Ik wil eigenlijk wat speelgoed op marktplaats gaan zetten waar Raven niet meer mee speelt, alleen durf ik niet zo goed, misschien vindt ze het later toch weer leuk. Of kunnen we het voor een 2e gebruiken als ons dat gegund is. Tja, moeilijk zeg. Wat moet je nou bewaren en wat niet.
Ja ik vind dat ook lastig hoor Yule, Isis heeft zoooo veel speelgoed. We moeten echt binnenkort een goed opbergsysteem kopen en ook wat bakken voor op zolder denk ik. Dan gaat het eerst daar allemaal heen, we hebben daar wel ruimte gelukkig.
@ Yule: ik zou niet al te snel speelgoed verkopen. Sommige dingen worden ineens weer heel interessant wanneer ze 3 zijn. Hoe vaak wij op het werk wel niet een 3 jarige onder de babygym vandaan moeten plukken omdat er een baby mee wil spelen....of een dreumes zien die de babygym de groep doorsjouwt.....En zoals je zelf zegt...voor een tweede bewaren zou ik zeker weten doen. Tenzij je een speelgoedding hebt wat je echt 6 keer niks vond....die moet je vol enthousiasme aanbieden op MP
Nou ja 3x niks.... ze heeft wel wat kleine dingen gehad waar ze werkelijk nog nooit naar heeft omgekeken. Bijvoorbeeld een boot van plastic waar je ook vormpjes in kan doen. Maar dat komt denk ik doordat ze het vormpjes in dingen steken stadium nog niet echt bereikt heeft. Dat begint nu pas te komen. Ik ga wel een hoop dingen op zolder zetten zodat ze max. 5 speelgoedjes beneden heeft en het leuk blijft. Ik las ergens dat een kind van 1-1,5 jaar aan 5 speelgoeddingen genoeg heeft, als er meer staat komen ze niet tot spel en raken ze snel afgeleid. Bij Raven merk ik dat heel erg, dat ze nergens 'echt' mee speelt, langer dan 1 minuut. Momenteel is ze heel erg bezig de kamer te ontdekken. Dat lijkt me op dit moment dan ook de fase waar ze in zit. Ik ga niet alles verbieden hoor, laat haar maar aanrommelen. Ze is langer zoet met een paar oude doosjes dan met haar speelgoed.
@ Yule: Aimar heeft geen bergen knuffels....maar degene die hij heeft gekregen en niks aan vond, heb ik opgeborgen. Als Aimar er later ook niet naar omkijkt geef ik ze aan een goed doel.
@eva: echt niet?!? Raven heeft er minstens 30 denk ik. Van klein tot groot. Ik vind ze allemaal leuk, dat is het erge ervan. Heb een knuffel-zwak. Ik denk dat ik ze maar wegberg en misschien nog eens opgraaf als ze wat ouder is.
@ Yule: nee....echt niet. Hij heeft 2 keer dezelfde muis waar hij mee slaapt en een beertje van de C&A om te slapen. Verder een lelijke Winnie the Pooh gekregen bij zijn geboorte. Staat in zijn kamer in de hoek verstopt....een mooie grote beer van het werk van mijn vriend gekregen bij zijn geboorte....en nog 2x hetzelfde konijntje gekregen....liggen in de kast. Wel slim om ze te bewaren, als 4 jarig meisje vond ik ze erg leuk en ze hebben tot mijn 11e een ereplekje in mijn kamer gehad
Julian heeft volgens mij 2 knuffels gekregen. Ik heb er zelf 2 gekocht of ooit gekregen... Zijn lievelingsknuffel is een heel raar oranje aapje, die heeft hij gekregen van een vriendin van me. Hier slaapt ie altijd mee.
Nou dan hebben wij wel achterlijk veel knuffels gekregen. Ik heb er zelf maar 1 gekocht, dat was een monster van zacht vilt. Verder niks.
hihihi ja Yule.. je hebt inderdaad achterlijk veel knuffels gekregen! Hier was het volgens mij bij iedereen bekend dat je altijd honderden knuffels krijgt en dachten ze allemaal: ik koop maar geen knuffel!
