@yule wij wonen in dordrecht is ongeveer 15 min van rotterdam. met het ov 20 min als je de sneltrein hebt haha heb teveel de trein moeten nemen voor het sofia weet het gewoon uit me hoofd hihi. hij was geloof ik of vorig jar of het jaar daarvoor bij het beste idee bij ons was die ook op maar wilde hem perse hebben haha en smiddags was ie al binnen zat bij de vracht. nu nog afw88 of het echt wat is voorlopig wil robin niet veel zijn speentje hebben hihi. @kaatje das niet zo heel ver van elkaar vandaan idd. hier geloof ik niet echt iemand of een korte afstand ja dniise woont hier in dort die zie ik trouwens ook nooit mee hier.
Hallo meiden! Ik lees meestal nog wel bij, maar het is vaak zo veeeel En reageren komt er meestal niet meer van dan.. Freesia, Sem heeft het vaker dat hij zich kapot schrikt, de armen wijd uit elkaar en zijn ogen hartstikke groot. Vooral in het begin als hij een hard geluid hoorde. Het schijnt vrij normaal te zijn. Exeem, gelukkig geen last van. Hij heeft wel eens droge wangetjes waar ik dan pebanthen opsmeer. Of dat goed is, ik heb er geen idee van. Het nadeel is wel dat er zo'n glimmend laagje achterblijft Wanneer moet je eigenlijk overstappen qua speen op een fles? Ik heb nog steeds me 1 gaatje. Ik heb bij prenatal een combisleeper gekocht, dacht dat het ideaal was. Maar vind het toch een erg dik ding, denk dat ik hem toch maar weer ga terugbrengen...en me hou bij de isimini
Sasha, heb hier ook nog een speen met 1 gat. die van Avent. Droge wangetjes, heeft Levi ook last van. smeer er een beetje baby olie op Dniise, idd al een tijd niet gezien. maar ging die niet een paar dagen weg?
Hey allemaal! @Azeb, aah zielig zeg Isis.. dikke knuffel voor haar! Oh lees dat de zetpil heeft geholpen! fijn hoor. @Freesia, moooi meissie! @MissyZuilen, ik heb ook een hele goede vriendin aan zw.pagina overgehouden. We hebben elkaar leren kennen bij de juni mama's 2006. Ook al 2x samen (+ mannen en kids) op vakantie geweest. En we waren ook weer samen zwanger van ons 2e kindje en die schelen nu 3 dagen met elkaar . Het is ook alleen jammer dat ze op ruim anderhalf uur rijden hier vandaan wonen. @Parr, leuk he als ze zo babbelen en vrolijk zijn. @Tweety, wat een schatje is Robin en heerlijk zeg zonder sonde! @kaatje, lekker geshopt bij Prenatal. Knap van je dat je voorbij de kleertjes bent gelopen haha. Ik heb ook die bon nog liggen voor de babydoos, maar ja kheb geen printer, dus kan um niet uitprinten haha. @Yule, ook flink geshopt! Ik heb dat idd ook met het slaapzakje, moet er ook nog 1 extra. Ik woon ongeveer 40 auto-minuten onder Rotterdam. Hier alles ok. Vandaag nog even met m'n moeder en kids geshopt. Had nog een bon en daar een leuk Lief setje van gekocht. Idd erg leuk spul . Met Yarah gaat alles goed. Ze krijgt nu 5 flessen op een dag en slaapt van 23.00 tot 7.00 de volgende morgen. Heerlijk hoor. Morgen weer babymassage, erg veel zin in . Het is alleen altijd zo haasten 's morgens vroeg haha. Wennen dan weer hoor. Verder weinig nieuws eigenlijk.. Saai he haha. Ga zo maar es naar bed... Trusten alvast allemaal
truste kaatje ik ga ook mijn bedje opzoeken robin zal ook nog wel een keer komen den kik. truste meiden
@Freesia, heb helaas nog niet de groeten kunnen doen, want las je berichtje pas toen ik al weg was haha.. Maar morgen zie ik haar weer, dus doe dan wel de groeten. @Lola, ja vind dat echt geweldig als vriendschappen zo kunnen ontwikkelen. Ik kom best vaak bij haar en heb ook opgepast op der zoontje en zij op Mike toen ik de crematie van me oma had. @Kaatje, dat is wel een leuk idee ja haha.. En inderdaad huisje voor de mannen erbij, kunnen wij stappen. @Tweety, geen zonde meer! Ik ga ook naar bed, hopelijk slaapt Mike op deze voeding ook door! Weet iemand trouwens hoe snel je merkt of je baby spuugt vd voeding? Gelijk al of duurt dat paar flessen? Alvast slaap lekker en lees de reacties op me vraag morgen!
droge wangetjes kunnenkomen door de weer. cb zei om lekker dun lage vaseline op te smeren dan voorkom je dit
Hei, gaat iedereen pitten.....mm ben ik dan zo laat met mijn laatste voeding (ik ben kapot, en semmetje slaapt als een roosje ) vind het altijd zo rot om hem wakker te maken, dus meestal blijf ik wachten in de hoop dat hij zelf wakker wordt (gebeurt nooit) maar ik ga hem zo toch maar wakker maken, slaap lekker allemaal
@sasha nee hoor je bent niet de enige. gio ga ik om 11 uur wakker maken en dan krijgt hij nog een fles. daarna duik ik ook mijn bedje in. weltrusten allemaal.
