Eva: lief zegt ook dat dat normaal is en dat was ook mijn idee. Kijk eens op dit draadje: schijfruimte - Helpmij.nl Forum edit: Bedoelde eigenlijk deze: Nieuwe schijf: waar zijn die Gigabytes gebleven? - Helpmij.nl Forum
@ Freesia: oh thanks, daar ik wat aan Grgrgr, Aimar is na 40 min alweer wakker. Laat hem nog heel eventjes....en anders maar eruit. Ik denk dat hij last van zijn kiezen heeft. Hij is al de hele ochtend een beetje chaggie en wil alleen bij mij zijn.....Gelukkig moet ik straks nog even de stad in voor een kadootje dus mag hij lekker papa vervelen en inzien dat dat ook leuk is....
en hij slaapt weer Ik ben volgens mij tegen mezelf aan het kletsen....gezellig hoor! Ga maar eens de was opvouwen
Goeiemorgen meiden !! FunnyMe Oeff , wat een nacht... Geloof goed dat je wilt gaan slapen ! Kaatje Minder dat de pillen niet werkte , zou toch wel moeten niet ? Wat een idd droge reactie van Levi op de kaars.. Gelukkig heeft ie er niet zo heel veel last van. Blijft iig in het vervolg van een brandende kaars af. Pupke Veel plezier meid !!!!!!! Eva Ohh.. Een nieuwe laptop.. Heb redelijk wat verstand van computers maar bij jou probleem ben ik de draad ook kwijt... Hummelke Ook al een onrustige nacht. Het is idd wel zo dat de kleintje nu echt op een leeftijd zijn dat ze de dekens van zich af kunnen duwen en er onder vandaan kruipen. Jaimy legde ik vd week in bed en die deed doodleuk zelf de dekens over zich heen Om vervolgens ze weer weg te trappen zodat mama haar alsnog mag en kan instoppen. Zo , hubje heeft Jaimy in de douche gedaan. Ik weet niet wat het is maar de laatste week begint ze heel hard te huilen in de douche en vind ze er helemaal niks aan en dat terwijl ze het normaal geweldig vind om te douchen :/ Zou het een fase zijn ? Er is ook niks gebeurd in de douche ( verschoten oid ). Nu wordt ze lekker afgedroogd en aangekleed en is er niks meer aan de hand... Ik ga even een broodje eten ( ben pas net wakker , een half uurtje )
goedemorgen meiden, eva, dat scheelt wel aan gb. Hopelijk helpen ze je goed bij winkel. kaatje, pff nei tveel geslapen das minder. Funny me, dat is een lange nacht hopelijk kanje straks nog even slapen. HIer al lekker bezig geweest . Kyani der kamer van top tot vloer schoongemaakt. MOet nu alleen even der kleertjes uitzoeken want zit best veel in dat ze niet meer past en dus op MP gezet kan worden. En dan maar nog eens de maxi cosi erop want die staat hier nog steeds erg in de weg... Ook de flesjes en speentjes schoongemaakt + uitgekookt. NU ff lekker koffie drinken met mijn paps en dan met kyani douchen kan zij broodje eten en dan slapen. Gisteren geverft met kyani was neit echt succes... Stoppen jullie kids ook de verf die aan vinger zit in de mond?!? (ik houd tegen hoor, ze mag enit van mij).
goedemorgen @funny wat een nacht!! knuff @kaatje oeh die slaappillen werken niet, balen en wat een reactie van Levi, alsof hij wil zeggen ja mam klopt au! @eva geen idee hoe het zit met je geheugen van je pc, wel leuk nieuwe laptop!! @queen julia eet ook verf, vind het zelfs lekker want ik zei bah en zei schudde nee, haha @pupke veel plezier!!! ego: hier alles goed lekker uitgeslapen tot half 10 toen julia uit bad gehaald en aangekleed en die slaapt nu annoman heeft ondertussen de hoezen van de bank vervangen en gestofzuigd als julia wakker is ga ik hun naar souders brengen en dan high tea en xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@ Queen: vinger in de mond stoppen wanneer een verf aan zit is doodnormaal voor een dreumes. Tip: kijk even of de verf kindvriendelijk is. Als ze dan een klein beetje binnen krijgen is het niet erg. Een tip, geef Kyani in beide handen een kwastje, dan heeft ze geen hand meer over om in haar mond te stoppen en het is ook nog eens goed voor de motoriek, 2 kanten tegelijk. oh monteur staat aan de deur.....
Anna is vrij snel in slaap gevallen tegen mij aan. Papa wilde ze niet (zij papa niet, papa wilde haar wel lekker vast houden) Om 8.30 weer wakker, dus heb tegen hubbie gezegd dat hij er maar uit moest met haar. Dus dat heeft hij gedaan. Ze heeft niet meer gespuugd. Gelukkig! Ze is lekker vrolijk. Sophie werd wakker om 10.45!!En ik ook dus.
Jep! Er zat een schakelaar vast waardoor de verwarming niet meer warm werd. Dus gelukkig geen kosten 8) en weer een warm huis. @ Funny: fijn dat Anna weer opgeknapt lijkt te zijn en dat Sophie zo lang geslapen heeft. Ik hoop dat het vandaag zo goed blijft gaan!
