September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ohja en ik zou nog even de foto komen plaatsen die Lola zo mooi voor mij bewerkt heeft.... :)

2. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ First Time: hihi kom ik er weer tussendoor met mijn tropische strandfoto :D

3. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    mooi geworden eva de strandfoto :D

4. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik heb een bod gedaan op een klein sleetje, hier een paar dorpen verderop. Ik hoop morgen mailtje te krijgen dat ik 'm kan komen halen....duimen jullie voor mij en Aimar?

Ik ga slapen meiden. Tot morgen. Slaap lekker allemaal.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ik ga ook off.
    morgen gaan we samen Milou aangeven bij de gemeente.
    Helaas moet het in de geboorteplaats en dus niet in onze eigen gemeente.

tot morgen

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Thanks! Ben een mooi boek aan het lezen waar ze hier in deze buurt stranden in het jaar 1769 ;)

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Dat vond ik ook heel erg bij geboorte Julian... nou is ie een geboren Veghelnaar.. tsssss

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wat gaaf hoe heeft ze dat gedaan!?

Ik ga ook off... trusten allemaal!

9. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    #82469 Yule, 17 dec 2009
    Laatst bewerkt: 17 dec 2009
    @kaatje: na een drukke dag waar ik geen tijd had om op internet te gaan heb ik net je verhaal gelezen. Wat ontzettend heftig.
    Fijn dat het redelijk vlot verliep en dat je je meisje hebt kunnen zien en vasthouden.
    Ik hoop dat je je gauw lichamelijk wat beter gaat voelen en weer vooruit kunt kijken. Al zal dat zeker tijd vragen. Dikke knuf meid.

@firsttime: jeetje, wat willen ze snel in het zkh. Wat ingeltje zei zat ik ook al aan te denken. Gaan ze je baarmoeder ook verwijderen? Zo niet, kun je misschien informeren of eitjes 'oogsten' een optie is of dat dat te riskant is door de hoge dosis hormonen. En of je daar zin in hebt is vraag 2 (een halve IVF behandeling).

Luiers: ook al maat 6 hier, 5 was ze steeds nat. Raven krijgt ook al tijden geen drinken meer na het avondeten behalve als ze niet veel gedronken heeft op een dag, dan geven we haar ipv yoghurt (soja)melk.

Taart: viel goed in de smaak bij collega's. Het was alleen een hele toer om hem heel bij mijn werk te krijgen met de sneeuwglijerij op de weg.

@tweety: methotrexaat ken ik wel, is een immuunremmer, idd een soort chemo maar dan lagere dosis. Erg vervelend dat je man reuma blijkt te hebben en meteen zulke medicijnen moet gebruiken. Hopelijk heeft hij er wel baat bij.

@jannes: poeh druk zeg, ik zou dat niet trekken in de laatste weken voor mijn verlof.

@freesia: zou je alsnog willen voorschieten, de creditcard laat 10 werkdagen op zich wachten en dat vindt Audrey wel heel lang. Misschien kunnen we iets regelen dat ik haar mail dat ik jou het geld overmaak, en jij haar betaalt via mijn 'invoice' bij Etsy? Zoiets? Dat zou echt super zijn!
    Ze weet al dat jij mij hebt getipt.

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oeh ik kwam nog 1 fotootje tegen die ik moest spammen... helaas had hij hier zijn pietenmuts niet op, een groene met een grote paarse veer erop... maar zo zag ons 'kleine pietje' er uit met Sinterklaas!

Bekijk bijlage 37227

En nu écht welterusten! xxx (jij ook yule!)

11. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Goedemorgen

Hier heeft Aimar niet zo heel goed geslapen en is chaggie. Niks is goed....zeer vermoeiend en het is pas 8:00 ;)
    Ben in onderhandeling over de slee en zou hem vanavond op kunnen halen.....jippie! Nu even duimen dat er morgenochtend nog sneeuw ligt 8)

Ik ga Aimar bezighouden.....

12. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Goeiemorgen!
    Isis is verbazingwekkend vroeg wakker voor haar doen. Komt eerlijk gezegd wel goed uit dus ik ben ook maar op gestaan.
    Ik ga om 9.15 richting Groningen voor de kerstmusical op school. 's Middags komt de buurvrouw met Isis en T homas ook naar de stad en gaan we kijken wat er allemaal te doen is mbt serious request. Dit allemaal onder voorbehoud van dat je er kunt komen met de auto enzo.
    En dan 's avonds ga ik met collega's uit eten.
    Kortom, gezellig dagje.
    Ik ga even mijn tas inpakken.
    Groetjes!

13. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Zal ik Audrey effe een convo sturen dan? Dan maakt ze gewoon een nieuwe order, die ik dan 'koop'. Lijkt me het handigst.
    Met een beetje geluk krijgen we 10% korting hahaha!
    Ik wilde voor Jill eigenlijk zelf ook nieuwe (warmer en groter) laarsjes, die kunnen dan gelijk mee.

14. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Steen, pfff 3 minuten te laat, slaat echt nergens op! Gelukkig verder wel geslaagde dagen!

Eva, klopt helemaal hoor wat je zegt over kou en bacterien. Dus idd goed inpakken en dan is het heel gezond. En prachtige foto, ik weet niet wat er bewerkt is, maar dat is dus goed gelukt!

Kaatje, en een beetje geslapen? Ik wist helemaal niet dat zulke kleintjes ook kunnen/moeten worden aangegeven, of stel ik nu een lompe vraag??? Sorry in dat geval.

Azeb, veel plezier vandaag!

Nou mijn temp is vanochtend verder gedaald, dus ik zal zo wel ongi worden, helaas...

Weer een beetje onrustige nacht gehad, maar het is vakantie dus ach.

Ilse is nu nog een ochtend naar kdv en dan is ze de komende 2 weken ook "vrij". Mannetje zit in het vliegtuig, heeft tot nu toe een uur vertraging en komt om 12 uur aan op schiphol. Hopelijk is hij dan rond de tijd dat Ilse wakker wordt van haar middagslaapje weer thuis!

15. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Gisteravond hebben we het canvasdoek besteld. Wel 1 á 2 weken levertijd...komt waarschijnlijk door de feestdagen dat het wat langer duurt.

Hèhè...Aimar is eindelijk zelf aan het spelen...ben benieuwd voor hoe lang....het is namelijk veel krijsen: bij het verschonen, bij het niet meer kunnen gaan zitten nadat hij staat, wanneer ik even de keuken inloop en ga zo maar door.....
    Vanmiddag gaan we richting mijn moeder, even voor een slee kijken. Als ik dan een nieuwe vind voor dezelfde prijs als die van MP, bel ik gewoon af voor die van MP.

Oh Aimar is weer klaar met zelf spelen.... ;)

16. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Dominicaanse Republiek, Jamaica, Mexico, Cuba, Barbados,
    lekker ver, non stop met Martin Air! Aaargh nu heb ik dit liedje in mijn hoofd :x :D

17. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Nou, ik ken nog een ergere: geboren te Ukkel ;)
    (Belgie... ;))

18. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    :D hihihi :D

19. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    goedemorgen,

kyani is weer helemaal de oude.
    Straks broodje eten en dan weer lekker naar buiten in de sneeuw spelen samen met kyani.
    Gaan we weer lekker naar het park lopen. Kijken of die grote beesten weer voor ons voeten lopen.

FF vraagje, hebben jullie kindjes ook telkens last van een prut oog?!? Kyani heeft dit al heel lang (lees vanaf der geboorte) aan 1 kant.

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Kun je die laarsjes ook buiten gebruiken?

Deel Deze Pagina