@eva hubbie zegt dat klopt want ze hebben al van die 320 gb ruimte gebruikt voor je bestuuringssysteem, stuurprogrammas enz. anders doet je lappie niks. hier was het weer kwart voor 6 toen was robinnetje weer awake. hij wordt nu zo bijdehand gaat steeds meer zeggen(op zijn manier) zegt nu ook opperdepop als het eten op is hihi zo lief. verder klimt ie echt heel de dag op en van de bank is hier ook inmiddels 2x af gevallen maar nog door gaan. hij weet wel dat ie erop moet zitten maar om ons uit te dagen gaat ie dan staan dondersteentje
Ik zit ook al beneden. Ben al sinds 00.45 op. Eerst door het maagzuur. Toen kreeg ik enorme drang om de vloer in de was te zetten. Om 3.50 uur weer naar boven. En om 4 uur is Anna begonnen met spugen. SOphie snapte er niets van dus is tot 6 uur wakker geweest. Inmiddels heeft Anna al een keer of 6 gespuugd. Heb ik al het beddengoed in de wasmachine zitten. Hebben we in ons bed een poging tot slapen gedaan. En nu zit ik dus beneden. Wil over een uurtje hubbie wakker maken want ik wil nou ook wel eens slapen
Anna is volgens mij moe (goh hoe zou dat nou komen?) Ik ga eens kijken of ze tussen ons in wil slapen, denk dat de wasmachine ook wel klaar is dus dan kan alles in de droger... Ik ben zo moe...
Hier ook vroeg wakker, 6 uur. Gelukkig is R niet ziek. Maar je wordt er wel moe van, zo vroeg. Hij heeft al gegeten en nu probeer ik hem naar een Diego dvd te laten kijken. Maar hij zet telkens de dvd speler uit, of de tv. En hij krijst alleen maar en wil bij mij op schoot (en er dan weer af). oh my....
Mogge, nou slaappillen werken blijkbaar niet altijd. zo goed als de hele nacht wakker gelegen. Eva een nieuwe laptop, berg je maar Parr, had eerst pillen van een ander merk en die moesten idd vaginaal, maar blijkbaar bestaan ze dus ook oraal. Gister nog een leuke avond gehad? FunnyMe, dikke knuffel voor Anna Hier is Levi ook al wakker, heel vroeg voor zijn doen,maar hij lag er dan ook al om 18.30 in gister
Have fun Pupke! Bah FM weer een rotnacht Kaatje: pfff werkten niet!? Bahbahbah Wat vervelend dat R zo vroeg wakker werd, ging best goed de laatste tijd he Pisum?
Veel plezier Pupke!! Iedereen die niet kon slapen, een dikke pakkerd. Moet steeds zo lachen. Er is een reclame op tv van Film 1 met allemaal stukjes film. Nou zegt Jill elke keer bij de derde scene ofzo Papa! Is blijkbaar een man die op papa lijkt. Gisteren even om en om naar de kapper geweest op het dorp. We hadden geen oppas. Toen als een gek naar mijn ouders om campingbedje op te halen en hup naar Hellevoet. Superdrukke verjaardag gehad waar vooral veel aan Jill werd geplukt. En dat !#$%^&* hondje van smoeder heeft constant irritant geblaft. Jill vloog steeds een meter omhoog, paar keer ook hard moeten huilen daardoor Campingbedje was daar geen succes, het was veel te lawaaierig en ze was overprikkeld. Dus ze heeft het op een half uur slaap, tot 8 uur 's avonds getrokken. In de auto geslapen en vanmorgen helaas weer vroeg (6.15) wakker, zucht. Vandaag is het hier kerstmarkt en gaan we even langs mijn ouders. Ik wil een boompje scoren ook en van die houten versierinkjes. Dus zal ook nog wel de stad worden. Ik ga scones bakken, niks in huis verder. Ja brood, maar ik bedoel lekkers Kaatje meis, je bent nog bijna niet uit mijn gedachten geweest. Kus voor jou. En doe alsjeblieft alles op jouw manier en in jouw tempo!
Levi heeft gister nog zijn vinger verbrand. Er brand hier al een paar dagen een kaarsje voor brusje, steeds gezegt dat het au is. En toen binnen een seconde had hij opeens zijn vinger in de vlam. Zegt ie "au" Heeft er verder gelukkig geen last van
Wat een droge reactie van Levi. Niet leuk dat hij zich gebrand heeft Weet jij fo Ferry misschien hoe dat kan zitten met dat geheugen van mijn laptop???
eva, ach zijn eigen schuld. hij is tig keer gewaarschuwd. zal het zo even aan Ferry vragen als hij terug is van de hond uitlaten
@ Kaatje: thanks Wij zitten hier met een verwarming die het niet doet Aimar en wij hebben dus 2 lagen kleding aan. Heb de storingsdienst al gebeld, gelukkig hebben we een onderhoudsabonnement dus zullen alleen de materiaalkosten voor ons zijn. We worden teruggebeld door een monteur maar hoe laat konden ze niet zeggen Tis KOUD!
Kaatje balen van de nacht. Pupke, als ik nog op tijd ben veeeel plezier! Freesia, geen succes die verjaardag en dan ook weer vroeg wakker, bleh Kaatje, arme levi met zijn vinger. Hier hadden we eergisteren tand door de lip. eva, brrrr Hier ook onrustige nacht. Heb het idee dat ze het koud heeft, ook al ligt ze in een dikke slaapzak. Dus om 5 uur maar dekentje overhaar heen gelegd. Toen hebben we tot 8.45 geslapen! Vindt het zo'n eng idee een dekentje omdat ze zoveel draait, maar ja. Oh ja mannetje is veilig aangekomen gelukkig!
Eva, Ferry vind 40 GB verschil erg veel. Windows 7 neemt 16 GB in beslag, en neem dan bv 4 GB voor je geinstalleerde software, dat is 20 GB. Het enige wat Ferry kan bedenken voor die overige 20 GB gereserveerd is als werkruimte voor Windows 7 Wat je kan doen om te achterhalen hoeveel je nu in gebruik hebt: Computer / C schijf / rechtermuis op windowsmap / dan gaat hij tellen hoeveel je nu verbruikt op die schijf.
@ Hummelke: onze kleintjes kunnen volgens mij nu makkelijk een deken van zich afduwen of er onder vandaan kruipen hoor. Aimar ligt in een HEMA winterslaapzak met een deken erover heen tot aan zijn middel. Hij blijft braaf op zijn rug liggen, terwijl ik weet dat hij ook graag op zijn buik slaapt....Maarja zolang hij doorslaapt vind ik het goed
@ Kaatje: done....maar dan nog klopt het niet.......ik ga ff checken of ze vandaag open zijn (koopzondag) en dan bel ik even....kijken wat ze zeggen....