September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Azeb, leuke kaart!!!

Yule, ik zou het niet zo snel verkopen, wie weet wordt het leuk of voor een tweede zonde als je het dan weer moet kopen. En die knuffels, pfff geen idee, hier zelfde probleem. Ilse komt trouwens om in het speelgoed, denk ook dat ik nog wat dingen naar boven doe...Meeste hebben wij gekregen, smoeder blijft komen met stapels knuffels, popjes, speelgoed en kleding.

Parr, lijkt me heerlijk om nieuwe spullen te shoppen. En we missen je hier wel, maar het is voor een goed doel toch!

Kaatje, fijn dat je nog een beetje geslapen hebt. Mooi kistje.

Missy, ratjes brrrr ;)

Dieren: hier 2 katten, hou heel veel van ze, maar af en toe wens ik wel eens dat we ze niet hadden. Voorlopig gaan ze nog wel mee, zijn pas 7 en 8 jaar geloof ik. Maar er komen geen nieuwe...En ze komen in de zomer buiten, maar blijven eigenlijk altijd in een omtrek van 10 meter van onze tuin en als we roepen komen ze naar binnen! Hier kunnen ze niet met elkaar en niet zonder elkaar.

Funny, zit in de familie he, die sleutels ;)

Tweety, wij hebben in kyriad gezeten, was ik best tevreden over, maar je moet niks bijzonders verwachten, er is dan idd een shuttleservice naar het park.

Zo ik ben weer bij. Gisteravond meldde Ilse zich om 22.15, had echt pijn, zo zielig, daarna wel lekker gaan slapen. Ik sliep helaas pas om 12 uur, vindt het veel te koud in bed zonder mannetje! Om 6.15 werden we allebei wakker. Dus korte nacht.

Vandaag 2e prik gehaald, ze moest even huilen, maar dat was zo weer over. Ik ga nog maar even wat klusjes doen, over een half uurtje moet ik alweer weg om te gaan sporten. Laatste keer dit jaar, dus moet nog even mijn best doen. Ga altijd samen met de buurvrouw sporten, dus de buurman krijgt dan de babyfoon. Nu maar hopen dat Ilse lekker blijft slapen.

Kaatje, ik wil jou heel veel sterkte wensen morgen! Ik zal aan je denken meid. Een hele dikke knuffel!!!!! En neem lekker de tijd samen, wij horen het wel als je eraan toe bent om je verhaal te doen.

Voor straks voor iedereen, lekker slapen!

2. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje mooi kistje hebben jullie ervan gemaakt :)
    heel veel sterkte morgen.

Ga nu lekker languit op d ebank ben net teurg.
    Lekker gekletst en gegeten (volgende keer hier thuis).

MIsshcine da tlater nog kom spieken maar dat zie ik wel.

3. kom alleen even zwaaien

kaatje heel veel sterkte morgen, zal hier een kaarsje branden en aan jullie denken

ego:
    julia is ziek van de griepprik denk ik
    vanmorgen om half7 al 38.4
    dus toen naar oma gebracht en vanmiddag was rik thuis
    morgen zijn we beide thuis
    ik had al vrij geregeld en rik is ijsvrij haha
    het gaat al wel wat beter met ons meisje maar echt helemaal de oude is ze nog niet
    vanmorgen ook om 4 uur wakker dus wij liggen er vandaag op tijd in

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Kaatje, Mooi gedaan met het kistje! Heel mooi dat je smoeder een omslagdoekje maakt.... kindje zal er lekker warm liggen... fijn idee!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Omslagdoekje is met de naaimachine niet gelukt.
    Gaan het nu met textiel lijm proberen

6. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Kaatje wat een superlief kistje! En een omslagdoekje klinkt echt zo mooi...
    Morgen zal ik in gedachten met je meepuffen hoor. En ik denk velen met mij. Je bent een kanjer! Sterkte en ik hoop dat het snel voorbij zal zijn. Kus!

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Haai!

Daar ben ik weer na een drukke dag op mijn werk. Heb wel teruggelezen, maar geen tijd om te reageren. Ik ga zo empanada's maken voor het eerst...hoop dat het lukt...misschien tot straks.

8. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hey meiden

Kaatje: Wat is het kistje mooi bekleed. Fijn om ook nog een omslagdoekje te maken.
    Ik wens je ontzettend veel sterkte morgen. Ik las op jouw andere topic al over iemand die zei dat het wel drie dagen kan duren... Ik hoop echt voor je dat het mee zal vallen en dat je lekker 's avonds al weer thuis bent. Ik zal de hele dag aan je denken! Dikke knuf....

