September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Heel mooi gezegd ingeltje. Kaatje misschien toch vertellen aan Levi waarom je zo verdrietig bent. Wel een beetje derek achtig. Maar hij geeft aan dat kinderen al meer begrijpen en aanvoelen dan wij denken. Soms door gewoon eerlijk te zijn kunnen ze het zelf ook beter een plekje geven waarom mama huilt.

2. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Als je het onzin vind mag je er overheen lezen hoor. Zelf geloof ik hier wel in.

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Misschien moet ik dan maar even gaan schelden :p
    of een leuke mop vertellen?

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zoiets?

5. Hihi... wees blij dat die ene van jullie niet aan de diarree is... ;)

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    #81666 Ingeltje, 12 dec 2009
    Laatst bewerkt: 12 dec 2009
    Of eeh deze:

hihihi:D

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee hoor vind het geen onzin,maar ben geloof ik nog in zo'n fase dat als ik het niet hard op zeg het nog niet echt is ofzo.

Jannes en FunnyMe, thanx voor jullie lieve kaartje

Inge :)

8. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Inge :D:D:D

Kan me heel goed voorstellen kaatje. Doen wanneer je er zelf klaar voor bent.

9. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ingeltje, vooral die laatste is leuk!

Ik ga even aan de slag met de verdere kerstversiering, mijn boom en kerstman staan nu alleen nog de lampjes voor 't raam.

Weet niet of ik er verder vandaag nog ben.. Beetje bijkomen van afgelopen drukke week en vanavond is 't hubbie en me time. ;)

*ZWAAAI* Veel plezier Pupke!!

10. @Ingeltje: Hihi... die tweede mop is erg leuk :)!

@Kaatje: Levi mag jou best zien huilen hoor. Het is wel totaal niet vergelijkbaar met jouw verdriet, maar toen Roy dinsdag thuis kwam nadat ik die deuk in mijn auto had opgelopen, moest ik ook huilen. Jasmijn sloeg toen heel lief haar armpjes om me heen. Maar ze raakte er niet door van haar stuk. Later die dag zei ze wel nog een keer: 'Mama hebt verdriet, auto is kapot!'...

@Sannemart: Ai, een blaasontsteking :(. Heb ik één keer gehad en werd toen zieker van de kuur die ik kreeg dan van de blaasontsteking...
    Beterschap!

@FunnyMe: Wat vervelend dat je meisjes niet opknappen. Ik zou inderdaad ook even naar de huisarts gaan. Beterschap voor je meisjes...

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik vond de 2e mop ook van iets betere kwaliteit haha :)

Hier gisteravond de donkere dagen ook maar eens verlicht. We hebben dit jaar ook geen kerstboom, maar op de kasten, boven de spiegel ook guirlandes gehangen met lichtjes, nog een vaas gevuld met een lampjessnoer en een kerstslinger en het is hier helemaal mooi verlicht 's avonds.. ik vind het altijd zó mooi, zou het wel de hele winter willen laten hangen!

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oei heb ik iedereen weggejaagd met mijn slechte moppen?

Bekijk bijlage 35697

Zal het niet meer doen 8)

13. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hai hai,

Alles goed hier. De koffers aan het pakken ;)
    Vanavond gaan we nog gezellig met vrienden uit eten. Morgen een rommeldagje en dan vertrekken we maandag.

@Kaatje, knuff meisje! Ik kan me helemaal vinden in wat Ingeltje schrijft over je verdriet laten zien aan Levi.

@Pupke, jullie ook een fijne vakantie!

Ik heb verder wel bij gelezen, maar geen puf om te reageren!

Fijne avond allemaal!

14. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Mooi gezegd hoor! En Kaatje neem je tijd en doe het zoals het voor jou goed voelt!

15. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ingeltje Dat heb je mooi gezegd...

Leuke moppen :D

Kaatje Mooie banner en nog een dikke knuff voor jou.

Hier heel de middag in de weer geweest , heb me oma geholpen met haar kerstspullen opzetten en versieren.
    Vanmorgen heb ik me met een broodmes in me vinger gesneden :( en dan gaat hubje ook nog doodleuk zitten lachen en zegt dan heel droog "Wel in het broodje snijden he.."
    Duhh !!

Jaimy is flink aan de diarree , al een paar dagen :( Weet niet goed wat ik er van moet vinden. Ze is verder helemaal oke , eet en drinkt ook gewoon goed... Misschiewn tandjes/kiezen ?
    Kijk het even aan anders heb ik zo de HA gebeld.
    Ook haar billen zijn weer vuurrood dus we zijn ook weer aan het smeren met Sudocreme.

16. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje, mooie banner.
    Ook ik denk dat ook goed is voor levi da thij kan ziendat papa en mama ook verdrietig kunnen zijn.
    Is hier ook al paar keer gebeurt hoor ;) en leg het kyanigewoon uit. Krijg ik vaak ene knuffel net of ze het heel goed snapt :D

pupke, heel veel plezie rin disney

Ingeltje :D:D:D leuke mopjes!

Miracle, :D mannen :D

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Maar wat aardappelen met bloemkool opgezet voor Levi.
    Hebben zelf totaal geen eetlust.
    Smoeder is net weg

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Kaatje mooie banner. En graag gedaan hoor t kaartje. Was wel t minste wat ik voor je kan doen.

Hier weer home alone (met de meiden). Hubbie kwam thuis (moest 3 uur langer werken dan gepland) heeft gedoucht, gedweild voor me en wat weekendboodschappen gehaald. Toen belde zn klant dat hij met spoed moest komen want de brandweer stond voor de deur en anders moest het pand gesloten worden. Dus nou is hij weer naar baarn. (5 kwartier heen, 5 kwartier terug)
    Vanavond zou hij gaan stappen met 2 vrienden in renesse. Heb gezegd dat ik het geen probleem vind, mits het goed gaat met de meiden. Sophie had vanmiddag 38,1 en meestal beloofd dat niet veel goeds voor de avond en nacht. Maar goed ze hebben allebei een fles leeg gedronken. En zijn vrolijk. Dat is ook wel erg belangrijk.

19. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Wat is het stil.... ik ga de meiden maar eens eten geven... Die waren pas om 17.30 wakker. Dus is het nu wel een mooie tijd om te eten...

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja is zeker stil

Deel Deze Pagina