Kaatje, lief van smoeder. En mooi dat je de keuze hebt om kindjes onder de 24 weken ook aan te geven. Voor jullie gevoel maakte ze al deel uit van jullie gezin! Mannetje is veilig geland. Ilse had het leuk gehad op kdv, wel voor het eerst een poging gedaan een ander kindje te bijten... Nu ligt ze lekker te slapen. Heb ik nog even mama tijd en klusjes tijd. En al ze een beetje goed slaapt en de files vallen mee dan kan papa haar straks uit bed halen! O ja, nog geen ongi. Die komt eigenlijk altijd 's ochtends, dus zal wel morgen worden dus.
@Kaatje, fijn idee dat je ook kindjes onder de 24 weken kunt aangeven. Ze maakt toch deel uit van het gezin en hoeft niet net als vroeger in de doofpot te worden gestopt. Wel enorm lief van je schoonmoeder, misschien probeert ze ook wel jou gemis van een eigen moeder/vader op te vullen en is ze daarom zoveel aanwezig? @Hummelke, fijn dat hubbie goed geland is.
ik haak hier weer in niet bij gelezen heb een ziekke zoon rene had hoge koorts vanmorgen wilde geen zetpil was helemaal hysteries hubbie is tabletjes wezen halen met aardbei smaak gelukkig nam die die wel en hij is alweer een stukkie beter ligt nu op bed (wilde zelf dus is echt ziek) hoop dat ie zich straks wel goed genoeg voor het sleeen volet want dat hadden we hem beloofd gisteren en vanmorgen had ie het er al over.
haak hier weer in vanmorgen een ongelukje gehad reed iemand bij ons achterop zometeen rik dus met de auto naar de garage. bumper is gescheurd en trekhaak is waarschijnlijk scheef ik schrok me dood natuurlijk weer met julia achterin. ik knotste met mijn hoofd tegen de stoel, gelukkig gordel aan maar julia had niks in de gaten. schadeformulier ingevuld en het wordt wel geregeld. boodschappen zijn binnen dus vandaag komen we niet meer veel buiten xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
anno dat is schrikken stond net iemand met die stomme folders en kaartjes aan de deur. Pech voor hem want heb geen geld in huis
hoi hoi! Hier weer lekker gewend aan het thuis zijn, is toch ook altijd weer fijn he. Vanmorgen de mex griep spuit gehaald, Femke krijgt de 2e vanmiddag. Dan gezellig ff bij mijn ouders eten. En verder lekker het normale ritme aanhouden voor Femke. Vanmorgen hebben we ff in de speel gespeeld, Femke vond het volgens mij allemaal maar een koude bedoeling. Dikke kus voor jullie allemaal!
Ik vind dat altijd zó erg... ik wil helemaal geen geld geven maar voel met gewoon verplicht. Ik heb zelf ook folderwijk gehad vroeger en ik deed er ook nooit aan mee. Kom op zeg, ik kies zelf voor die baan en ik kreeg er geld voor. Ga dan echt niet staan schooien voor geld. Doet een postbode toch ook niet? Het liefst geef ik gewoon niet maar dat durf ik niet.
Ben het er niet mee eens: iemand in de kroeg geef je toch ook fooi. De poetsvrouw in een hotel toch ook? Waarom zou je de krantenjongen dan niet bedanken voor zijn werk. En dan ook nog maar een maal per jaar. Hij zorgt er toch voor dat door weer en wind, heel vroeg in de ochtend, tegen minimum loon, jij je krantje hebt. Heb geen krant, maar als ik hem had zou ik hem wel 5 euro gunnen. Huis-aan-huisbladen heb ik niet (heb Nee-Nee sticker) dus weet eigenlijk niet of ze dat bij ons wel of niet doen. Dat vind ik raar, want daar heb ik niet om gevraagd.
Ik doe wel es gewoon niet open hihihihi.. Want ook ik vind t dan sneu en durf geen nee te zeggen, terwijl ik amper weet of diegene ook wel echt t hele jaar door heeft bezorgd. Net als jij, een postbode komt toch ook niet!
wij geven wel wat meestal een euro. wordt ik niet armer van en hun zijn er blij mee. toevalling nog geen 10 min geleden stond er een ventje aan de deur. kan dan ook geen nee zeggen. en ja het is 1x per jaar.
Anno schrikken zeg. Gelukkig hebebn jullie neits. Kranten/folder jongens hier geen las tvan bezorgen hier geen folders en kranten . alleen altijd van kwf en johova getuigen. Dus scheelt wel
oh ja ik heb eindelijk de maxi cosi verkocht als die mw. morgen middag komt opdagen Staat die eindelijk niet meer in de weg
Wist ook wel dat jij het er niet mee eens zou zijn haha Maar ik vind het echt onzin. Ze kiezen er zelf voor om door weer en wind te komen, ik niet! Ik heb een ja nee sticker, dus gaat alleen om zo'n klein krantje paar keer per week. Laat ze maar naar hun baas gaan voor een extraatje. Ik kreeg van alle UPC klanten toch ook geen euro omdat ik ze in de kerst geholpen heb? Ik kreeg daar ook een boel gezeik over me heen hoor. Over fooien in restaurants: ik vind dat nét zo'n onzin! Omdat ze me goed bediend hebben of goed gekookt hebben krijgen ze extra geld? Ik vind het zo'n raar systeem. Andere beroepen krijgen ook niks extra's van een klant. (overigens geef ik wel altijd fooi, maar niet veel en alleen als ik écht heel tevreden ben) Wel van een baas (bonus, kerstpakket etc) dus laat die maar zorgen voor een extraatje. Je krijg toch allemaal gewoon loon voor wat je doet? Gaat me echt niet om die paar duppies.. ik weet nog dat ik folders liep en iemand met oudjaar me een warme oliebol gaf, kijk dát waardeerde ik dan enorm! Maar ging echt niet om geld lopen leuren.
We laten Milou* morgen om 10.30 cremeren. Zouden haar vandaag eigenlijk gaan begraven maar kon daar toch mijn rust niet in vinden. Na het nodige wikken en wegen mijn twijfels aan Ferry verteld en hij vind cremeren ook goed,maar vind een urn in de huiskamer te confronterend dus ga een mooi plekje in de slaapkamer maken. Is alleen afwachten of er nog as overblijft omdat ze natuurlijk maar heel klein is, maar ik kan het echt niet over mijn hart verkrijgen om haar nu alleen in de koude grond achter te laten
Wat knap dat jullie er samen uit zijn gekomen! Het blijft ook een rare beslissing om te moeten nemen maar vind het wel heel fijn voor je.. zo heb je Milou toch nog dichtbij! Weet je ook dat je de as kan laten verwerken in een sieraad?
@kaatje, goede keus, als je hier wel rust in kan vinden! dikke knuff fooi: ben het met ingeltje eens in een restaurant geef ik ook bijna niks gaat me ook om het principe zo even eten koken en dan verjaardag van mijn oom net door de sneeuw 6 pakken luiers gaan halen nu lekker even naar de kachel xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx