September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denk ook steeds aan kaatje
    kaarsje brand hier nog ff verder
    helaas geen nieuwe kaarsjes meer in huis
    gelukkig doen de pillen wel hun werk
    laat het maar opschieten

wij gaan een spelletje doen

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    #82202 Ingeltje, 16 dec 2009
    Laatst bewerkt: 16 dec 2009
    Nog niet ;) maar er zijn plannen in die richting... We hadden het tijdje geleden een keer over een volgende meeting.
    Kijken over paar weken wel eens wat de planning is! Ik heb nog geen ideeën hoor, maar alvast even wat ruimte op de lijst ingepland.
    Westen is in ieder geval aan de beurt!

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Oh ok....en wanneer is het midden van het land eens aan de beurt??? :p

Ik heb wel zin in weer een meeting aangezien ik de vorige keer niet kon komen :)

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oh de bedoeling is ook Westen/Midden, dat is allemaal zo dicht bij elkaar en goed te reizen, ik zie dat altijd als één geheel :)

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Yule Kyano heeft oxxy’s gehad maar die vond ik ook te koud voor nu. Hij loopt in huis op sokken en voor buiten doe ik hem reebok schoentjes aan. Het zijn schoentjes met harde zool dus het is echt alleen maar voor op de fiets. Ik wilde ook nog eens gaan kijken voor een goed schoentje met zachte zool of warme slofjes. Die wat jij liet zien, zijn wel erg leuk!

Sannemart hey al 2 dagen overtijd….spannend ook al denk je van niet 8)

Anno aha ik snap het!

Hummelke ha ha de buurman laat jullie dus niet meer gaan sporten als jouw hubbie nog eens weg is :D. Gelukkig sliep Ilse in elk geval vanochtend langer, kon je de schade van vannacht inhalen. Kyano heeft graag zijn handschoenen aan, steek zelfs zijn handjes al uit dus nee ik heb geen tips :)

Nieuwe meeting, leuk!!

Kaatje ik lees dat de pillen beginnen te werken. Kaarsjes branden volop voor jullie :(

6. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ze kijkt er tot op heden nog niet naar om. En zowel, dan mag ze er 1 of 2. Vind ik genoeg. Wij zijn gewoon geen fans van knuffels. Vind het stofnesten en 9 van de 10x zijn ze ook nog lelijk of eng ook. Wij hebben bij geboorte ook duidelijk aangegeven dat we ze niet wilde krijgen en daar heeft iedereen zich aan gehouden.

Eva, Lola en Ingeltje: ik bedoelde inderdaad allergisch en niet jaloers....haha...

Kerstpakket: bij ons kreeg je wijn, maar als je dat niet wilde kon je iets anders uitzoeken. Ik heb dit gekregen: Index Snijplanken - Joseph Joseph - Nonplusultra.nl

Zo ik ga even op de bank liggen met een boek. Sara zal rond half 4 - 4 uur wel wakker worden. Dan komt oma om 5 uur oppassen, want S en ik gaan naar Ikea wat spulletjes voor het huis kopen.

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Ingeltje: maakte ook een grapje aangezien ik het over het algemeen helemaal niet erg vind om een eindje te rijden voor een meeting ;)

Aimar heeft heel vel lol met zijn Dora Laptop, maar hij doet de klep telkens dicht en hij kan 'm niet zelf openmaken...dus elke keer miepen... ;) Ik ga hem maar eens op bed leggen....tot later.

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    't gaat wel een paar keer per uur door mijn hoofd, hoe zou het met kaatje zijn?
    Fijn dat je ons op de hoogte houdt Ingeltje voor zover mogelijk.

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ingeltje ik heb te gauw een pb'tje gestuurd, solly :D

10. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @jannes: heb jij een knuffel trauma ofzo? ;)
    Veel plezier bij IKEA! (ik wil ook)

11. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Nog even snel een fotootje van onze kleine meid. Heb ik vanochtend geschoten. Ze zat er zo lief bij....

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ah schattig!

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Cute Jannes!! Ik vind knuffels trouwens meestal heel lief.. dat jij er zulke gekke associaties bij hebt vind ik lichtelijk verontrustend ;)
    Gaaf die plankjes! Hier de wijn gekregen... Gijs kon denk ik niet iets anders kiezen?

14. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Jawel hoor, iedereen kon aangeven dat hij de wijn niet wilde en voor een alternatief ging. Hebben veel mensen gedaan.

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Pfff mannen ;) had ik dat maar geweten .. :(

16. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Die plankjes zijn echt super leuk en super handig!

17. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Zo het mopje ligt weer op bed.

Ik wilde net een nieuwe creditcard aanvragen bij ING maar je kunt daar dus alleen maar een creditcard aanvragen MET gespreid betalen mogelijkheid (en dus veel rente betalen). Ja ammehoela dus. Ik wil een creditcard om per internet dingen te kunnen kopen en dan de maand erna in 1x te betalen.

18. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Boef ligt er hier ook weer in, ben benieuwd voor hoe lang.
    Laatste paar dagen is t 2 x 45 min hooguit maar wel de hele dag miepen en moe zijn..
    Leuk zo'n sprong in combi met kiezen en de mex prik. ;)
    Ik ga lekker aan een bakje noodles.

19. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hey meiden!

Ingeltje, fijn dat je ons een beetje op de hoogte houdt van Kaatje... Ook ik denk steeds aan haar...

Yule: leuke laarsjes heb je uitgezocht, ik vind die zilveren ook erg cool. Maar wel erg duur. Kaboogies bevallen mij heel erg goed. Ze zijn redelijk warm, al zijn Isis' voetjes toch wel koud als we erg lang buiten zijn geweest. Je kunt toch ook een credit card rechtstreeks bij bv Visa aanvragen? Dat heeft Azebman volgens mij gedaan.
    Ik ben vandaag wat eerder naar huis gegaan omdat ze van de creche belden dat Isis niet lekker was. ze had 38.5. Vanmorgen was ze ook al niet topfit, dus had al gezegd dat ik rond twaalf uur wel naar huis kon, als het nodig zou zijn. Het zal wel van de inenting van gister zijn. Ze ligt nu al weer anderhalf uur te pitten, dus net nog even rekentoetsen nagekeken.

Oke, de kerstkaarten zijn binnen dus ik ga maar eens beginnen met enveloppen schrijven.

Groetjes
    Azeb

20. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @azeb: ja bij VISA ben ik nu aan het aanvragen. Ziet er prima uit namelijk.

Ik heb gemaild met Kaboogies en ze houdt de laarsjes voor me vast tot ik een nieuwe creditcard heb en kan betalen. Wat een service!

Deel Deze Pagina