@Freesia, aaaaaaaaahhhh wat doe je me aaaannnn!!! Nu word ik weer zoooo hebberig! En heb hubbie beloofd t deze x maar bij 2 ratjes te houden. Toevallig wel 1 gezien met dumbo-oren bij een opvang, misschien word het die. Vind dumbo zo ontzettend schattig!' Had nog een paar vraagjes aan jou.. Welk voer gebruikte jij voor je ratjes? En welke bodembedekking? Wij hebben echt een rare nacht gehad.. Mike kwam een paar x met zielig huilen en hebben em zetpil 120mg gegeven en even eruit gehaald. Erna wel geslapen, maar onrustig. En erna werden we om half8 wakker gebeld aan de deur beneden er is ingebroken in onze box beneden/. Gelukkig niks gestolen, maar wel hoop schade. Aangifte gedaan en ze verdenken toch iemand uit onze flat want de buitendeur was opengedaan met een sleutel.
goedemorgen meiden, hier lekker weer eens uitgeslapen kyani werd om 9uur wakker . Ik was al half 9 wakker maar lekker blijven liggen en boek gelezen. Vandaag prik halen met kyani. kijken hoe ze nu reageerd. Verders denk ik heel veel aan kaatje en hubbie. OP te hoop dat de bevalling snel gaat dat het achter de rug is voor hun. HIer net even kyani der kast uitgezocht pff wat komt daar veel uit. Zelf nog hele mooie zowat nieuwe kleren. Wat ze neit meer past . Dus vanavond maar alles op internet gooien en der speelgoed wat ze niet gebruikt meer. Komt hier veel te vol te staan ermee. Ga nu maar ff ontbijten en wassen en aankleden en dan die prik halen met kyani (ipv vanmiddag, want dan zijn wij weg ).
Jeetje Missy. Dat is niet fijn.. inbraak in je box... Bij meerdere mensen ook? Bah... Wanneer ga je de ratjes halen?
freesia, leuke foto van de kat onder de zonnebank. Hier heel veel muizen gehad 1 terrarium vol en 2 muizen hokken Van alle soorten wat . Waren er misschien toen der tijd wel in de 80!
missy inbraak das minder! ingeltje wil je volgende keer niet die site meer plaatsen Heb voor kyani zo een warme trui besteld met een tekstje en plaatje voor de kou! En een funny shirtje Die kom ik wle showen als binnen is
die kan ik neit jou wel Maar die trui komt goed uit met deze kou Shirtje alleen gedaan vanwege de tekst
goedemorgen hier brand al een kaarsje julia ligt in bed te kwebbelen, wilde zelf naar bed zo schattig dan gaat ze bij de deur staan en erop kloppen ben volop aan het opruimen en doen dus ben weer weg xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ik ben ook al de hele ochtend in gedachten bij Kaatje..... Maar ook naar het CB geweest met Aimar. Eigenlijk niet veel bijzonders te melden, gaat goed met hem, is wat later met zijn groffe motoriek maar gaat vooruit dus niks aan de hand. Hij weegt nu 9870 en is 74,5 cm lang. Ik zal het nog even aan iemand PB-en voor de lijst of moet ik dat nu zelf doen op die nieuwe lijst??? @ Ingeltje: heb je die link nog een keer voor me? Vorige keer ben ik vergeten om 'm op te slaan....
Hehe, hele ochtend bezig geweest met helpdesks om mijn internet weer op de rit te krijgen. Maar ik ben er weer. Ik wilde kaatje heel veel sterkte wensen, ook al leest ze dit niet meer omdat ze nu al in het zkh is natuurlijk. Heb een kaarsje gebrand. Ik hoop dat alles vlot verloopt en dat ze snel weer thuis zijn. Laat haar dat dan tenminste gegeven zijn. @jannes: en als Sara nou wel gek is/wordt op knuffels? Raven vindt knuffels wel heel leuk, ze heeft niet 1 die ze het leukst vindt ofzo, gewoon alles was zacht is, is leuk en lief. Ze knuffelt er ook echt mee, zo met haar armpjes erom heen. Te schattig gewoon! (dus misschien maar goed dat we er wel 50 ofzo hebben) Kleding: Raven zit nu officieel in maat 92, de broekjes 86 werden te kort en de truitjes te smal.