Hoi hoi, Vanavond lekker met Femke de stad in geweest. Ze is toch 's avonds wakker, dus maar er op uit! Ze heeft ook veel rond liggen kijken in de maxi cosi. De blije doos bij prenatal opgehaald, is inderdaad niet veel bijzonders.... @Anno, hartstikke bedankt voor de mooie banner, ga hem er zo meteen onder zetten! @Azeb, fijn dat het allemaal goed was met Isis bij het cb. En maar hopen dat heupjes gewoon ook goed zijn de volgende keer! Ah zoveel last van de prikjes....hopelijk slaapt ze vannacht lekker. succes! @Missyzuilen, ik hoop dat het opvoedbureau je verder kan helpen....(wist trouwens helemaal niet dat zoiets bestond..) @Yule, ik heb van de week ook boerenkool op. Maar Femke heeft er geen last van gehad, en die heeft toch wel aardig wat last van krampjes gehad de laatste maanden Wel had ze groene poep @Parr, ja Anno heeft een banner gemaakt, maar toch bedankt! @Cvl, welkom hier! @Tweety, joehoe de sonde is er uit! @Kaatje, he balen geflitst! @Mirandat, veel plezier bij de babymassage morgen! Kaatje en Ingeltje, werk ze morgen! Slaap lekker allemaal! tot morgen
@steen mooie banner! dames ga ook onde de wol kruipen. Kate is nog niet wakker geworden en hoop ook dat zij doorslaapt hihi trusten! en werkse voor de labor ladies morgen!
gio moest van verweg komen uit dromenland volgens mij. met wat gemopper met wakker maken heeft hij net zonder moeite 200 cc gedronken op hoop dat hij weer tot 7 uurslaapt. weltrusten ik duik nu ook onder de wol.
Welterusten allemaal! Het zal de komende dagen wel rustig worden hier, met al die werkende moeders...
Goeiemorgen! Zo, ben al weer de eerste vanmorgen! Lijkt een gewoonte te worden Nou, Isis is niet meer wakker geweest sinds mijn vorige berichtje! Dat betekent bijna 12 uur tussen de voedingen ! Is eigenlijk niet zo goed, toch? Nouja ze was wel vrolijk en helder zonet dus het zal vast wel goedkomen. Helaas gingen wij zelf vrij laat op bed dus heb nog niet echt bijgeslapen. Ik duik er zo maar weer even in, want ben nog aardig duf... Gelukkig had ik gisteravond laat de helderheid van geest om nog even te gaan kolven (Isis lag toen, om 23.15, nog zo diep te pitten dat ik dacht: dat kan nog wel even duren voor ze weer honger heeft), anders had ik ook 12 uur niks uit mijn borsten gehaald en dat lijkt me niet echt bevorderend voor de productie... Gisteren bijn 250 cc gekolfd en nu zonet iets van 130. Zo schiet het aardig op met mijn voorraadje! Dat is prettig Wat wonen jullie allemaal dicht bij elkaar in de buurt van Rotterdam zeg... Zit ik hier helemaal Remi in Groningen... Nee hoor, ik ben niet zielig, ik vind het heerlijk hier! Meiden ik duik mijn bed weer in. Tot later! Groetjes Azeb
goedemorgen, het was weer vroeg vanmorgen hihi. robin kwam al om 1 uur vanacht en dronk maar een halve fles toen was ie al weer onderzeil. dus om 5 uur was ie al weer wakker *snik*snik* hij wilde ook niet meer slapen dus zijn we er maar uit gegaan om 6 uur nu ligt ie lekker in zijn box te spelen. en mama zit als en zombie op de bank hihi. straks weer op co bij de ka en vanmiddag ff naar de markt en rene zijn schoentje zetten bij de bas en de em-te. nou ga maar eens ff me the op drinken en douchen kijken of dat dat helpt hihi.
Hier weer een nacht van 12 uur.... 't is wel luxe hoor. Ik ben alles aan het inpakken voor 'n weekendje weg, maar wat een berg spullen wordt het zeg! Niet normaal meer. Wagen + MC 2 supergrote weekendtassen (1 voor ons en 1 voor Raven, haha!) kratje spelletjes en etenswaren reisbedje + matrasje Ik hoop dat het allemaal in de station past! We gaan het zien. Eerst ga ik nog even naar babymassage vanmorgen. Als ik tenminste Raven haar speen kan vinden. Ik verdenk de katten ervan dat ze hem hebben gebruikt als speeltje en ik heb de hele kamer al ondersteboven gekeerd. Zelfs onder de piano gekeken. Maar nog steeds niks gevonden.