Knuffels: Isis heeft best wat knuffels, maar niet zo veel als Yule. Ik zag laatst bij een speelgoedwinkel een soort poef achtige zak die je kunt vullen met je knuffels. Vond het een erg leuk idee. Was wel aardig prijzig. Maar is misschien ook wel zelf te maken als je een beetje handig bent. Wel geinig, was ook met een stuk plastic erin zodat je de knuffels zag zitten.

Isis heeft vandaag ook haar tweede mex gr. prik gehad. Is prima gegaan.

Verder geen nieuws!

Groetjes
    Azeb

9. #82109 Lola, 15 dec 2009
    Laatst bewerkt: 15 dec 2009
    Lieve Kaatje, ik weet niet tot hoe laat je vanavond nog online zult zijn, maar ik wil jullie allemaal alvast héél veel sterkte wensen morgen.

Ik zal een kaarsje voor jullie en brusje branden, heb zojuist 3 waxinelichtjes in mijn tas gestopt. Tegen de tijd dat die op zijn, ben ik weer thuis en hoop ik te lezen dat de bevalling achter de rug en goed verlopen is...

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik wil je ook heel veel succes wensen Kaatje.. net als iedereen hoop ik ook absoluut dat het snel zal gaan.. wie weet waren de buikkrampen van vandaag nuttig en is er al het één en ander in gang gezet in je lijf... ik hoop dat je geen pijn zult hebben en in alle rust je kindje kan zien... denk ook aan je...

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kaatje ik sluit me bij de andere meiden aan veel sterkte en hoop dat alles vlotjes verloopt. *knuff*

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    lieve lieve meiden.
    ik ben kapot dus kom even gedag zeggen.
    zo mijn ziekenhuis tas inpakken, douchen, slaappil en hopen op een goede nacht.

Weet niet wanneer ik weer online kom, misschien pas het weekend,misschien eerder als ik er aan toe ben.
    Als Inge het goed vind, dan sms ik eventueel nieuws naar haar.

We hebben inmiddels ook een begin gemaakt voor brusjes vlindersite
    www.babyvankoert.vlindersite.nl

Bedankt voor al jullie steun, berichtjes en schouders in gedachten.

Dikke knuffel voor jullie allemaal

13. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje heel veel s6 meid ik zal aan je denken dikke knuff.

14. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Freesia, ow leuk zeg. Had jij dus ook een soort Rattery?
    Hoe heette jij in de rattenwereld, want ik ben nog een tijd actief geweest op verschillende fora.
    Ik vind ze echt geweldig, veeeel leuker dan hamsters of konijnen. Ze zijn zo slim!

@Funny, jeetje wat een toestand zeg! Doe je wel rustig aan?
    Bedankt voor je kerstkaart! :D

@Lola, arme Emma.. klinkt bekend hihihi!
    Bij Mike was er eerst niks aan de hand toen hij het gebouw en de mensen zag....
    Tot zijn mouw omhoog moest, opeens herkende hij alles weer, dus ook hier sirene. ;)

@Kaatje, erg mooi gemaakt!

@Anno, had Julia gisteren de prik gehad?
    Hoop dat ze morgen weer is opgeknapt.

@Kaatje, lieverd ik denk aan je! En zal zoals vele anderen ook een kaarsje branden voor jullie kindje!
    Heb er vanmiddag speciaal een mooie houder voor gekocht.
    Heeel veel sterkte en kracht morgen!! *KNUF*

Zo, nu ga ik tv kijken en genieten van mijn kerstboom die nu eindelijk af lijkt door de extra slinger erin hihihi..
    Heb al boodschappen gedaan voor de hele week, dus word kwa huishouden een rustig weekje.
    Alleen morgen de tafels en de wc nog doen. :)
    Hoop dat Mike niet ziek word van de prik, want wilde hem donderdagmiddag meenemen naar de kerstborrel op mijn werk.
    Fijne avond meiden!!

15. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Missy, ik was Zannalee en had een cattery en rattery (rattery maar even hoor).

Meiden, ik heb een site gemaakt waar iedereen die de behoefte voelt, een virtueel kaarsje kan aansteken voor Kaatje:
    Group *koert* Candles - Light A Candle

Een kaars blijft 48 uur branden en je kunt er meerdere tegelijk laten branden.

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Freesia: wat een goed en mooi idee, ik heb er een kaarsje aangestoken.

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    mooi freesia.

18. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    ik heb ook een kaarsje aangestoken.
    Zit heir vlinder sites te bekijken, pff wat een verhalen zeg :(

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Tuurlijk Kaatje... ik houd iedereen hier op de hoogte!

Freesia: lief!!

(jij ook Missy, zelfs een speciaal houdertje gekocht!)

20. nikky

nikky Niet meer actief

lieve Kaatje en Man
    heel veel sterkte morgen, liefs en een dikke knuffel......
    ik denk aan jullie

Deel Deze Pagina