zwaai zwaai lieve dames! Heb voor kaatje al op haar topic gereageerd. Dat is sneller zoeken dan in de 20+ blz dat ik hier moet lezen dus heb net Ingeltje om een update gevraagd... Hoor dus dat Sara en Ilse lopen! 8) super! Vandaag de keuken en woonkamer muren geverfd. Morgen alleen de gang nog!! Vanavond naar de Ikea gegaan. Mandjes voor in de boekenkast gekocht en handvaten voor mijn garderobe en ook lampen voor woonkamer, onze slpkmr en keuken gekocht. Alles op papier geschreven en wij komen woensdag terug met aanhangwagen en al (scheelt dan 80 aflever kosten ) dan halen we gelijk mijn koelkast op die wij daarna bij de Media markt hebben gekocht. Een tafel model maar geen planken nee nee maar manden op wielen erin 8) Lekker hip Ook een strijkijzer gekocht. Parrman heeft tot halverwege ons slpkmr de vloer gelegd!! Dus de 1e verdieping is geloof ik morgenavond al klaar!! *happydance* Morgen komt ook de begande grond vloer! En alle plinten etc voor zowel boven als beneden. S.pa heeft gedeeltelijk de vloer beneden de gaten opgevuld en was begonnen met de overgang keuken/woonkmr te egaliseren maar kwam cement tekort, dus morgenavond ook weer verder. De bruin is erg mooi geworden in de keuken, ik ben zo trots! Is wel een andere kast geworden voor in de keuken, deze namelijk en dan in het wit (ziet meer gebroken uit). Zag er mooi en strak uit!: IKEA | Opbergmeubels | Boekenkasten | BERGSBO | Boekenkast met glazen deur deze lamp voor op ons slpkmr: IKEA | Verlichting | Hanglampen | CALYPSO | Plafondlamp deze voor in de keuken: IKEA | Verlichting | Hanglampen | ERBIUM | Plafondlamp en deze voor in de woonkmr (je kan de lichten zelf alle kanten op draaien en is ook dimbaar): IKEA | Verlichting | Hanglampen | HÖRBY | Hanglamp En dan 2 zweefplanken in dezelfde walnootkleur als de boekenkast voor in het woonkmr. Deze manden voor de onderste 6 vakken: IKEA | Dozen & manden | Manden | PJÄS | Mand in de bovenste 2 vakken doen wij (haar) boeken. Zo ik denk genoeg ego. Ik mis de geklets hier vreselijk, moet ook van psp en msn afkicken Maar is hopelijk nog van korte duur! Dikke knuffs!!!
knuffels? Kate heeft ook veel, klein tot groot.. als het aan hubbie ligt veel meer maar ik wil gaande jaren opbouwen Ik sliep eerder altijd met minimaal 10 knuffels/poppen. Elke avond koos ik eentje van de groep uit om in mijn armen te houden
goedemorgen, @parr zo te lezen gaat het klussen goed. leuke spullen hebben jullie gekocht. knuffels rene heeft er een stuk of 20 op zijn bed staan aan zijn voeteneind verder slaapt ie met bert en ernie die staan gewoon bij zijn hoofdeind en met koekie,elmo en een zwartepietje onder zijn armen en wel in een bepaalde volgorde hihi. robin heeft nu iets van 10 knuffles waarvan hij er 4 in het zh heeft gekregen die in zijn bedje stonden. nu heeft ie er 2 standaard in zijn bedje liggen waar ie mee wil kroelen. de bumba van rene heeft ie ingepikt en woezel. ik had vroeger ook mega veel knuffels spaarde ze heb ze pas vorig jaar ofzo opgeruimd had 4 vuilniszakken vol kon ze niet weg doen.
Hihi... Jasmijn kiest er elke ochtend eentje uit die mee naar het kdv mag . Fijn dat het lekker opschiet bij jullie! Geef je ons als het klaar is weer zo'n uitgebreide rondleiding ? @Yule: Hier gaan knuffels waar ik en de kinderen niets mee hebben eens in de zoveel tijd naar een goed doel...
Mogge. Op zich redelijk geslapen alleen lagen we eerst in bed en toen belde svader. Een later smoeder.. duurde toen dus weer heel lang dat ik in slaap viel maar daarna wel aardig doorgeslapen Speelgoed: bewaar ik Knuffels bewaar ik niet
Goedemorgen, knuffels, kyani heeft 1 groote van opa gekregen waar ze dagelijks mee knuffeld in de huiskamer. Verder staan er 3 bij haa rin bed waar ze mee slaapt en ze heeft er stuk of 4/5 nog die in een zakin de scheur staan waar ze niets mee deed. Die gaan naar de collega van mijn paps, die het mee neemt naar de arme landen. verder neit veel bijzonders te melden.
Goedemorgen! Nou Kyano heeft ons gisteravond nog even bezig gehouden voordat we konden gaan slapen Rond 22.15 uur begon hij te huilen dus eerst even getroost en weer teruggelegd..no way Dus weer eruit, dentinox gesmeerd maar dat was het ook niet want hij bleef brullen. Na een kwartiertje toch maar een zetpil gegeven maar ook daar was hij het niet mee eens. Toch weer geprobeerd terug te leggen maar hij wilde echt niet. Zo overstuur heb ik hem nog nooit meegemaakt. Nog maar een tijdje met hem gelopen en uiteindelijk maar besloten een klein flesje van 90cc te geven. Die dronk hij in 1 teug leeg . Maar daarna was het weer brullen dus of het dat nu geweest is? In elk geval rond middernacht lagen we in bed Vanochtend had hij weer wangetjes zo rood als een boei. Dus ik geloof toch tandjes. Yule leuke site! Kyano heeft eigenlijk vrij weinig speelgoed. Hij heeft een paar boekjes en bumbablokken in de box liggen en in de kamer staat nog zijn winnie the pooh loopauto, dan heeft hij nog een truck van little people, een ballen / knikkerbaan en de Vtech bal. Op een stapeltje onder de box ligt een houten puzzel en nog een blokkenpuzzel en dat is het. Boven op zijn slaapkamer heeft hij weer ander speelgoed. Knuffels heb ik een aantal opgeruimd en een aantal staan nog op de commode. Daar knuffelt hij mee als ik de luier verschoon Tweety oh jee ook al zon site, dat gaat me geld kosten ! Parr wat fijn dat het klussen goed opschiet! En mooie spullen zeg! Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet als jullie klaar zijn Kaatje fijn dat je redelijk goed hebt kunnen slapen.