September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Missy, doe TruusdeMier de groetjes van Freesia ;)
    Ben benieuwd hoe Mike het doet op de normale voeding, uitleg klinkt logisch ergens.

Elise, ze doet het als ze wakker is juist.
    Stoer, 2 peettantes :-D

Jill was net in slaap gevallen in de box in haar wipper. Omdat ze bijna niet slaapt overdag, durfde ik haar tuigje niet vast te maken, bang dat ze wakker zou worden.
    Ze zakte steeds verder naar beneden en liep de plas zo haar luier uit :( Heel haar rug nat.

2. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Isis is echt zielig van de prikjes, helemaal overstuur huilen enzo. heb net een zetpil gegeven, hoe lang doort het voordat dat werkt?

3. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Even spammen...

4. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @freesia oh dat had ik niet goed begrepen dan. Ja stoer he twee peettantes.

5. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Krisstel: wat fijn dat je een goed KDV gevonden hebt! Dat scheelt een hoop zorgen.

@Kaatje: jeetje 2 plekken ontstekingen. Had Ferry ook last van zijn keel dan? Of zagen ze dat bij toeval? Imuran, da's best heftig spul toch?

@freesia: wat een scheetje!

@Azeb: nou daar zou ik ook van schrikken!

@Missy: klinkt wel logisch ja over die voeding. Ik ben altijd van zo min mogelijk aparte dingen uitproberen.

Ik heb net boerenkool gegeten, ben benieuwd of Raven daarop reageert. Ze kan namelijk echt heel veel hebben (ik eet ook thaise curry en sambal enzo) maar boerenkool kan nogal fout vallen heb ik gehoord.
    Ik hoop dat ze er geen last van heeft want morgen eten we weer boerenkool hoor ik net. Mijn moeder kookt voor de eerste avond op Texel.

6. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ freesia wat een lieve foto!

7. Dat is zeker leuk. Ik heb aan dit forum ook al een paar echte vriendinnen overgehouden, alleen wonen ze helaas niet om de hoek. Morgen ga ik met één van hen zelfs een weekendje weg, naar Zeeland. Zij komt uit de gemeente Zaandam. Vorig jaar zijn we zelf met vier decembermama's een midweek weg geweest. Super gezellig was dat! Helaas konden die andere twee mama's deze keer niet. Ze komen zaterdag wel een dagje langs... :D

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Haha dit is straks een psp forum hier :) waar was dit tijdens de zw? :p

@azeb oef ja ik ken het helemaal. toen Kate ook b;auwig zag. ik ging oko door mijn tranen glimlachen om precies dezelfde redenen! *dikke knuff meis!

Hier ook emo. Als ik lees/hoor of zie ingen met bevallingen of babies schiet ik vol. Ben normaal wel emo maar dit is ook nieuw voor mij!

@missy ik hoop dat de standaard helpt!

@freesia lief foto! de jurk lijkt o pde ene van prenatal maar ik zie de roze kant niet bovenaan. wel leuke stof he :p

@cossy :) ik had voorheen 80b en nu 80d! wil ze wel houden als het ff kan ;)

@funnyme hoezo dat dan? mocht toch vanaf 4e mnd?!

@yule hubbie heeft wel zo'n wekker... en ik slaap nu met gehoorapp. in :( ik sla hem automatisch bij de eerste TUUT :)

Net na eten Kate weer opgehaald die wou niet slapen. En vrolij doen en babbelen maar dan veel meer dan normaal, kreeg traantjes in mijn ogen en paul deed ook smelten!. Een boob gegeven en toen viel zij wel in slaap. Maar toch bad gegeven (paul dan) zij heeft lekker op buik gezwommen zei hij, lol had zij :) Nu drinkt zij van 2e boob en dan huppa naar bed!

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @steen ging iemand al een banner voor je maken?

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @pupke misschien kan je proberen 2 m spenen te gebruiken dus over elkaar heen dit deden ze in het zh bij robin toen de
    kleinste speen daar nog te snel ging. ik weet niet of het lukt maar ie weet. o je hebt de oplossing al gevonden lees ik net

@elise gio drinkt 6x200? is dat niet een beetje veel? ivm de 1 liter grens.

@cossy mooie banner.

(enkele uurtjes later)
    @kristel fijn dat het kdv goed voeld.

@anno ik had het al een keer geschreven maar dat heb je net niet gelezen dnek ik hihi. hoelaat wilde jullie naar het
    s huis gaan zondag? hou rekening et drukte en wachtrij. ze hebben ook een uur pauze tussen 12.15 en 13.15. o ja en je
    hoopte dat je een foto kon maken renen er niet op dat de sind kindjes vast houd want das een ........ vorig jaar mocht
    rene ook niet ff op schoot voor de foto en het is nu dezelfde. fijn dat je wasmachine het weer doet en gelukkig
    binnen de grantie.

@cvl welkom

@kaatje ook al aan de ftd mannetje hier ook.

(een flesje en een vlinke poepbroek verder)

@funny waarom kan je het fruithapje wel vergeten de eerst komende 3 maanden?

heb nog een foto van robin voor jullie moeten jullie alleen ff zeggen wat jullie missen. net het lachje gemist helaas.

11. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Yeah!!! Geen sonde meer!!!

