@Funny, jeetje nu is Anna dus weer bezig *KNUF* @Pisum, hihihih hadden beter vandaag kunnen meeten. Mike is net zo, hadden ze elkaar kunnen vermaken. @Kaatje, ai Levi zijn vingertje verbrand. Nouja, klinkt misschien bot (niet zo bedoelt hoor) maar zo leren ze wel gelijk dat vuur zeer doet. Hier pakt Mike ook steeds de verwarming beet en vorige x stond hij net aan.. Ook auw dus, hij bleef er gelijk vanaf. @Eva, ik als best wel computernerd zeg dat Tweety het helemaal juist heeft. En ook mijn beste vriend, de opgeleidde ICT'er zegt dat t zo is. Dat geheugen is kaal.. Maar omdat je laptop draait op windows etc neemt dat al geheugen in. @Hummelke, ik was (soms nog) erg angstig met een dekentje. Maar ik heb em zo opgemaakt dat hij hem niet over zich heen kan trekken normaal gesproken. Hij kan er natuurlijk wel op gaan liggen andersom, maar meer ook niet. Hij komt maar tot zijn middel en de rest ligt strak onder t matras dus krijgt hij niet eruit getrokken. Hij sliep er na 2 dagen prima onder en blijft nu ook gewoon liggen en draait niet meer naar het voeteneinde in bed. Ligt toch net IETS warmer voor mijn idee. Hier lekker thuishangen en ga even wat wasjes draaien. Vanavond misschien met mijn ouders uit eten in een pannenkoekenrestaurant. Hmm.. is het nou pannEkoekenrestaurant of panneNkoekenrestaurant?
anno lol ze vind dus lekker eva, kwasten wilt kyani (nog) niet gooit ze net zo hard wee rop de grond ze wilt echt met der handjes smeren. Ik heb nu verf van 2-5jaar zag nergens 1 van eenjongere leeftijd (tips welkom!). Heerlijk weer een warm huis . Hummelke, kyani stopt niets mee rin de mond (ja tuurlijkw el eten en drinken!). Dus wilde dit wel gaan doen en dus ook gedaan. Maar ja misshcien gewoon veel meer nee zeggen met verfen als ze in der mondje wilt doen kyani is echt neit van plan om te gaan slapen is gewoon aan spelen/ zingen in bed Klinkt wel erg vrolijk
@Steen & Hummelke: hier precies hetzelfde als bij Hummelke. Toen Teun ging draaien heb ik hem een keer helemaal met zijn hoofd onder de dekens aangetroffen waar hij zelf niet onderuit kwam in zijn slaap Toen heb ik ze weggehaald. Als het echt kou wordt ga ik het weer proberen (eerst met zijn middagslaap) ben er nog van geschrokken. @Kaatje: huilen lijkt me alleen maar goed en er over denken en praten. Zo kun je het hopelijk een plekje geven. Maar dit "wachten" op de bevalling lijkt me ook een hele zware periode. KNUF
@Freesia, had ik t de eerste keer toch goed getypt hihihi.. @Queen, ik heb vingerverf vanaf 1 jaar en geloof dat die niet erg is als er wat van gegeten word. @Sannemart, wij hebben Mike nog nooit (even afkloppen) met zijn hoofd eronder gevonden. Wel erop en dan dus verkeerd om in bed. Maar wij hebben t ook opgebouwd met eerst overdag en toen 'snachts en paar x eruit om te kijken etc. @Anno, hoe heb jij Julia aan die 12+ spenen laten wennen van Bibi? En anderen die deze ook gebruiken? Mike vind ze te lang, hij gaat er steeds van kokken als ik die geef. Is dat kwestie van wennen en doorzetten? Want gebruik nu dus nog die 6+ maar weet niet of dat wel goed is nog lang te gebruiken en ze zijn al wel beetje aan vervanging toe. En om dan weer 6+ te kopen vind ik zonde..
