September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Wupje, haha boef die Kyano. Hier slaapt Mike ook altijd uit als oma toevallig een x hier oppast.

@Foover, leuke foto! Mike vond er weinig aan die sneeuw..

@Lola, gefeliciteerd met je trouwdag! Wat romantisch zeg.. *zwijmel*
    Ow, ook een mk gehad voor Jasmijn?

@Ingeltje, aaaah kan me voorstellen hoor lieverd!
    Ik heb ook de hele tijd aan Kaatje gedacht, maar ook aan jou.
    Aangezien jij bijna net zo ver bent.
    Fijn dat je lekker even gehuild hebt en alles goed is!

2. Hihi, het is anders voor de eerste keer in 10 jaar dat hij zoiets doet...

... maar daarom des te leuker, want ik verwachtte dus helemaal niets... :)

3. Ja, precies een jaar eerder, tussen de twee uitgerekende data lag één week...

4. Héél begrijpelijke reactie, heb er vooral vandaag ook best veel last van. En dat terwijl het al vier jaar geleden is.

Dikke knuf van mij en uiteraard ben ik erg blij dat alles goed met jouw ukkie is!

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Lola gefeliciteerd met jullie huwelijksdag! Roy maakt het spannend zeg!

Ingeltje begrijpelijk dat je nu moest huilen toen je het hartje hoorde.

Kaatje hoe voel je je lichamelijk?

6. wat lief!!!

7. ik heb ook veel aan jou gedacht en hoe moeilijk ht voor jou moest zijn maar wilde het niet nog moeilijker maken door erover te beginne,
    gelukkig het hartje gehoord, wat een opluchting!!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gaat, behoorlijk spierpijn gevoel in mijn buik, snel buiten adem en doodmoe.

9. knuff voor iedereen, zitten hier allemaal met tranen

10. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    zo hier net terug van de wandeling, heb er maar een hele groote wandeling van gemaakt kyani is neit te genieten..
    Alleen maar huilen, huilen en huilen. Pff zwaar hoor. Ze wilt niet slapen.
    Heb er nu wel in bed gelegt ze bekijkt het maar even zo.
    Zijn nu rondje park geweest, naar maar moeders* graf toe (vond kyani helemaal niets :().
    Heb wel wat foto's gemaakt zowel huil foto's als normale.

foover, mooie sneewfoto :D

Lola gefeliciteerd!!!! Ow een verassing wat leuk :D

Ingeltje, is heel logisch hoor, jij leeft ook erg mee met kaatje ;)

Kaatje ik ga nu ff op de site kijken.

11. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    En zo blijkt ook maar weer dat kinderen een wonder zijn. En dat een gezonde zwangerschap (en een gezond kind) geen vanzelfsprekendheid is.
    Ik knuffel Jill nog een keer extra stevig vandaag...

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vanochtend ook nog 2 pillen genomen om de borstvoeding tegen te gaan. Kan nog last van stuwing gaan krijgen. zit ik dus echt niet op te wachten.

13. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje heb je verhaal gelezen. zitten mooie stukjes in maar ook erg emotioneele. Dikke knuff

14. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht

Precies!! Zulke dingen drukken ons echt met de neus op de feiten en ik kijk dan altijd echt even anders naar Mike zo van: je bent echt een geschenk uit de hemel want zo vanzelfsprekend is t allemaal niet en daarom koester ik je des temeer..

15. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Kaatje, mooi jullie site! Ik vond jullie verhaal erg emotioneel.

Ingeltje, kan me voorstellen dat het voor jou extra emotioneel is. Ik vond het al heel moeilijk, maar jij was ongeveer net zo ver als kaatje.

Lola, wat ontzettend lief!!

Hier hebben de meiden al lekker 2 uur geslapen. Gelukkig zijn ze in een betere bui. Zien er ook beter uit. Alleen zit SOphie nog helemaal vol.
    En als een 1eiige tweeling staan de dames nu allebei aan tafel (met een knijpdanoontje in hun hand en een duploblokje in de andere hand) tegelijk te poepen.

16. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    funny me :D lekkere meiden heb jij toch :D

Foto's uploaden wilt neit echt... dus heb ze allemaal op kyani der site gezet.

17. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Lieve allemaal

Zo, hehe, eindelijk tijd om even rustig voor jullie te gaan zitten.
    Op het andere topic en op Milou's site (mooi!) heb ik al gereageerd op het nieuws van Kaatje. Maar ook hier: voor jou nogmaals een dikke knuf....

Na het lezen van de site van Kaatje zat ik hier al met tranen in mijn ogen. Toen ik het berichtje van Ingeltje las over de controle bij de vk hield ik het helemaal niet meer... Wat kan ik me jouw gevoel ook voorstellen.
    En inderdaad, ik knuffel Isis nog maar een keertje extra.

Kaatje, ik hoop dat je toch een manier vindt om Milou* een mooi plekje te geven met deze sneeuw. Ik kan me voorstellen dat je niet op borstvoeding zit te wachten. Ik hoop dat de pillen helpen.

Funny: wat naar dat je meisjes zo boos waren bij het bloedprikken... Ik hoop echt dat er wat uit komt en ze gauw weer opknappen. Hoe is dat eigenlijk afgelopen met Anna (dacht ik) die nooit op haar naam reageerde? Is daar nog iets uitgekomen? Heb ik gemist, sorry....

Sneeuw: hier ligt zeker 20 cm sneeuw. Het ziet er echt schitterend uit. Azebman heeft er vanmorgen echter 2 uur over gedaan om op zijn werk te komen (normaal een half uur). Ik zou vanavond kerstdiner hebben op mijn werk maar daar ga ik niet heen. Ik hoop dat het morgen beter is want dan hebben we kerstmusical, opgevoerd door de leerkrachten. Erg leuk dus daar wil ik wel bij zijn! En daarna zou ik de stad in met Isis, Thomas en de buurvrouw vanwege het glazen huis. Hoop dat dat allemaal gaat lukken.

Liefs
    Azeb

18. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Hallo meiden!

Ik kwam even langs voor Kaatje: wat een prachtig dagboek heb je gemaakt, echt heel mooi! Ik kan me er zo weinig bij voorstellen om zo'n minimensje in je handen te hebben en te beseffen dat het jullie eigen mooie kleine meisje is =slik= Ik hoop zo erg voor jullie dat het jullie straks een beetje helpt om op een mooi afscheid terug te kunnen kijken. Hoe is het nu lichamelijk met je?
    Nog maar weer een heel erg dikke knuffel!

Bah, zo vet oneerlijk...

19. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Azeb, vlak nadat ik een afspraak bij het cb had gemaakt, ging ze reageren op haar naam. Echt ongelooflijk!

20. whahaha foto?

Deel Deze Pagina