@kaatje jampy heet ie hij vroeg gelijk hoezo? hihi ik het uitgelegd. hij post niet veel. hoe heet ferry vraagt ie nu? @yule welke kleur heb je van de knuff heb hem gisteren ook op kunen halen. heb de blauwe met lime groen. en ja idd die sonde is er uit jippie joepie het is zo'n ander ventje we zien nu eindelijk zijn hele gezichtje zonder die gekke pleisters. vanacht heeft ie trouwens weer goed geslapen weer niet wakker gemaakt en tot 3 uur geslapen en van half 4 tot 7 uur dus wij laten hem lekker liggen savonds. die tip van yule werkt ook bij fv kids hihi. nu ook op de 5 voedingen dus das ook weer goed.
Tweety, Ferry heet Ferryvk. heeft pas 3x gepost, verder downloaden we Idd een heel ander gezicht zonder sonde ! Zie je tenminste zijn hele mooie toet weer
Yihaa heen sonde meer heb ff vraagje mbt kaarten versturen (hyves) heb alle adressen opgeschreven, maar moet ik bij de afzender ook de nickname neerzette? of weet iedereen zo wel van wie welke kaart is van zwp? of stel ik hier weer een domme vraag hahaha
Lindaa, toen ik een kaart naar Roshi stuurde heb ik er mijn eigen naam en Levi onder gezet. is vast duidelijk genoeg
Krisstel. even je banner via psp veranderen in 450 pixels breed en 150 pixels hoog. dan even opnieuw uploaden en hier plaatsen
3: Niets van de lessen mag gebruikt worden op andere fora dan PSPmama's, ook geen creaties. dit staat in de huisregels,. zijn we nu dan niet in overtreding?!
Dan maar in overtreding Je wilt toch showen wat je gemaakt hebt :-? Denk dat je het wel mag showen maar bv niet als banner ofzo voor een eigen site mag gebruiken
Hoi meiden! Yule -> Oh, bij jou ook bh-troubles dus. En ik heb er eerlijk gezegd nog nooit op gelet wat ik eet sinds de bevalling... Maar tot nu toe geen problemen gehad, dus het zal wel goed zijn. Freesia -> Jah, precies wat je zegt. Je weet pas wat echte angst is als je moeder bent! Eczeem -> Vince heeft geen last gehad van eczeem maar wel van baby-acne op zijn wangetjes en kin. Gelukkig kwam het pas twee weken geleden ofzo en is het nu alweer bijna weg. MissyZuilen -> Hopelijk wordt het dan snel beter met deze flesvoeding! Freesia -> Lieve foto! Tweety -> Yessss, geen sonde meer! Forumvriendinnen -> Ik zie ons ook over een paar jaar nog steeds hier kletsen hoor! Dan is het vast nog net zo gezellig. Kan nu al niet wachten tot de volgende meeting! Azeb -> Zielig is dat he, als ze ziek zijn van de prikjes... Gelukkig hielp de zetpil! Groetjes, Cossy
@tweety dat was 1 dag tot nu toe hij is net over op fv vandaag 5x 200 en dan laat hij elke keer iets staan. lijkt mij ook erg leuk om eens weg te gaan met wat meiden. @tweety yes zonder zonde! @kaatje oh als je nou volgende keer in aalsmeer bent belff dan ben je toch dichtbij. als je een kop koffie wilt. eindelijk ligt de kleine man te doezelen op mijn arm. heeft na de 7 uur voeding geslapen tot 8.15 en toen krijsen krampen. in de wipper gezet want meneer wilde niet meer slapen.
Elise, gezellig ! nu is mijn topografie heeeel erg slecht maar volgens Ferry ligt het niet heel erg dicht bij elkaar.
@elise o heb gemist dat ie net op fv over was. kan ook daarvan komen he die krampjes nog ff wennen misschien hoop dat het snel over is. vind het wel jammer dat we allemaal zo ver van elkaar weg wonen anders hadden er nog wel veel meer vriendschappen kunnen ontstaan misschien. ff op de koffie duurt nu wat langer eer je bij iemand bent denk ik.
Tweety ja vind ik ook. Yule woont dan 10 min. bij mij vandaag. Dreames ongeveer 40 minuten en Pisum komt straks op 20 min. afstand wonen ow ja Elise woont ook iets van 40 min. hier vandaan
@cossy: ik let er normaal dus ook niet zo op hoor, maar ik hoorde laatst dat boerenkool echt een ramp kan zijn qua krampjes als je BV geeft. Maar goed, hier dus nergens last van (tot nu toe). Ze ligt al vanaf 20 uur heerlijk te pitten. @kaatje: nee, nog niet geweest. Zag wel de advertentie. Ben jij er al geweest? Is wel handig eigenlijk he? Ik vond het al jammer dat er geen Prenatal meer was. En Kiek is wel heel leuk, maar duur en een beetje veel van hetzelfde soort (waar ik dus niet zo van hou). Heel veel Lief (da's dan wel weer leuk) en Feetje en merkkleding enzo (veel te duur dus). @tweety: de roze met bruine heb ik. Die blauw/lime waren op. Ik heb het trouwens helemaal gemist dat dit het beste idee van nederland was. Vorig jaar dan zeker?
@tweety ja hij is net over. maar hij is over gegaan omdat hij zulke krampen had dat hij niet eens meer kon drinken aan de borst. Hij dronk uiterlijk 5 min en dan was het nog om de minuut krijsen geblazen. ja jammer he dat we zover uit elkaar wonen. @kaatje volgens googles maps 13 min. als je alle stoplichten mee hebt max 10 min. en ongeveer 4 rechte wegen. wij gaan daar ook altijd heen en tanken daar vlakbij.
Yule, nee ben er ook nog niet geweest. las het vorige week in t alphen cc. Ga er wel een keer kijken. Kiek heeft idd leuke dingen maar idd heel duur en om hem nou in iedere maat een truitje met "stoer" of "eigenwijs" aan te trekken. Ga binnenkort wel een keer kijken. Probleem van de ridderhof is dat ik dan natuurlijk ook even langs hans textiel, de zeeman en de wibra moet...slecht voor de portemonnee Die blauw/groene hadden ze in aalsmeer nog wel. Elise, dan is het idd wel dichtbij. gingen de vorige keer naar die airmiles shop in Amstelveen. tig keer verkeerd gereden. een uur over gedaan ipv 40 min. Daarna maar een tom tom aangeschaft haha