goed bezig had trouwens nog een goed woordje willen doen bij mijn baas voor jou, maar alle vacatures zijn vervuld was misschien wel iets geweest voor tijdelijk, jammer had jou wel als collega gewild xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Oooh wat jammer en wat ontzettend lief van je! Was wel erg gezellig geweest!! Samen kindjes pesten eehhhh liefkozen
Anno, en hoe is het vandaag met Julia? Eva, en hoe waren de empanada's? Edit, lees dat het iig lekker smaakte! Fijn dat Aimar weer is goedgekeurd! Freesia, mooi idee van de kaarsjes, ik heb er meteen een aangestoken! Missy, balen dat er is ingebroken in de box. Kerstpakket, morgen hebben wij kerstviering en dan krijg ik mijn pakket. Kon dit jaar kiezen tussen wijnpakket of levensmiddelenpakket. Gekozen voor de laatste, ik hoop de wijn niet meer te mogen drinken op korte termijn Yule, jee 92 al, hier broeken 74 en shirts 80/86, Leuke laarsjes, hier nog steeds helemaal tevreden met de paarse zootjes laarsjes! Sannemart, spannend! Hoop dat alles voorspoedig loopt met Kaatje...
Even een update van Kaatje, ik kreeg een sms: Ik heb teruggesmst dat we allemaal in gedachten haar hand vasthouden...
Brr wat is het toch koud buiten en begint hier nu ook te sneeuwen! Gisteren heeft de buurman wat werk aan Ilse gehad. Geef ik eens de babyfoon af, maakt ze er meteen een potje van. Ik voel me dan meteen schuldig, maar goed kan ik ook niks aan doen. Ze heeft deze dagen veel last van een kies rechtsboven. Hij is deels door, maar zet niet echt door. Uiteindelijk heeft hij haar een zetpil gegeven en is ze gaan slapen. Wel fijn zo'n buurman die goed met kids is! Vanacht werd ze om 1 uur wakker en wilde niet meer slapen. Uiteindelijk werd het om 3 uur stil...Vanochtend werden we om 9.30 wakker en om 10 uur zaten we samen te ontbijten! Dus dat maakte het goed. Lopen: nou na die eerste stapjes maandagavond is madam niet meer vooruit te branden haha Wanten: Ilse wil met geen mogelijkheid haar wanten aan en dus ijskoude handen bij het wandelen en krijsen. Iemand tips?
Poeh wat een dag voor kaatje. Ik wilde uiteindelijk toch maar kaboogies kopen, maar heb geen creditcard meer (moest opgezegd voor huis). dus nu kan ik ze niet betalen! Maar ze zijn dus wel 'verkocht' aan mij zie ik op de site.... heb een mail gestuurd of ik ze nog anders kan betalen en anders moet ik misschien freesia lief aankijken of zij ze wil betalen en naar mij wil laten sturen, zodat ik haar geld overmaakt ofzoiets.... *kijkt lief naar freesia*
Krijg iedere keer kippenvel als ik aan kaatje denk. Sannemart, oh die ken ik niet, maar mevrouw begint ook gewoon te krijsen als ze ze aan moet... Ze mogen zelfs niet in haar jas zitten! Ze blijft gewoon krijsen totdat ik ze er helemaal uithaal. Vreemd he. Ik heb me al bedacht dat ik haar er misschien binnen eens mee laat spelen, dan went ze er aan?
Yule ik heb deze voor Ilse, valt mee qua prijs en snel geleverd. Maar ze zijn niet gevoerd ofzo. Zootjes Purple Bootee
Die zijn ook heel erg leuk! Alleen heeft Raven niet zoveel kleren waar ze bij staan, anders had ik ze zeker gekocht! Er is ook nog caramel van, misschien doe ik die wel.
Kaatje heeft inmiddels weer 2 pillen gehad en het begint nu wat te verweken. Ze heeft ook bloedverlies.... pfff tranen staan me in de ogen... wat moeilijk...
@sannemart: spannend zeg! wie weet ben je toch zwanger! @ingeltje: heb ik iets gemist? hebben we een meeting in feb/maart?
@ Yule: ik vind die zilveren juist niet zo mooi.....ik zou Freesia lief aan blijven kijken Lastig hè, warme schoentjes vinden voor kindjes die nog niet lopen....Kaboogie zijn wel warmer dan het gemiddelde slofje maar ik zou liever ook nog warmere schoentjes/laarsjes willen voor Aimar. Wow maat 92 al!!! Aimar zit in 74 en past heel soms ook een maat 80. Oh ik zie dat ik Pb's heb......effe lezen.
Ik blijf ook maar aan Kaatje denken.....het is nog zo onwerkelijk. Ik duim hier dat ze niet teveel pijn heeft.... @ hummelke: maar ze krijst ook omdat ze koude handjes krijgt toch? Dan zou ik gewoon even doorzetten. Aimar krijgt ze niet uit wanneer 1 handje er al in zit.....maar die vind het ook niet erg En misschien idd mee laten spelen....helpt misschien ook. Laat haar bij jou je handschoenen aantrekken....(voor zover dat lukt....). Succes!
beter vanmorgen wilde ze nog niet spelen maar nu wel ze gaat zo weer naar bedje xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Je bent neit enigste dit is ook heel moeilijk vooral voor hun. Maar wij alle leven erg met haar mee. Hopen dat dit snel achter de rug is.