Ja. We zijn zo blij dat je er weer bent! De pagina's worden weer gevuld en er is tenminste iemand die tegen jou praat als er niemand anders is
Mag ik nog ff ego? Ik ben zo moe... Hubbie is toen ik eruit kwam naar bed gegaan. Ik kreeg nog het verwijt dat hij het zo zwaar heeft. Pardon? Ik ben degene die dag en nacht voor de meiden zorgt, bijna 6 mnd zwanger is en bekkeninstabiliteit heeft. 9 van de 10 keer ga ik eruit 's nachts zodat hij verder kan slapen. Alleen als ik echt niet meer kan dan moet hij me helpen 's nachts. Het enige wat ik van hem vraag is of hij 's avonds de meiden op bed wil leggen. Dat scheelt me weer een keertje lopen met de meiden. Krijg ik het verwijt dat ik toch de hele dag kan slapen? O ja en de meiden dan? Die laat ik lekker beneden rommelen en zeg dat ze zelf maar naar bed moeten. Ik kan er zo kwaad om worden... De rommel ruimt zichzelf toch ook niet vanzelf op? Ben ik nou echt zo onredelijk?
@Kaatje, ja geprobeerd al meerdere keren. Hij pakt em ook aan, stopt hem niets vermoedend in zijn mond en dan krijgt hij dus kokhals neigingen. Deze is iets langer zeg maar..
misschien toch een kwestie van wennen. Nou Levi is wel 10 hele minuten gezellig geweest en nu alweer onmogelijk. wil alleen maar aan mij hangen en dat kan ik dus net ff niet hebben nu. Gaan zo een stuk fietsen ( natuur gebied ) op zoek naar een mooi plekje voor brusje. Het liefst wil ik hem/haar gewoon in de achtertuin maar die is nu niet echt mooi en overheerst door kattenpoep.
Wat een mooi idee om brusje* ergens in een mooi natuurgebied te begraven. Is Ferry nog voor een kistje wezen kijken? Ik ga maar eens even puinruimen. Toen ik vannacht naar bed ging was alles schoon en opgeruimd en nu.... Daarna even de was ophangen op zolder en een nieuwe erin doen. O ja en ik moet ook nog drinken, dat heb ik vandaag nog niet gedaan.
Nee we wilden gister samen gaan kijken maar 'sochtends kwam de vk. Toen werd Levi onmogelijk en heeft vervolgens de hele middag geslapen tot de winkels dicht waren. Wordt dus morgenochtend na de mex. griep prik van Levi, als die dat tenminste toe laat.
@Kaatje: niets te danken voor het kaartje, minste wat ik kon doen. Heb je je werk al geinformeerd? En vervelend dat de slaappil vannacht niet gewerkt heeft. @Eva: gelukkig weer lekker warm. @Parr: nog gefeliciteerd met je man. @FunnyMe: jeetje wat een nacht. Kan me voorstellen dat je kapot bent. @Miracle: douchen zal wel een fase zijn. Dekentjes: ook hier ligt Sara al vanaf dag 1 onder een deken. Ligt nu ook gewoon los (stop haar niet meer in, geen nut). Ze is oud genoeg om hem van haar af te duwen. Bij mijn ouders ligt ze zelfs gewoon onder een dekbedje.
@Missy: ik zou persoonlijk geen 6+ tutje geven. Die dingen zijn afgemeten op mondontwikkeling en tand/kaakontwikkeling. Wat Kaatje zegt, gewoon even aan laten wennen.
Ferry heeft donderdag middag mijn werk gebeld omdat ik savonds moest werken. hebben afgesproken dat we maandagmiddag weer bellen
Funnyme: mannen zijn toch net kleine kinderen he, denken ze dat zij het zwaar hebben. Dagje ruilen met me zeg ik dan altijd *zucht*. Hij is gewoon onredelijk hoor. Missy: hier geen bibispeen maar ik zou denk ik het ook nog even blijven proberen.
Missy, kan je niet helpen, hier een duimelotje... Funny, is echt niet redelijk van hubbie. Mannetje heeft ook tijden onderschat hoeveel ik thuis doe. Sinds ik een keer bijna 3 dagen weg was, gaat het veel beter. Hij beseft nu wat ik allemaal doe. Hebben jullie het er wel eens over? Of maak een verdeling. Let goed op jezelf he, je bent niet voor niks thuis!Dikke knuffel! Ilse slaapt weer eens onrustig, maar laat haar maar liggen. In bed heeft ze toch wat rust. Vanavond denk ik pannekoeken eten, kijken of ze dat lust...