September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Kaatje groot gelijk meid! Lekker knuffelen met Levi en hij heeft jullie denk ik ook wel erg gemist!

Firsttime Kyano heeft het ook wel eens 's nachts dat hij ineens ontroostbaar begint te huilen en soms helpt knuffelen maar soms ook niet. Moeilijk hoor, ik denk dan altijd maar dat hij een enge droom had :) Andere verklaring weet ik dan ook niet. Doorlekker heeft Kyano soms ook en daarom gebruiken we voor de nacht maatje 5 van pampers en dat gaat nu wel goed.

Zo ik ga afsluiten en naar de kerstviering :)

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @First Time, ik zou zeker eerst goede gesprekken voeren met verschillende artsen over je eierstokken.
    Het is niet niks als je die ook nog moet inleveren zoals je t zelf mooi zei.
    *KNUF*
    En misschien inderdaad wat Ingeltje zei.. Is dat niks?
    Toch jullie eigen kindje zeg maar, alleen door een ander naar jullie "gebracht"?
    Edit: lees je reactie al..
    Jeetje zeg, het is allemaal niet wat wat er nog bij komt kijken!
    *KNUFFFFF*

Mike lekte ook door, maar juist door grotere maat (5) te nemen is dat voorbij.
    En hij drinkt nu stuk minder voor t slapengaan, ook dat helpt.
    En de antilekbeker van Hema lekt hier niet.. Is ook de enigste, dus daar zweer ik bij.
    Arme Jari, misschien voelt hij de extra spanningen nu rondom je eierstokken en dat je daar over nadenkt?
    Weet wel dat er een sprong is rond 15 maanden, Mike word ook weer geregeld wakker 's nachts.

@Tweety, hopelijk slaan de medicijnen snel aan!

Hier geen nieuwe sneeuw nog gevallen, ga vanavond effe met me 2 kerels op de galerij spelen met sneeuw.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tweety, heftig hoor.
    Ik weet niet precies wat hij slikt maar wat Ferry voor zijn crohn krijgt wordt vaak ook aan reuma patienten geschreven. Bij Ferry werd er toen gezegt dat het 3 maanden duurt voor de medicijnen uit zijn lijf zijn. Toen bij Levi heeft hij idd geen medicijnen geslikt een paar maanden

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    1. Hier was het over met Pampers maat 5. Gaat wel om plas dan. Poepen heeft hij ook paar weken gehad met veel doorlekken, maar dat lag dan aan de tandjespoep.

2. Is per beker verschillend heb ik al gemerkt... welke heb je?

3. Hier huilde Julian van de kou. Hij ligt nu asociaal warm ingepakt, maar hij heeft het anders gewoon echt koud... (merkten we omdat we hem bij ons in bed legden, hij daar helemaal opwarmde en na een half uur gewoon in eigen bedje verder sliep, zonder huilen)

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Lijkt me ook heerlijk, gewoon lekker doen!

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Ingeltje, whahaha asociaal ingepakt?
    Krijg ineens allemaal beelden van eskimo's door hihihi!
    Hoe asociaal is hij ingepakt dan? Die tip gebruikt van de malliot?

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jeetje Tweety: da's allemaal niet niks :( ook hier een dikke knuffel voor jullie samen

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nee, het is nu romper, pyjama, winterslaapzak (combisleeper of gewoon een enkele) en dan nog een heel dik (kinder)dekbed erbovenop.

9. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Ingeltje, combisleeper? Ik twijfel er nog altijd over.. Vind t wel makkelijker, maar toch te duur.
    Ik vind t niet asociaal hoor, Mike slaapt ook in romper, pyjama, winterzak en deken in dekbedovertrek.. Dus enigste verschil is het dekbed. Dat durf ik nog niet bij Mike.
    Ben eindelijk over me angst voor de normale deken heen half.. ;)

10. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hier slapen ze in een romper, pyama en een winterslaapzak

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    methotrexaat ofzo het wordt ook bij chemo gebruikt begreep ik alleen in deze tabletjes zit een lagere dosis. idd moet hubbie dan ook 3 maanden stoppen.

12. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Hihihi, krijgt ze zo weinig eten.

ik heb de Aventbeker. zo'n blauwe...

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Die avent lekt hier ook als een tierelier. Nu hebben we de difrax en die lekt een heel stuk minder. En we hebben die van nuby die met dat rietje die lekt helemaalniet

14. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Misschien gewoon eens een ander merk proberen dus!

