September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik wil ook een kerstpakket :(

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Mike zit nu kwa gewicht op de middenlijn, want hij was nog geen kilo aangenomen in 3 maanden tijd (wat ook normaal is) en gaat niet meer zo hard als in t begin.
    En kwa lengte zit hij tussen de +1 en +2 lijn, grote knul dus. Maarja zit ook in de familie aan beide kanten zitten er lange mensen.

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @yule wow nu al in 92 daar zat rene in toen ie 2 was

hier ook heel de ochtend al in gedachte bij kaatje en hubbie.

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi!

Net even overleg gehad maar gelukkig vroeg klaar dus ik loop zo even de stad in voor een leuke nieuwe sjaal voor Kyano.

Missy ai een inbraak is nooit fijn ook al is er niks gestolen. Je zit toch met een onveilig gevoel en rommel :(

Queen jeetje wat een mazzel ook al zo lekker kunnen slapen!

Yule jeetje maatje 92 al, wat gaat dat hard zeg :$! Flinke dame dus :)

Kerstkaarten wij versturen geen kerstkaarten dit jaar. Kom er gewoon niet aan toe

Anno oh fijn een goed gevuld kerstpakket! Uhh wat heeft die vriend nu met het vriezen te maken :(?

Kerstpakket krijg ik dit jaar ook niet omdat ik gedetacheerd ben via Start People. Heb daar een vast dienstverband en alleen ambtelijke medewerkers krijgen hier een kerstpakket.
    Of ik moet dat achterlijke ding van Start als kerstpakket beschouwen……..en knaloranje koptelefoon. Ben je net Fred Oorklep met dat ding :x

Ik zal trouwens ook eens naar de lijst kijken en de nieuwe gegevens van Kyano invullen (80,5 cm en 11,5 kilo :$) Ook zo'n zware beer :D

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hopelijk gaat alles goed met Kaatje en Ferry en verloopt het een beetje voorspoedig :(

6. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Een pluim of een bon vind ik altijd leuker eigenlijk. Maar je, je mag een gegeven kerstpakket niet in de bek kijken he? :D

Ben naar schoentjes/laarsjes aan het zoeken, want die zijn een beetje versleten en bijna te klein en ook eigenlijk veel te koud. Het zijn nog steeds alleen leren slofjes, zonder voering. Met dit weer kan het eigenlijk echt niet. Ik durf niet op de fiets hoor met die kou.
    Nou heb ik deze gezien:
    http://www.roosjes.eu/champagne%20laarsjes%20r.jpg
    die wil ik dan met fleece laten voeren
    Is dat wat denken jullie? (Raven loopt nog niet)
    Ik hoop dat ze in haar maat zijn, want ik las dat ze alleen S, M, L hebben en L is 13 cm. Volgens mij zit ze daar al boven, en met fleece voering moet ik ze zeker niet te klein kopen.

7. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    wilde de prik gaan halen is madame in slaap gevallen op het speelkleed. Dus maar in der bed gelegt en als ze wakker is ga ik dan heen.

Hoe zou het bij kaatje en hubbie zijn?.... (ga van uit dat we pas vannavond wat horenof morgen).

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik heb trouwens de afgelopen dagen even gewerkt aan een herdenkingsplekje op de lijst-site. Ik heb er een klein sterrenhemeltje gemaakt voor de kindjes die ons te vroeg hebben moeten verlaten.
    Ik hoop dat ik niemand ben vergeten daar, maar dan mag je wel even PB-en, dan maak ik een sterretje erbij!

9. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Yule, ik had die Oxxy's maar Mike had hele koude voeten daarin met dit weer.
    Nou heeft me zusje gisteren een paar Shoesme voor hem gekocht, metallic groen met klitteband onwijs stoer! En die zijn niet echt gevoerd ofzo, maar zitten al een stuk warmer.
    Mike zijn voeten zijn pas 11,5cm en van Shoesme past hij zelfs nog maatje 20.
    De Oxxy's maat L hier zijn ook nog steeds te groot.

Mike zit zijn broodje pindakaas zelf te eten met zijn Teletubbie vork. Al houdt hij die meer gewoon stijf vast en pakt hij de stukjes brood met zijn andere hand... Maf kind, heeft hij niet van mij hoor. ;)

10. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    @ Kaatje: je ben in mijn gedachten...

@ Yule: leuke laarsjes! Ik heb ook roosjes met fleece gevoerd voor Teun. Ze zijn niet speciaal heel warm ofzo maar ze lopen lekker voor hem. Inmiddels loopt Teun los maar voorlopig loopt hij nog wel een maandje op zijn slofjes. En binnen sowieso. Je moet alleen zo lang wachten op die roosjes (5 weken) :x En ze vielen trouwens best groot, ik had ook slofjes van 14 cm besteld geloof ik (iets van1,5 cm groter dan zijn voetjes :D).
    Maat 92 :$. Hier maat 80/86.

Missy: inbraak oei, gelukkig niets weg.

Kerstpakket:
    wij hebben een doos boeken gehad (van allelei uitgeverijen binnen het concern) De helft vind ik niets en ga ik weggeven. Voor de rest weet ik niet of we nog iets krijgen... vorig jaar daarnaast ook een pluim gehad en allemaal flessen wijn voor besteld :D

Huisdieren: Hier 2 katten. Vroeger thuis ook veel dieren gehad: hond, kat, konijn, vogels, vissen en een paard :D

11. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
  12. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Hier vanochtend met Teun op pad geweest voor de 2de prik. Het was een stuk rustiger dan de vorige keer en stond dus 15 min later weer buiten :). Teun heeft weer niet gehuild.
    Daarna boodschappen gedaan en het huis opgeruimd. Nu ligt Teun lekker te slapen.

Hier nog steeds geen ongi :( Ik denk echt dat ik niet zwanger kan zijn ivm niet klussen op de klusdagen, maar ik ben altijd heel regelmatig... ik wacht het nog af tot het weekend. Ik denk dat mijn ongi vannacht wel zal komen.

Brrr.. man heeft lappie mee naar zijn werk dus nu zit ik boven achter de pc en het is hier koud! Ga effe bakkie thee maken.

13. @ingeltje had de sterrenhemel gisteren gezien, mooi!!!

@yule heb ook roosjes voor julia mij waren ze er in 2 weken
    heb er toen wel bij gezegd voor haar verjaardag
    anders stuur je toch gewoon dat je ze dit jaar nog wil indien mogelijk

ga ff was vouwen

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

14. @wupje die vriend is metselaar dus is thuis
    en rik is vrachtwagenchauffeur in de wegenbouw en dus kunnen ze de grond niet in en issie ook thuis
    morgen waarschijnlijk wel een dagje werken maar dan kunnen julia en ik nog ff knuffelen en dan heeft papa vakantie (alsof we dan niet kunnen knuffelen ;))

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

15. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
  16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Het gemiddelde nu op onze lijst, genomen over 27 kindjes (de afgelopen 3 maanden) is 77 centimeter en 9975 gram

17. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    levertijd is 2 dagen, hihi
    beter voor mijn geduld

18. haha ingeltje verveel je je?
    sommige kindjes staan er ook nog op volgens mij die al lang niet gewogen zijn, julia is ook al weer 2 maanden geleden maar volgens mij waren er ook nog waar het nog langer geleden is.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

19. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    oja, hihi

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja :D ik heb van de week alle juli en augustus wegingen eraf gehaald. Nu dus metingen van sept/dec. Dat is iets makkelijker vergelijken.

Deel Deze Pagina