hey hey! Hier staan ook weer kaarsjes te branden en denk heel de tijd aan kaatje en gezin... Huisdieren--> wij hebben 2 katten. Over een tijdje willen we ook nog een hond maar dat duurd wel ff. Ik ben opgegroeid tussen 9 honden , 6 katten , 3 hamsters , 2 cavia's en dan nog vogels en vissen ( en dat is dan wat ik zo uit me hoofd weet). Mijn moeder heeft nu nog 5 honden en 1 kat. Hier mag jaimy gewoon een knaagdier of net wat (ligt er naturlijk wel een beetje aan) wij zijn er niet zo heel moeillijk in. Freesia--> wat een scheetjes !! Kaatje , funnyme en lindaa bedankt voor jullie kerstkaartjes! Heeft er iemand al onze kaart gehad?
@Ingeltje, geloof in januari.. Diegene die ik had gezien tenminste en die word t ookwel. vd week een hok ophalen via MP en dan na de feestdagen de ratjes. Ik ga zo even wat pbs rondsturen voor wat adressen van mensen die ik graag een kaartje wil sturen maar t adres niet van heb.
@ Ingeltje: thanx......had ik even niet aan gedacht En thanks ook voor het veranderen...mijn PB kan je dus wel in de prullenbak gooien Ik ga nog even snel de benedenverdieping stofzuigen en hopen dat Aimar er niet wakker van wordt....
Noujaaa zeg Eva.. wat een verspilling! Moet ik je PBtje weer weggooien.. denk eens aan de afvalberg ja? Zeg Yule.. je zei toch eerst 30 knuffels? Nu zijn het er opeens alweer 50? Dus in werkelijkheid heb je er 75 zeker
zo rik zijn kerstpakket is weer binnen dus wij hoeven de eerste 3 weken geen boodschappen meer te doen haha @eva je kaart is klaar!!! @eva netjes hoor die Aimar, misschien wel zwaarder dan Julia, maar ja dat is ook zo'n spinnetje haha hier lekker opgeruimd, nog niet klaar maar ff geen zin meer, vanmiddag komt een vriend op de koffie, toch wel voordelen dat het zo vriest. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@ingeltje: ehm.... ja.... @anno: oh lekker kerstpakket binnen. Ik krijg een fles port van mijn werk en van het LUMC denk ik weer eens iets vaags. Afgelopen jaren: 3D bouwplaat van het ziekenhuis (nou, jippie), windlichten met kaarsen, handdoeken met rituals shampoo en zeep (dat was wel leuk).
@ingeltje dat denk ik ook wel hoor volgens mij is zowat iedereen boven de 10 kg uit gekomen (op een paar na dan) @yule wij krijgen ook altijd van die vage dingen fleece deken, paraplu maar allemaal wel met het logo van het werk erop vorig jaar hadden we een bon en mochten we zelf kiezen op internet toen heb ik een canvas schilderij gekozen, dat was wel leuk dit jaar is het ook een doos met iets iig want die kwamen ze gisteren al brengen o mijn meisje is weer wakker xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@ Ingeltje: Ik dacht precies hetzelfde toen ik het las....zo zie je maar weer hoe wij op de kleine dingetjes letten en flauwe humor hebben af en toe @ Anno: ik ga snel kijken....tja hij is en blijft klein....lengte zit hij onder de -1 lijn en gewicht op de -1 lijn. @ Yule: Wij hebben al 2 of 3 jaar lang een bon gekregen (pluim/tinteling) en dan kan je zelf iets uitzoeken op hun site. Ik vind dat wel erg leuk, zo ga ik binnenkort die strandfoto af laten drukken op canvas met mijn bon van vorig jaar Het jaar daarvoor heb ik een staafmixer gekozen en het jaar daarvoor een abonnement op een tijdschrift. Ben benieuwd wat we dit jaar krijgen...weet het pas op 22 december...