Ja volgens mij wel... Alleen kwamen jullie niet tot een oplossing... Maar goed dat heeft hij altijd met UPC. Ziggo moet toch juist wel goed zijn?
brrr net de prik wezen halen met rene hij brak echt de tent af. hij was heel stoer tot ie de gele shirts zag in de zaal en wilde gelijk weg. rechtsomkeerd en weg was ie. hebben hem met 2 man vast moeten houden zo zileig hij was boos en wild ook geen stikker hebben. gelukkig was ie het binnen 2 min weer vergeten want hij kreeg bij de uitgang een ballon.
@Funny, het gaat bij Mike echt om het model van de tuit zeg maar. Want die van Difrax is ook aan de onderkant plat, maar die pikt hij dus ook niet. En vind t dan toch zonde van die 4 euro als hij deze ook weer niet pikt. @Yule, misschien als je denkt dat zij het echt koud heeft extra zomerzak onder de winterzak aandoen. @Tweety, aaah arme Rene! Pff.. het is echt megadruk op t werk! Ben vanavond echt gebroken en ga lekker languit op de bank na wat huishoudelijke klusjes. Sorry dat ik niet zo veel op 't forum ben, maar ben erg druk en de tijd samen met hubbie is me ook heilig de laatste tijd. Merk dat we echt weer meer tot elkaar komen en weer lol hebben samen! En dat is voor mij echt even belangrijk op t moment.
Zo fotoshoot zit erop. Was toch wel leuk, maar wel erg vermoeiend. Mannen in onze industrie bevriezen compleet wanneer ze een fotocamera zien. En trust me: dan zien ze er totaal niet natuurlijk en ontspannen uit. Dus ben echt hele dag bezig geweest om mannen op hun gemak te stellen. Nog 3 dagen fotoshoot in januari te gaan. @Funny: ik heb mijn fotoshoot afgezegd. Ik had een hele drukke week gehad en totaal geen zin om 3 uur te moeten reizen. Achter gezien wel jammer, heb de betreffende uitgave gezien en het waren prachtige portretten. Ook aangrijpende verhalen trouwens. Ik was echt een met de minste MMM zorgen als ik dat zo las.
@missy: Raven heeft het niet koud hoor, ik dacht alleen even mee over hoe het met een deken bij ons zou gaan. Prik: hier 2x niks gekregen, behalve een prik, hahahaha, en laten we daar nou net voor gekomen zijn!
@jannes: ik zag een onwijs goeie tip op TV van een fotograaf die de World Press Photo gewonnen had. Vraag degene die op de foto gaat ontspannen te staan/zitten met de ogen dicht. Als de fotograaf ja zegt, moeten ze de ogen open doen (normaal dus niet supergroot maken) en dan maakt de fotograaf meteen een foto. Je krijgt dan een hele natuurlijke ontspannen en open blik. Heeeeeel mooi!
tweety, minder van rene. Kyani kreeg bij de eerste keer prikken ook en sticker. Die zit nog netjes op de deksel van haar tuitbeker
@Ingeltje: ik laat momenteel foto's maken van alle mensen binnen onze Board, SVP's/VP's en bijzondere techneuten. Deze foto's worden gebruikt voor seminars waar ze spreken, persaangelegenheden, interne publicaties, etc. Ik laat verschillende shots maken: portretfoto's (met jasje/zonder jasje) en foto's waar wat dynamiek inzit. Dus net alsof ze in gesprek zijn. Heb ik wat keuze. Eens in de twee jaar moet dat gewoon. Mannen veranderen zoveel. @Yule: heb nog 3 dagen fotoshoot te gaan in januari, dus ga tip gewoon bij fotograaf neerleggen.
Hoi! Net met Kyano op visite geweest bij mijn vriendin met zoontje van 10 maanden. Was erg gezellig en de twee hebben leuk gespeeld en de mama's lekker gekletst. Tweety oh erg mooie cupcakes....en vooral lekker Arme Rene Pisum oh wat erg zo koud... Een kruik is idd wel een heel goed idee. Yule is niet erg hoor jouw reactie. Ik heb er helemaal niet bij stilgestaan dat dan zelfs ziektekiemen verspreidt kunnen worden Missy lekker genieten van jouw hubbie en Mike! Hmm ik geloof dat ik Kyano moet entertainen, tot later!
Heb het verhaal van vanmiddag even hier neer gezet. http://www.zwangerschapspagina.nl/vlindertjes-16-weken/179243-stil-8.html#post6161689 Op de site van het crematorium staat dat je een maand na de crematie je de as op iedere plek mag uitstrooien Missy, ben ik het mee eens hoor, babytje van 20 weken zou ik ook niet ergens op een mooi plekje in de natuur kunnen doen.
Heb reactie terug op mijn klacht/opmerking van dat gedoe met huisarts/apotheek: Wordt iig op gereageerd, nu hopen dat het ook echt iets uitmaakt. Ik heb uw klacht gelezen en ik kan me heel goed indenken hoe confronterend en vervelend dit voor u is geweest. Ik zal uw klacht ook doorgeven en laten bespreken met de artsen en assistentes van Nieuwkoop om een dergelijk voorval in de toekomst niet meer te laten gebeuren. Ik wil u in ieder geval veel sterkte wensen in deze moeilijke situatie en u mijn excuses maken voor hetgeen u overkwam.
Wat eem ontzettend mooi kistje, en heel mooi die knuffels. Mooi idee! Heb je ook met de gyn gesproken wat ze gaan doen als de baarmoedermond niet mee wil werken? Niet week wil worden... Het is niet iets waar je over na wilt denken maar bij mij zijn ze begonnen met inleiden en op vrijdagavond ben ik bevallen. Niet iets waar je aan wilt denken maar goed wel fijn om van te voren te weten dat je niet zolang met weeën rondloopt.
Jannes jammer dat je niet bent gegaan als het achteraf zo mooi was. Maar dat weet je natuurlijk nooit van te voren.
Ze heeft idd gezegt dat het lang kan duren dus dat ik er rekening mee moet houden dat het ook pas donderdag kan komen. Als ik eenmaal weeen heb kan het er binnen een kwartier zijn. Maar het kan heel lang duren voor de weeen komen. Ook heeft ze verteld dat er grote kans is dat de placenta niet vanzelf los laat, omdat het nog zo klein is. Als dat het geval is dan wordt ik nog gecurriteerd op de ok ( gelukkig wel met een lichte verdoving ), maar hoop dat dat iig één ding is dat een keertje doet wat het moet doen.