Hey meiden! Funny, wat een nacht zeg!! Kaatje, balen dat de slaappil zijn werk niet deed.... Verder weet ik het even niet meer en heb ik een jengelend kind aan mijn benen hangen dus ik ga me maar even met haar bezig houden. Liefs Azeb
Goedemorgen! Pff hier ook een korte nacht maar dat lag niet aan Kyano maar aan ons We hadden een feestje gisteravond en lagen om 2 uur in bed. Kyano meldde zich om iets voor 7. Ben nu een beetje brak maar goed dat wist ik van tevoren . Het was erg gezellig gisteravond dus dat is ook wat waard Ingeltje hi hi ik moest ook lachen om de mopjes Sannemart ai dat is niet fijn als je szus mex. Griep heeft. Tweety ha ha Robin is een echte klauterkabouter! Toch ook wel leuk die ondeugd... maar oh zo goed opletten voor mama! Funny me jeetje wat een nacht zeg !! Gelukkig heb je nu nog even kunnen slapen. Freesia niet leuk als zoveel mensen aan Jill willen zitten en met haar spelen enzo. Kyano krijg je dan ook niet in bed en meestal gaan wij dan ook weer gewoon op tijd naar huis. Jammer voor de verjaardag dan maar Kaatje ach arme Levi. Het is wel een hele mooie gedachte om voor brusje een kaarsje te laten branden. Balen dat je nu niet goed hebt geslapen. Ik wil zoveel zeggen om jullie een hart onder de riem te steken maar ik vind gewoon de woorden niet. Weet dat ik veel aan jullie denk. Eva grr balen zeg dat de verwarming net uitvalt als het buiten ook nog eens zo koud is :x Oh ik lees nu dat hij het weer doet, jippie!! Hummelke fijn dat hubbie goed is aangekomen! Kyano slaapt hier in een slaapzak maar ik doe nu toch een dekentje erover.
@ Funny me: jeetje wat een rotnacht. En spugen wat zielig. Gelukkig heb je net nog even kunnen slapen en zijn de meiden wel weer vrolijk nu. @Kaatje: wat raar dat de slaappil niet geholpen heeft. Heb je maar liggen malen in bed? Misschien kun je vanmiddag nog even slapen. @Eva: fijn een nieuw lappie. qua geheugen zou ik het ook niet weten. Gelukkig is je verwarming weer gemaakt en heb je geen kosten Hoe staat het eigenlijk met je huis verkopen? Al kijkers gehad? Deken: ik durf het zelf nog niet goed met Teun. Als hij half slaapt heeft hij niet door dat de deken over hem ligt of er vanaf. Ik probeer dat dus nog even uit te stellen tot hij wat groter is. Op zijn kamer is het nu nog steeds 17-18 graden dus hij ligt in een pyjama met winterslaapzak met mouwen nog lekker warm Ik denk echt dat het per kind verschilt of het al kan. @Queen: hier nog nooit geverft met Teun. Ik denk dat ik het binnenkort eens ga proberen.
Ja veel meer als malen en huilen doe ik op het moment niet... Ben ook niet moe ofzo maar gewoon totaal uitgeblust
Thanks meiden voor wat betreft het dekentje. Ze heeft vanacht trouwens goed eronder geslapen. Ga het maar niet tegen mannetje zeggen, want die maakt zich over dat soort dingen altijd nog meer zorgen dan ik al. Ontdekt hij volgende week wel als hij thuiskomt hihi. Eva, fijn dat de verwarming gemaakt is, is toch wel erg koud zonder! Anno lekker uitgeslapen! Funny, lekker dat jij ook nog hebt kunnen slapen, scheelt toch weer iets. Queen, hier nog niet geverfd om die reden, ilse stopt nog veel in haar mond, waarschijnlijk ook de kwasten Kaatje, lijkt me ook een vervelende fase, je kunt niks en moet maar wachten. Hoe laat heb je morgen een afspraak? Zo, vanochtend lekker gewandeld met Ilse, wel koud maar op een lekkere manier. Ben benieuwd wat Ilse doet met slapen. Ze was natuurlijk pas om 8.45 wakker, om 12 uur heb ik haar er weer in gelegd. Dus denk 1 slaapje. Normaal maken wij haar om 8 uur uiterlijk wakker, maar ze is zo aan het rommelen met slaapjes en het was een brakke nacht dus heb haar vanochtend maar laten liggen. Misschien is dit voor de weekenden wel een beter ritme.
hoi hoi, Funnyme, oh wat een rotnacht zeg! Gelukkig nog wel ff uit kunnen slapen. Kaatje, dus ook niet veel geslapen vannacht, knuff meis! Eva, leuk een nieuwe laptop! Hopelijk weet je snel hoe het zit met de schijfruimte enzo. Hummelke, is je man goed aangekomen? Waar is hij heen? Ehm begrijp ik het goed dat jullie de kids niet onder een dekentje hebben liggen? Femke ligt al vanaf dag 1 onder een deken met laken, geen probleem hoor. En ze slaapt zelfs op haar buik. Wij gaan vanmiddag gezellig naar de kerstmarkt in het dorp, de koffer is gepakt, nog een paar laatste dingetjes en dan morgen op pad.
Steen, ze heeft een hele tijd met deken geslapen totdat ze begon te draaien en we haar met haar hoofd onder de dekens vonden... Nu dus toch weer deken, maar ze is nu wel ouder en kan veel meer qua draaien enzo. Mannetje is goed aangekomen. Is een week naar Amerika, Minneapolis voor zijn werk. De temperaturen daar zijn deze week barkoud, soms -15 graden overdag, dus jaloers ben ik niet haha.
Hey meiden even een kort vraagje: heeft iemand nog die link van die kerstkit die laatst geplaatst werd? Ik dacht door Kaatje. Ik heb geprobeerd het terug te vinden maar dat is toch wel erg lastig.