:thumup: \:D/ :whistle: =D> :D

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden.
    zo heb weer even tijd voor het forum. zit hier wel met gloeiende wangentjes van de moeheid.
    Vanmiddag naar de Prenatal geweest. Heel snel langs alle veel te leuke kleertjes gelopen, is slecht voor mijn portemonnee.
    Een zwembroekje van Nijntje gekocht en bij de kassa nog 2 rompers uit de afprijsbak gehaald. (met als opdruk papa's kanjer en mama's kanjer
    ) Nog even de babydoos en hup naar huis. Op de terugweg geflitst :evil: zonde weer van het geld.

Vanavond was Levi helemaal over de zeik. Hysterisch niet normaal meer. denk dat het krampjes waren.echt met niets te troosten. zelfs cinababy hielp niet langer dan 5 min. Dus heb uiteindelijk een bad met warm water gevuld en toen kwam hij heerlijk tot rust. Daarna een fles gegeven en na een beetje gepruttel ligt hij nu heerlijk te slapen

Anno. Je moet het frame rechts in je lagenbalk selecteren. dat je toverstafje. Vervolgens foto copieren en plakken in selectie

Cossy, zo dat is een behoorlijke voorgevel. merk wel dat ze iets voller zijn maar verder hangen ze nog steeds als tevoren :)

Freesia, ow jee jou man ook verslaafd een het forum?
    Lieve foto

Azeb, jeetje dat is schrikken.heb het ook hoor als Levi opeens rare geluiden maakt.

Yule, Ferry heeft het afgelopen jaar al last van zijn keel. een half jaar geleden kwamen we er via de controlle achter dat daar ook een ontsteking zit. Imuran is idd rotspul maar ja dat is alles wat je slikken moet :-?

Vriendinnen via het forum. Heb 1x een meeting gehad met iemand hier van het forum. heb haar nog wel op msn. Verder vind ik jullie natuurlijk ook heel lief :) zou leuk zijn als wij over een tijdje ook eens een weekend met een paar meiden weg zouden gaan
    ( ow Ferry roept gelijk dag ! dus moeten er ook maar een huisje voor de mannen naast zetten ) Kunnen die mooi oppassen als wij gaan shoppen :)

Tweety, Ferry vraagt hoe je mannetje heet op FTD. moest even heel lang nadenken maar zijn sonde is eruit :whistle: :whistle:

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wie zit er gtst te kijken? Die baby heeft hetzelfde huiltje als Levi :)

14. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Pfff nou Isis ligt te slapen hoor....
    Wat was dat zielig zeg, zo gestresst als zij was. Ik neem aan van de prikjespijn. Na ruim een half uur ging de paracetamol zetpil werken en toen was het opeens weer lachen en doen :). Ik zag haar echt binnen een minuut als een blad aan een boom omdraaien. Inmiddels was het wel al bijna zeven uur en had ik nog niks aan het eten kunnen doen (mijn man kwam ook pas toen thuis). Dus Isis bij mijn man geplant en snel visticks in de pan, aardappels gekookt in de schil in de magnetron en appelmoes erbij, in 10 minuutjes had ik het eten klaar. Men ik had een honger! Isis in de wipstoel op de salontafel en wij met bord op schoot ervoor. Leuk joh, zij naar ons kijken terwijl wij aan het eten waren, en een lol dat ze had!
    Op een gegeven moment was het toch weer klaar en huilen, toen heb ik haar op bed gelegd en voor ik de kamer uit was was ze al onder zeil :)
    Ik hoop dat de zetpil een beetje lang blijft werken, of dat ze sowieso geen last meer heeft als ie uitgewerkt is... Maar we merken het wel!

Mijn man is nu 24 redemption, de tv film die vooraf gaat aan het nieuwe seizoen 24, aan het downloaden. Ben heeeel erg benieuwd, we zijn allebei nogal 24 verslaafd. Nog meer liefhebbers hier?

15. Ik 'mis' de sonde... :whistle: ! En ik hoop ook dattie nóóit meer terugkomt... [-o<

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    :whistle: idd geen sonde meer :whistle: en mooie kijkers :D

17. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @tweety: oh, wat super fijn dat de sonde eruit is! Helemaal geweldig! Laten we hopen dat ie nooit meer terug hoeft.

@azeb: erg is dat he, als je zelf niet eens kan eten... dan trek je het helemaal slecht.

@Kaatje: ik was in L'dorp en jij? Ik zag geen rompers in de aanbieding, maar heb ook weer veel te veel gekocht.
    - Slaapzakje met bloemetjes (too cute!), ik had nog geen reserve en Raven doet steeds maar 1 nacht met zo'n ding, alles ruikt 's ochtends zurig :(
    - reisbedje + matrasje
    - 2 lakentjes en 1 deken voor ledikantje (is nu in gebruik genomen en ik kwam erachter dat ik alleen maar 1 setje had en geen reservespul)
    - roze maillotje
    - sjaal en mutsje knalroze
    - speenhouden van 'het beste idee van nederland'
    - medela flesjes om op mijn werk in te kolven
    Nou een hele aderlating op mijn portomonnee weer...

Raven had vanmorgen amper geslapen. 's Ochtends door dwarszittende poep (veeeeeeeel) en daarna alleen 2x een kwartiertje in de auto van en naar de Prenatal. In de winkel was het veel te spannend om te slapen natuurlijk. Dus vanmiddag redelijk over de zeik en gelukkig is ze in een diepe slaap gevallen. Ze ligt er nu alweer in.

*ff checken, mijn schatje huilt*

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule, ik was in aalsmeer.
    Idd veel te veel gekocht ! maar wel leuk. zag ook zulke schattige jurkjes hangen,maar ja dat kan ik levi niet aan doen he :)

19. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Waarom niet? :)

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47