Kaatje wat een ontzettend mooie naam hebben jullie uitgekozen voor jullie dochtertje! Ik ben ontzettend blij dat het toch zo snel gegaan is. Hier hebben ze lekker geslapen tot 8.45 Ik wilde even met ze naar buiten in de sneeuw maar ze zagen ontzettend, grote groene snottebellen en echt gezellig zijn ze ook niet. Dus maar weer een pyama dag
Heb redelijk kunnen slapen. Merk dat ik toch veel wakker ben ondanks de slaap pillen,maar sta 'sochtends wel een soort van uitgerust op. Ik heb net het bevallingsverhaal opgeschreven voor degene die het willen lezen. Het staat op Milou* haar site ( klik in mijn onderschrift op haar naam )
Goedemorgen! Hier een klein beetje sneeuw maar goed op het werk gekomen vanochtend zonder vertraging. Mijn moeder had gisteravond al aangeboden dat zij wel naar ons toe zouden komen om op te passen zodat Kyano niet weer door de kou hoefde vanochtend....dat was dus goed aangevoeld want meneertje sliep tot 7.30 uur Als hij dat nou ook zaterdag en zondag doet maar dat zal wel niet Ik heb hem nog net een knuffeltje kunnen geven voordat ik wegging, dat is dan wel jammer. Maar ja vanavond en morgen halen we dat weer in Parr och wat een lieve foto's van Kate! Kyano knuffelt zo ook altijd met zijn grote beer die voor zijn bed staat. Als hij 's ochtends wakker wordt moet die altijd eerst even in bed en dan gaat hij knuffelen Ingeltje ah ziet er mooi uit onze sterrenhemel! Missy ach arme Mike Geef hem maar een dikke knuffel!
wow wat veel sneeuw, hier ligt nu een klein laagje julia is al weer wakker na 3 kwartier volgens mij gaat ze langzaam naar 1 slaapje toe xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@Kaatje: Fijn dat je redelijk hebt kunnen slapen. De site van Milou is erg mooi geworden, echt een meisjessite nu... Je hebt het verhaal mooi opgeschreven trouwens, werd er wel emotioneel van. @Missy: Wat vervelend dat Mike weer niet lekker is. Beterschap en een dikke knuffel voor je knulletje...
Net ging de bel, staat een - dure - bloemist aan de deur met een prachtige bos met 10 lange donkerrode rozen. Eén voor elk jaar dat wij vandaag getrouwd zijn. In dubbel opzicht een bijzondere dag, want vier jaar geleden was ik op deze dag uitgerekend van mijn eerste kindje...
Ik heb net mijn controle bij de VK gehad... ik hoorde het hartje en ben in huilen uitgebarsten heb het verhaal even uitgelegd en ze snapte goed waarom ik zo moest huilen.... ben heel heel heel heel dankbaar nu....
Wat een mooi verhaal Kaatje.. (ik heb op 100 verschillende manieren geprobeerd mijn banners weg te halen uit mijn berichtje op je site, maar wat ik ook doe, ze blijven er steeds bij komen... sorry)
Krijg net een e-card van Roy met de mededeling dat ik om 18.45 uur moet klaar staan en de oppas om 18.30 uur hier is...
Ik heb net je verhaal gelezen. Snik. Zit hier helemaal in tranen. Ik hoop dat jullie alles goed kunnen verwerken. Het lijkt me zó moeilijk Dikke knuffel meissie
Wat een prachtig verhaal en wat een mooie site voor Milou*! Fijn dat je redelijk uitgerust bent, ben ik blij om. Ik dacht nog heel nuchter en praktisch hoe je in deze tijd van vorst en sneeuw jullie kleine meid kunt begraven. Ik weet nog hoe wij hebben staan bikken in de aarde 2 jaar geleden... Maar goed, die sneeuw heeft ook weer iets magisch, iets puurs. Past wel bij een engel Lieverd, neem jullie tijd! En ik denk dat je geen knuffels meer kunt zien, maar ik doe het toch! (((Kaatje)))
Freesia, ja dat vroegen wij ons ook af. zouden er eigenlijk met de boot heen varen maar ben bang dat de sloten dicht gevroren liggen
Dat hoop ik dan niet zeg! Je kon er toch ook op een andere manier komen? Jeetje, hoop dat het lukt allemaal.