Jari slaapt in een (luier + romper hihi) pyjama, met sokjes en in winterslaapzak. Hij gaat altijd zijn hele bed rond, dus of een deken zin heeft? Misschien eens proberen.

15. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Degene die dekens of dekbedjes gebruiken; leggen jullie de kleintjes er gelijk onder of pas als ze slapen? En als jullie het gelijk doen, blijven ze dan zo keurig liggen?

16. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Er zijn trouwens speciale fora/forums (Ingeltje?) voor (jonge) vrouwen met borstkanker en ik lees er wel eens mee, maar twijfel altijd of ik zin heb om mee te schrijven. Eigenlijk vind ik het hier bij jullie veel leuker en jullie zijn zo meelevend en lief voor me. En ach, zo vaak zit ik ook weer niet achterde PC dat ik twee fora/forums kan volgen... Denk dat ik dus lekker hier blijf spuien! :)

17. hier sinds gisteren een dekentje en vanmorge lag ze er niet onder
    had haar er wel onder gelegd maar moest een keer terug om haar op haar buik te leggen want had haar strak erin gelegd
    wel geslapen tot 7 uur en eerst tot 5 uur

@kaatje groot gelijk lekker je mannetje knuffelen

zo en nu gaan we ind e sneeuw spelen want julia is wakker

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

18. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @First Time, ik leg Mike gelijk onder zijn deken..
    Alleen komt die wel maar tot zijn middel.. Zelfs maar tot iets over zijn bovenbenen want anders vind ik t wel nog eng.
    Vaak rolt hij ook om tijdens zijn slaap dus ligt er echt niet de hele nacht onder, maar dat is dan pech voor hem hihihi..
    Als hij dan komt in de nacht, leg ik hem weer over hem heen.
    En t heeft wel geholpen, eerst rolde hij overal heen.. En nu blijft hij steeds meer onder zijn deken liggen.

19. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Ik ga het vannacht ook eens proberen. Kijken of die dropsleutel dan eens blijft liggen en plaats van te lolbroeken! :D

20. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Kaatje: wat een prachtige naam heeft jullie dochtertje gekregen! Hopelijk voel je je lichamelijk snel weer beter. En groot gelijk dat je Levi terug thuis wilt. Geniet maar lekker van hem.

@FirstTime: jeetje van jouw verhalen word ik ook verdrietig. Heftig allemaal.

@Queen: ik moest zo hard lachen om die foto van Kyani in de sneeuw. Mijn eerste gedachte was nl: wat heeft die voor een rare pruik op. Maar dat is het bont van haar muts.

@Parr: fijn dat jullie huis zo opschiet. Dat van ons is nog echt een grote bende. Van boven naar beneden. Maar stukadoor is klaar, open haard is geplaatst, nieuw toilet beneden is helemaal af, houten vloer is geleverd en ligt nu te acclimatiseren, boven zitten alle nieuwe plafonds erin en schilderwerk is bijna klaar, en nog wat meer dingen. Maar er moet nog veel gebeuren hoor. Kan me bijna niet voorstellen dat we er over 2 weken wonen.
    Maandag na Kerst wordt beneden de houten vloer erin gelegd en boven nieuwe vloerbedekking (toch gekozen om laminaat eruit te halen, paste totaal niet bij onze stijl), dan komen de nieuwe radiatoren nog, wordt de badkamer aangepast met nieuwe douchedeur, kranen etc en als we tijdelijk boven wonen, is beneden het stucwerk droog en kan de schilder aan de slag. Ben blij als het allemaal achter de rug is.

@Lola: gefeliciteerd met je huwelijksdag en heel veel plezier vanavond!

@Tweety: jeetje, klinkt als heftige medicatie. Hoop dat hij niet teveel bijwerkingen ervaart.

Dekentjes: ik stop Sara tot haar schouders in. Ze trekt hem zelf ook wel op als hij wegzakt. Jongedame ligt graag lekker warm.

Net gesprek gehad met mijn baas. Hij komt totaal in de knoei en ik moet de weken na de Kerstvakantie (vanaf morgen) echt nog vol aan de bak tot mijn verlof midden/eind februari. Heb twee grootschalige projecten gekregen, dus ik vrees dat mijn laatste werkweken wel meer dan 32 uur gaan inhouden. Maar ja, daarna mag ik lekker bijkomen.

Deel Deze Pagina