Azeb oh ja Serious Request is idd bij jou in de buurt. Ik vind het altijd een leuk programma om naar te luisteren zo net voor de kerst en soms zetten we het ook wel eens op tv op. Knap van de dj's dat ze het volhouden. Kaatje hopelijk lukt het slapen vanavond wel. Eva hi hi je moet er maar een hobby aan hebben, dansen in de kou Maar wel leuk vooral als de kids ook plezier hebben. Ik moet nog even een wasje ophangen, ga ik eerst maar eens even doen
haha lekker he ben nu echt weg truste o ja wupje je hebt pb (eva en missy ook) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
o jee dat wil dat wat zeggen over robin en zijn karakter het kan wel kloppen in het zh zeiden ze toen dat kindjes met de slokdarmafweiking net als robin een pittig karakter hebben en een hele sterke wil en vechtlust nou dat kan idd kloppen en het lopen is ook met vallen en opstaan.
WOW! Noujaa zeg... helemaal niks en opeens zo'n eind lopen! Niet normaal! En die kléren.. dat kan echt niet hoor
Yule, nou ja lopen, de eerste stapjes zijn gezet je, maar nog niet zoals Sara hoor! Kaatje, hoop dat je beter slaapt vannacht. Ik ga ook slapen. Toedels en tot morgen!
Oh ja meiden ik heb mijn adres ook niet op hyves staan, dus, op degenen die mijn lootje dit jaar en vorig jaar hadden na, hebben jullie mijn adres volgens mij ook niet. Ik zet het er ook niet op. Niet omdat ik geen kaartjes wil ontvangen, maar meer omdat ik geen kaartjes terug ga sturen. En dat is echt niet omdat ik jullie niet het allerbeste voor het nieuwe jaar wens. Maar wij sturen altijd al best wat kaarten en vind dat al een hele rib uit mijn lijf. En dus kies ik er voor om jullie geen te sturen.... Ik hoop dat jullie dat zullen begrijpen. En hier is onze kaart, zodat jullie hem toch 'ontvangen'. Veel liefs Azeb
Zo nu ga ik echt afsluiten want ik zit ondertussen al de hele avond hier te lezen Hubbie is ook niet thuis dus buiten de katten en een slapende Kyano heb ik weinig aanspraak dus mag dat ook wel Welterusten allemaal en tot morgen!
Nee hoor, ben niet zo van de paniek! Vind het juist een goede tip. Ik zal het onthouden, dankje! Vervelend om met een inval te staan.. dat is altijd werken voor 2 inderdaad. Azeb: leuk, glazen huis in groningen! Tweety: ja ze zagen er idd uit om van te smullen! Anno en Wupje: get a room, you lovebirds Zoo lekker even in bad geweest en de voorlopig laatste aflevering van dit seizoen Greys gekeken. Was weer leuk!
hihihi die is leuk Azeb! Overigens over de kerstkaarten: Er doen sowieso dit jaar maar 6 meiden mee, zag ik op Hyves. Dus niemand hoeft zich schuldig te voelen! Ik stuur een aantal meiden wel, maar niet iedereen. Is gewoon je eigen keuze!
Dit is een hele leuke site waar je wat goedkoper little people speelgoed kunt kopen. Het is tweedehands maar wel gecontroleerd en schoongemaakt en dus compleet. Ook kun je losse poppetjes en onderdelen kopen. Heel handig als er wat kwijt is! A2 Speelgoed.nl
@Kaatje: ik vind het kistje echt prachtig en de symboliek rondom de knuffels ook. Ik heb net eens via google naar een afbeelding van een foetus van 13 weken oud gezocht en vond een prachtige foto. Helemaal niet eng of zo. Ik weet zeker dat jullie kindje ook zo mooi zal zijn... @Azeb: Originele kaart! Wij sturen trouwens deze kerst voor het tweede jaar helemaal geen kerstkaarten, alleen digitale. Het geld dat we uitsparen gaat naar een goed doel. Vorig jaar was dat de Stichting Doe een Wens... @Jannes: Indrukwekkende eerste stapjes hoor! En ik zie dat Sara net als Emma nog steeds een fanatiek lid is van de kale-bolletjes-club...