September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Zag trouwens net de echofoto van Kaatje, wat een prachtige foto zeg! Zo duidelijk! Die moet een heel speciaal plaatsje in jullie nestje krijgen...

2. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Mijn vriendin was hier trouwens net, waar ik op het andere forum over had geschreven. Ik heb het zo met haar te doen. Ze zag er moe en verslagen uit en dat zal ook wel precies zijn wat ze voelt op dit moment...

3. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Ingeltje: hihi...he gatver

Wupje: deze maand gaat het niet worden want ik was ziek op de klusdagen en dus hebben we niets gedaan. Ja 3 dagen ervoor wel maar dat zal wel veel te vroeg zijn geweest. Heb ook geen kwaaltjes ofzo. Ik ga dus voor januari 2010!

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hier ook niet rond mn ei geklust.... maar goed je weet het resultaat!

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Het tuig is weer wakker na amper 2 uurtjes... Voordeel is dat ze dan mooi vanmiddag nog even naar bed kunnen!

6. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    #81646 Hartediefje1988, 12 dec 2009
    Laatst bewerkt: 12 dec 2009
    kaatje wat fijn dat je een goed gesprek heb gehad met de VK.

Funny me, pff 2 meiden die kwakelen das neit fijn knuff.

Ingeltje, ja die deurbel spel die kan ik ;) doet kyani ook met douchen....

De reunie was erg gezellig ondanks dat er maar(!) 3 moeders waren met kids, met mij mee geteld. Waren 8 meiden eigenlijk 2 afgezegt en de rest niets van gehoord... Beetje jammer. Maar was ondanks dat erg gezellig.
    Zet 1 foto zo neer van kyani en de yoga juf en de rest op kyani der site want daar staan andere kindjes op ;)

Kyani en de yoga juf.

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    KLinkt gezellig Queen!

FT: kan me voorstellen dat ze kapot is...

FM: vervelend dat die meiden steeds zo ziek zijn.

8. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    pff denk dat ik voor het eerst in me leven een blaasontsteking heb. Ik heb er al een tijdje last van en had dus van die cranberry pillen gehaald. Maar het gaat maar niet over, met vlagen is het minder en denk ik dat het over gaat. Dus nu maandag maar eens de ha bellen. Ben het nu zat. :x

9. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Queen: jammer van de lage opkomst. Wel leuke foto!

10. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    ja was ook wel jammer dat er zo weinig op komen dagen zonder afbericht maar ja het heeft de pret neit bederft :D

11. best

12. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Funny, balen dat de meiden blijven kwakkelen, enig idee wanneer jullie naar de kinderarts kunnen? (je had toch een verwijzing gekregen?)

Wupje, zo das lekker dat hij zo lang geslapen heeft!

Pupke, wanneer vertrekken jullie?

Ingeltje, bah bah, jammer zo'n abrupt einde van de badpret.

Kaatje, wel blijven praten met elkaar hoor, is heel belangrijk. Maar lastig met nog zo'n klein ventje, je kunt dan denk ik niet echt toegeven aan je verdriet...Dikke knuffel!!!

Queen, jammer dat er maar 3 meiden waren, maar gelukkig toch leuk gehad!

Sannemart, niet te lang mee doorlopen hoor, als het niet gaat gewoon even huisartsenpost bellen!

Ilse is echt een beetje aan het kwakkelen, is erg moe en eet slecht. Heb ik om 12.30 maar wakker gemaakt voor een boterham en om 2 uur er weer in gelegd. Het huis is gepoetst (alleen badkamer nog), de boodschappen gedaan, tijd voor mama.

Raar idee hoor, mannetjes vliegtuig vertrekt over 10 minuten, op weg naar de ander kant van de wereld...pfff wat ben ik toch een emomuts

13. zo we hebben een grote stap gemaakt vandaag
    we hebben besloten om misschien toch richting mijn werk te verhuizen
    niet binnen enkele maanden maar wel voordat julia naar school gaat
    het is nog allemaal niet zeker maar annoman gaat erover nadenken
    we hebben gekeken en de huizen zijn daar ongeveer net zo duur als hier dus dat moet geen probleem zijn.
    morgen eens met mijn collega overleggen welke wijk we kunnen kijken enzo
    en zelf ook nog nadenken maar de eerste stap is gezet

@kaatje wat fijn dat de vk jullie zo goed begeleid!!

@funny je blijft maar kwakkelen met de meiden niet fijn!
    kun je niet een doorsturing vragen naar de kinderarts?
    of een allergietest, daar hoeven ze alleen bloed voor te prikken

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Meisjes ik lees met jullie mee hoor maar geen fut om te reageren.
    Ben wel even aan de knutsel gegaan voor een tijdelijke banner

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo de benedenverdieping is gepoetst, nu ga ik de kerstsfeer in huis halen :) Heb een klein kerstboompje gekocht en wat leuke decoratiestickers voor op de raam.

Ingeltje wha ha die Julian kan er wat van!

Queen gezellig dus ondanks het kleine aantal!

Sannemart oh bah blaasontsteking is niet fijn. Hmm dus in principe niet zwanger.....we wachten af ;)

Hummelke maar goed dat er mobiele telefoons zijn en hubbie jou in elk geval kan bellen!

Anno dat is goed nieuws!

Hmm mijn mannetje wordt ook alweer wakker. Heeft net 2 uurtjes geslapen ;) Voor 1 slaapje op een dag vind ik dat wel weinig.

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Oh ja pupke voordat ik het vergeet HEEL VEEL PLEZIER in Disney!! :D En doe Brad Pitt de groeten :D

17. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    mooie banner kaatje. Lief van Levi dat hij zo met jullie meeleeft. Die kleintjes begrijpen en weten soms al meer dan wij denken. Probeer je hem het ook uit te leggen? Niet te diep natuurlijk, maar misschien "gewoon" vertellen wat er aan de hand is.

Pupke heel veel plezier is eurodisney. Geniet er lekker van.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee eigenlijk niet. Vertel hem wel dat mama verdrietig is enz. maar steeds als ik maar een poging doe om er over te praten begin ik te huilen en wil niet dat hij alleen een moeder ziet die als een hoopje ellende op de bank zit.

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Kaatje, ik denk dat het op zich niet erg is, als je kinderen je verdrietig zien, of zien huilen.
    Als je het maar kan uitleggen, als je maar een gevoel van veiligheid kan blijven uitstralen.
    Als je totaal hysterisch bent (lees: gillen en gierend huilen), dan kan dat voor een kind beangstigend zijn, maar als je huilt en daarnaast toch geruststellend kan blijven voor je kindje, dan zal het alleen maar een verrijking zijn. Een kind ziet dan, dat je ook verdrietig mag zijn als je groot bent, ziet dat ook papa's en mama's soms even verdriet en pijn hebben...
    Voel je niet schuldig als je op dit moment gewoon even niet meer kan zijn, dan een verdrietige moeder... stap voor stap zal je pijn een beetje lichter worden ... komt goed meis.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Inge, hou eens op met zo lief zijn, nou zit ik weer te janken :(

Deel Deze Pagina