lang zonder hubbie. Gelukkig kun je de knop goed omzetten.

@Kaatje: fijn dat de pil heeft geholpen en dat je goed geslapen hebt. Lees dat je een gesprek hebt gehad met vk. Zwaar hoor allemaal. KNUF.

@Lola: emomomentje kan ik helemaal begrijpen. Ik heb dat soort momentjes regelmatig om van alles.

@ Miracle: gelukkig geen opname. Spannend hoor.

@ Missy: klinkt idd vermoeiend maar erg leuk. Nu lekker weekend toch?

14. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Hier een goede nacht gehad. Teun werd pas om 08.15 uur wakker. Lekker uit kunnen slapen dus. Huis is bijna aan kant. Vanmiddag even naar de kerstmarkt, verder geen plannen.

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi dames!

Zo voor ons doen ook heerlijk kunnen uitslapen tot bijna 8 uur :) Toen lekker ontbeten en met Kyano gespeeld en daarna even naar stad geweest. Kyano ligt er nu vanaf 12.30 uur in en hij heeft het echt heel goed volgehouden. Was lekker vrolijk dus we hebben echt plezier gehad met z'n drietjes :) Nu moet ik nog even aan de poets.

Ingeltje oh hi hi ik dacht echt die werkgevers zien de zwangerschap niet zitten maar dat weten ze dus nog niet op het moment dat ze jouw brief lezen. Nog meer balen dan :(

Kaatje gelukkig heb je goed geslapen! Zo'n gesprek met de vk is wel fijn en zeker om gewoon nog een keer je verhaal kwijt te kunnen. Hoe gaat het met Ferry en Levi op dit moment? Kun je ook een beetje je aandacht op jullie kleine mannetje richten?

Hummelke sterkte de komende week! Ik zou het ook moeilijk vinden hoor, ik ben ook altijd gewend dat Dennis er elke dag is.

Lola oh ook lekker uitgeslapen vanochtend! Klein emomutsje ;)! Ik begrijp het wel hoor, ik heb het hier ook met kleine dingetjes :)

Miracle spannend voor je stiefmoeder!

Funny me balen zeg dat de meiden steeds niet goed eten.

Sannemart oh je mag al bijna weer testen! Heb je het idee dat het raak is? Al kwaaltjes?

16. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Zo, wij zijn druk bezig met inkopen doen, huisje poetsen, koffers inpakken etc. Vanmiddag nog even naar de kapper en dan zijn we helemaal klaar voor Disney.

17. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ahh mag ik mee???

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zo... allebei weer even een dutje gedaan en daarna samen in bad, dikke pret!
    Beetje jammer dat Julian mijn (.) (.) als een soort deurbel ziet. AUW.:)

We werden ook best schoon, tot één van ons even kort kreunde en er 2 tellen later 2 bruine drollen kwamen boven drijven. Ennuh... ik was het niet >.<

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Inge, lekker

Ferry houd zich groot, en Levi is totaal zijn ritme kwijt. Wil niet slapen ect. Is heel schattig maar ook heel vermoeiend

20. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Hallo dames!

Kom ook weer even een knuffel voor Kaatje brengen. Wat fijn om te lezen dat jullie goed begeleid worden in dit proces. Pfff, wat naar allemaal...

@Ingeltje: balen van je solli! Ze weten niet wat ze missen... Heerlijk, drollen in je bad, hihihi

@Pupke: lekker aan het voorlollen? Have fun!

@Funnyme: kan me goed voorstellen dat je er zo langzamerhand behoorlijk moedeloos van wordt, van dat 'gekwakkel'. Zo zielig ook, die hummeltjes. Knuf!

Deel Deze Pagina